Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottisisustus

Kirjoittanut: Kurojaki (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.11.2006 22:38
Mun sisustuxeen kuuluu mustat seinät vaatehuoneessani (on muuten tosi tehokas lamppu oltava), musta messinkisänky,mustat verhot ja päiväpeite (pehmoleluja sängynpäällä,heh), antiikkisohvat,-pöytiä ja -kaappeja,seinillä piirroxiani,lepakoita,iso antiikki kaappikello,pitää tosi kummitusmaista saundia,vessassani mustat kaakelit ja itsemaalaamani piruaiheinen pytyn kansi ja luonnollisesti mulla on kuvia ja pienoismalleja prätkistä ja autoista ympäri tönöä.
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.11.2006 13:04
haluisin goottimaisen huoneen mutta ku ei oo yhtää rahaa
Kirjoittanut: DaniTheDead (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: DaniTheDead
  • Lähetetty: 28.11.2006 18:58
Minä ainakin olen alkanut pikku hiljaa kerätä kaiken näköstä gootti henkistä tavaraa ja muutenkin sisustaa goottihenkisesti. On jotenkin mukavampi tunnelma, kun jossain kämäsessä huoneessa missä roikkuu joku faijan vanha metallica juliste seinällä ;D Suosittelen ehdottomasti käymään http://www.bellart.fi/. Tuolta valitsee Dragon tuotteet osion. Hienoja hienoja. Myyjät antavat aika useasti alennusta. Suositteluni!
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.11.2006 22:26
kiitos linkistä DaniTheDead, olen tuolla kaupassa joskus käynytkin, mutta en ollut tiennyt tuosta nettikaupasta, aivan mahtavia lohikäärmesisustusesineitä. Hinnat vaan ovat aika kalliit, mutta...
Kirjoittanut: DaniTheDead (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 29.11.2006 00:35
No niin riippuu mistä kantista kattoo, mutta nuo eivät ole onneksi mitään rihkamaa jotka menevät viikossa rikki, mitä jostain kaupoista saa. Kuten sanoin kannattaa sovitella myyjän kanssa, niin saatat päästä yhteis ymmärrykseen. Ja tuolla netissä ei tietääkseni ole kaikki Dragon tuotteet. Liikkeessä käydessänne kannattaa kysyä Dragon kuvastoa, sillä tuotteethan vaihtuvat aina välillä. Muistaakseni jos on kiinnostusta jollekkin tietylle esineelle niin se voidaan tilata
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2006 16:57
Tuolla Bellartissa saa muuten ihan älyhyvää palvelua!! Ostin sieltä lohikärmeslampun (d-70 tuolla katalookissa) pari viikkoa sitten, ja tyytyväinen olen.
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.12.2006 14:38
Aiemmin valittelin huoneeni vaaleansinisiä seiniä, mutta nyt olen pikkuhiljaa muuttamassa muuta sisustustani vanhahtavaan tyyliin ja tummansinistä on myös, joten huomattavasti paremmalta näyttää!
Nyt on tummansiniset satiiniverhot ja joululahjaksi on luultavasti tulossa tummansininen samettipäiväpeitto. Uusi matto pitäisi saada myös Himoitsen itselleni vanhempieni omaa erittäin vanhaa puukirstua, jonka sisällä on jotain vanhoja kankaita... Sinne saisi sopivasti omat ylimääräiset tavarat mahtumaan ja voisi käyttää pienenä pöytänä ikkunani alla.
Rakas vaarini lahjoitti minulle upean, melkein 100 vuotta vanhan tinasta tehdyn kynttilänjalan! Aivan upea on.

Rakastuin noihin Bellartin lohikäärmetavaroihin Jos rahaa saisi kerättyä niin tilaan varmasti jotain. Tai sitten viimeistään rippikoulun jälkeen jos rahaa tulee lahjaksi
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.12.2006 15:03
No minulla on mustat loimusamettiset verhot, jotka itse ompelin, viininpunainen helmalakana ja mustat lakanat, missä on sellaisia valkoisia, viktoriaanisia kuvioita(en osaa selittää).
Pöydällä on musta pöytäliina, viininpunainen satiininauha(jossa myös viktoriaanisia kuvioita), musta koristeterrario, mihin piti tulla käärme, mutta nyt siellä on viininpunaista koristehiekkaa, viininpunaisia kynttilöitä, sulkakyniä, musta itsetehty lipas, koristekori, missä koristeomenoita yms.
Seinällä roikkuu maski ja Walesin lippu.
Kaapin ovissa on paperisia syksyn lehtiä ja katon rajassa roikkuu tekomurattiköynnös.

Vähän haluaisin tummansävyisemmän huoneen, kun on valkoiset seinät, niin se ei onnistu :/ Muuten seinät olisivat kyllä viininpunaiset.

Huoneesta löytyy myös jotain ei-niin-goottia, esim. panda-pehmolelujen rykelmä. :P
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.12.2006 21:16
Lisäyksenä:

Seinällä vanhanaikainen asemakello
Katossa vanhanaikainen kattokruunu, jossa hämähäkinseittiä.

yms kivaa
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.12.2006 22:04
Mephistopheles

Huoneesi kuulostaa aivan liian ihanalta!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit