Gootti.net

Goottifoorumi: Goottityyli: Crazy Factory

Täällä valvovat: Iiriva, Piiskansiima, Chrystalis, poison, Heetteri, Funereal Soul, Dark Eyes

• Vastaa
    Eli ko. lafkasta olisin halukas kuulemaan kommentteja koulutehtävääni varten.
    Eli oletko ostanut puljusta jotain ja miten kävi? Ostaisitko mielummin muualta? Ovatko tuotteet laadukkaita ja mikä tekee niistä laadukkaita sinun mielestäsi?

Kiitän ja kumarran etukäteen vastanneille, jokainen vastaus on iso apu!

Moderaattori muokkasi: Aihe muokattu käsittelemään Crazy Factory -kauppaa yleisesti.

Under the silvery moon staring at the silent stars, walking with the night wolf...

• Vastaa
    Toimitus on ollut aina moitteetonta, olen monta kertaa itse tilannut. Vaikka tuotteet eivät ole täysin parhaimmistoa, ovat kyllä hyviä, ei niissä mitään valittamista ole. Kerran tullut koru jossa reikä ei ollut täysin keskellä. En ole tuon liikkeen "löytämisen" jälkeen pahemmin muualta tilaillut. Suosittelen kyllä!

Don't look back. I'm right there....

• Vastaa
    Pari kertaa olen tilaillut tuolta, ihan ok kauppa muuten mutta olin hieman pettynyt yhden korun strasseihin, niitä saa olla liimailemassa takaisin aika taajaan (olettaen että löytää pudonneet koristeet jostain...). Puoti on halpa, ja toimitusajat sekä -ehdot ovat selkeästi esillä.

Life isn't about finding yourself, it is about creating yourself.

Olen tilannut tuolta romua noin viisi kertaa ja aina samalla myös kavereille, jotta olen vielä saanut säästettyä niissä olemattomissa postikuluissa. Korut ovat tulleet suhteellisen nopeasti, mutta aina kahdessa erässä. Tätä jälkimmäistä erää saa joskus odottaa useamman viikonkin.
    Aikaisemmin ei ole ollut mitään valittamista korujen laadusta, mutta tässä viimeisimmässä tilauksessa oli ongelmana, että parin korun kierteet olivat viallisia. Pitänee valittaa asiasta, josko saisi uuden korun tilalle.
    Homma on kuitenkin niin, että noi korut ei tuolla maksa käytännössä mitään ja postikulutkaan eivät ole ongelma. Näin ollen en ole nähnyt enää juuri mitään syytä ostaa tavallisista lävistyskorukaupoista mitään.
    Sen verran vielä sanottava, että noi eivät ole jääneet koskaan tulliin. Eivät edes Islannissa, missä ollaan kaiken maahan tulevan tavaran suhteen kovin tarkkoja iskemään veroja päälle. Suurimpana syynä varmaankin se, että paketissa on aina lukenut "Samples - no commercial value" eikä siellä tule laskua mukana. Asiaa ymmärtämättömän tullimiehen silmissä pussillinen erivärisiä palloja ja piikkejä ei varmaan näytä erityisen arvokkaalta

If you're happy - you're not thinking hard enough

• Vastaa
    Pariin kertaan on tuolta tullut kaveriporukan kanssa koruja tilailtua, eikä mitään valittamista. Korut on edullisia ja mulla kestäneet moitteettomasti, kierteet sun muut on olleet kunnossa. Kerran tuli tännekin korut kahdessa erässä, ja toista sai pari viikkoa odotella, mutta tulivat kuitenkin.

Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta. - J. S. Mill

Valitin noista koruista, joissa kierteet olivat vialliset. Lähettävät uudet tilalle. Ilman kustannuksia tietysti, eikä noita entisiäkään tarvitse palauttaa. Näin ollen olen lafkaan kaikin puolin tyytyväinen.

If you're happy - you're not thinking hard enough

• Vastaa
    Olen entistä tyytymättömämpi strassien kiinnitykseen. On se nyt hemmetti kun ei korut kestä jatkuvaa käyttöä hajoilematta.

Life isn't about finding yourself, it is about creating yourself.

• Muokkasi: Heetteri
    • Vastaa
    Voisi joku vähän modata tuota otsikkoa, tuskin enää tarvitaan koulutyöapuja...

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as Gods." -Imperious Perfect

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
      • Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 3 jäsentä (Kaysa, Heetteri, kuopassa). Kävijäennätys tehtiin 18.04.2010 09:41, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 45 henkeä!