Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Oletko itse tehnyt vaatteita?

Kirjoittanut: hullogootti (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.01.2008 19:59
kertokaa mistä hankkisin ''materiaalia'' !!
oonn avuton
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.01.2008 20:20

Lainaus: hullogootti

kertokaa mistä hankkisin ''materiaalia'' !!

Miten ois semmoinen pieni ihme kuin "kangaskauppa"?
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.01.2008 21:31

Lainaus: BronzeRain

Mitenkäs muuten saatte luunkujat oikean kokoisiksi? Olen tuota jo miettinyt vähän aikaa.

Mä laitan 13mm luulle 16mm kujan, helposti menee mutta ei oo kuitenkaan liian isot.
Kirjoittanut: nahkasaapas (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: nahkasaapas
  • Lähetetty: 24.01.2008 14:47
Nyt Minä olen Muokannut heheh yhtä mustaa pitkää pitsi hametta
(onnellinen) Ja aijon ostaa mustan t-paidan johon sitten teen kaikkee esim pitsi hihat jne
Kirjoittanut: Raven Queen (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.01.2008 14:14
Olin ikionnellinen kun vihdoin löysin kangaskaupasta PVC:tä, mut sitten kun aloin siitä paitaa ompelemaan niin huomasin että se kangas tarttuu ikävästi kiinni ompelukoneeseen joten tosi hankala ommella
Oisko kellään mitään vinkkiä miten tarttumista voisi estää/ompelua helpottaa?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.01.2008 14:28
Siihen tarvitaan muistaakseni tefloninen paininjalka. Tjsp, en ole ompelija mutta näillä keskustelupalstoilla surffanneena on tuollainenkin tullut vastaan.
Kirjoittanut: taiteiliavihannes (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2008 22:05

Lainaus: Kazune

minisilinterin

Saanen udella mistä ja miten ?
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Stuntgirl
  • Lähetetty: 02.02.2008 11:24
Uusin projektini; hame! Saan onneksi ilmaiset kankaat, kun eräs toinen henkilö suostuu maksamaan. Mietiskelen vain, mistä materiaalista se olisi hyvä tehdä. (Siis puuvilla, sametti, silkki jne.) Sinne alareunaan tulisi pitsi. Varmaan puuvillaa käytän, koska omistan muutamia puuvillahameita, ja se on osoittautunut hyväksi materiaaliksi.
Kirjoittanut: Bullyboys (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.02.2008 16:23
Raahasin kassillisen kirppisvaatteita matkassani ja niistä olisi tarkoitus syntyä lopuksi jotain aivan muuta. Kaavat odottelevat vain piirtäjää... Kolme paitaa ja kaksi hametta on työn alla. Ja sitten monen monta "tuunausprojektia". Mutta jotenkin minusta on paljon hauskempaa tehdä ja suunnitella itse, tai edes uudistaa jonkun muun vanhaa, kuin ostaa aivan valmiina. Ja opiskelijabudjetilla tulee tietysti paljon halvemmaksikin.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.02.2008 18:37

Lainaus: Piiskansiima

Siihen tarvitaan muistaakseni tefloninen paininjalka. Tjsp, en ole ompelija mutta näillä keskustelupalstoilla surffanneena on tuollainenkin tullut vastaan.

Se se on ystävälläni ,jonka luona myös välillä ompelen, on sellainen. Niitä on ainakin ennen saanut ihan Eurokankaasta. Minä olen itse tehnyt pvc:lle sopivan paininjalan tavallisesta paininjalasta johon liimasin alapuolelle vahvan puuvillakankaan palan, se on toiminut hyvin vaikka kuulostaakin oudolta
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit