Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Oletko itse tehnyt vaatteita?

Kirjoittanut: Goottipupu (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.03.2009 21:06
Itse olen tekemässä kaulaliinaa, sellane viininpunasen värine ja pitkähihanen musta paita on myös tulossa. Ja oon tehny myös monta paria palmikkolapasia joskus viime vuonna.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.03.2009 08:47
Olen tällä hetkellä tekemässä itselleni viktoriaanis-henkistä kesämekkoa ja ensi kuussa, saatuani ensimmäisen vuoden opinnäytetyön pois alta, pääsen tekemään koulussa vyötärökorsettia.
Näiden isompien töiden ohella tulee aina näperreltyä kaikkea muuta pientä, kuten chokereita, kaulakoruja, säärystimiä ja hattuja.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.03.2009 13:25
kohta pitäisi ajan riittää taas ompelemiseen. Suunnitelmissa on ainakin ommella kellohame ja siihen megamuhkea alushame . Sitten pitää keksiä lisää väsäiltävää.
Kirjoittanut: Black-Butterfly (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.03.2009 09:40
Oon juuri nyt tekemässä itselleni punaista korsettivyötä ja oon just laittamassa luita... Saa nähä mitä tästä tulee...
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.03.2009 22:12
Onko kellään tiedossa mistä nettikaupasta tai kivijalkaliikkeestä Lahti/Tampere/Helsinki -alueilla saa violettia tai pinkkiä, mielellään metallinhohtoista pvc:tä? Tarkoitus olisi tehdä violetti tai pinkki pvc-korsetti ja muita vaatteita.
Kirjoittanut: Margot (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 24.03.2009 19:26
Miten Vena Cavalla menee nuo postikulut? Painon mukaanvai onko siellä postikuluja ollenkaan? Minä en ainakaan löytänyt sieltä mitään infoa siitä.
Kirjoittanut: Count Dracul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.03.2009 20:08
Itse en ole ikinä asua ommellut kun ompelisin vahingossa nahkani vaatteeseen kiinni...tosin haluasin nahkatakin
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.04.2009 13:46

Lainaus: Tily

Sain juuri itsetehdyt aivan ihanat villasukat, jotka (näin vaikeasti selitettynä) minulle teki avokkini veljen kihlatun äiti. Ne ovat väriltään musta-pinkit (lempi-väriyhdistelmäni ) joissa on pääkalloja!!

Minun äiteeni neuloi minulle toivomuksestani mustat säärystimet liiloilla pääkalloilla. Ensi talveksi tulee varmaan samanmoiset mutta pinkeillä pääkalloilla. Ja tuplalapaset joissa on toinen puoli mustaa ja liila pääkallo, ja toinen puoli mustaa ja pinkki pääkallo - voi sitten vaihdella väriä. Thank God for mothers. *virnistää*
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.04.2009 19:30
Mie tein jo vähän aikaa sitten laukun, hameen ja huivin maastokankaasta itelleni. Nyt oon niin cool kesällä että kaikkia muita nakertaa
Niin ja tein myös mustan lyhyen hameen isän vanhoista farkuista, jotka äiti anto ratkoa :'D
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.04.2009 08:10
Sain just vähän aikaa sitte yhen topin valmiiks ja kohta teen itselleni varmaan jonkun kivan laukun. Kesällä voisin tehä ittelleni semmosen hienon takin, joka on ollu jo varmaan puol vuotta suunnitelmis mut koskaan en oo jaksanu/ehtiny alottaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit