Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Blackgroup

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.01.2007 16:14
Mä haluisin sellaiset hienot viinilasit ja sellaisen solkipaidan, mut maksaa yhteensä 120€, joten pitää vielä miettiä.
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.01.2007 16:51
Itse tilasin viime kesän lopussa poistonurkasta(niitä on siellä vieläkin) Electran valkoiset nyörinilkkurit. Kengät tulivat tosi nopsasti postiin, eikä hintakaan ollut omalle lompakolle liikaa. Erittäin hyvä firma. Suositukset.
Kirjoittanut: mayfair (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.01.2007 16:52

Lainaus: Blackdragon

haluisin tuommoiset CONCORD maiharit

ne juuri tilasinkin silloin kesällä
voin vain kehua k.o kenkiä, sopivat hyvin koipeen
niiden jalkaan laitto onkin toinen juttu
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.01.2007 01:50
Morticia on muutenkin aiiiivan liian yliarvostettu firma. Sori vaan Helsinkiläiset Ihan periaatteesta en osta mitään Morticiasta. Johtuu kalliista hinnoista ja siitä että olen ollut aina vastarannan kiiski kaikessa. Tarkoitan vaan etten halua roikkua goottien valtavirrassa. Sitäpaitsi Mortsun vaatteet on muutenkin tylsiä. Niitä näkee kaikilla. Ei minkäänlaista ns. persoonallisuutta. Tykkään teettää vaatteeni ompelijakaverilla, ostan kirppiksiltä jne jne. Ovatpahan ainakin uniikkeja.
Kirjoittanut: Blackdragon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.01.2007 15:27

Lainaus: mayfair

Lainaus: Blackdragon
haluisin tuommoiset CONCORD maiharit

ne juuri tilasinkin silloin kesällä
voin vain kehua k.o kenkiä, sopivat hyvin koipeen
niiden jalkaan laitto onkin toinen juttu

no pöh! mä saan ostaa tommosia kenkiä vasta kun olen 15 sitten vielä haluisisin valkoista puuteria mutta äitin takia en saa....
Kirjoittanut: Satyriasis (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.01.2007 16:22
Mä tilasin syksyllä takin sieltä. Hyvää kamaa on.
Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.01.2007 20:51
Hieno kuulla, että teillä on hyviä kokemuksia, kun aattelin itsekkin tilata sieltä jotain, kun oon kauheasti kuolannut kaikkee. Ehkä nyt uskallan ostaakkin jotain
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.01.2007 21:30
Olen tilannut parit kengät... Nopeaa toimintaa ja hyvä laatuiset tuotteet...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.01.2007 22:10
Tuo Mortician kalliista hinnoista saivartelu on kyllä melkoista... Sen verran olen useammankin tuotteen taustoja selvitellyt ja hintoja vertaillut, että aika halvalla sieltä tavaraa saa, ottaen huomioon että ne tuodaan Suomeen usein valtamerten takaa joka tuo tuotteelle oman lisäarvonsa. Myös hintalappujen tarkastelu Backstreetissä on usein tuonut Mortille 6-0 -voiton... paitsi Gobbolinon silinterien osalta, niissä Morticia on kyllä vetänyt välistä ja paljon.

Muutenkin olen tässä tuijotellut yhtä sun toista nettisivua tuon Lontoon-reissuni ostoslistaa ajatellen, ja eipä sitä kyllä halvalla pääse sielläkään.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 21.01.2007 13:25

Lainaus: Piiskansiima

Muutenkin olen tässä tuijotellut yhtä sun toista nettisivua tuon Lontoon-reissuni ostoslistaa ajatellen, ja eipä sitä kyllä halvalla pääse sielläkään.

yksinkertaista, ei saisi odottaa saavansa mistään mitään halvalla. nykypäivänä kaikki maksaa paljon ja sille ei voi mitään, hinnoista valittaminen ja halvemman etsiminen on aika turhaa, säästö on yleensä vain muutamia euroja. ei tarvitse ostaa niitä huipputyylikkäitä truu-jööttivaatteita-koska-ovat-niiQ-morticiasta, jos kerta kiroilee aina hintoja. se nyt vaan on niin. perkkeles.

kokeilkaa joskus teettää, olen enemmän kuin tyytyväinen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit