Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Blackgroup

Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.02.2007 14:34

Lainaus: lauratar

lukuisat suklaakonvehdit ja koneen ääressä kupeksiminen

Juuri näin Lauratar mikä ihme siinä suklaassa on että sitä tulee aina syötyä niin paljon?
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.02.2007 17:03

Näissä kengissä on nauhat vain koristeena, joten niillä ei voi asiaa auttaa.

Onko kyseessä Gothika-maiharit? Jos on niin, minulla on sama ongelma samojen kenkien kanssa, vetoketjun saan juuri ja juuri menemään kiinni jos kiskoo kunnolla.
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.03.2007 19:25
Täydet pojot Blackgroup kaupalle. Sieltä on nyt viime aikoina tullu tilattua aikasta montakin kertaa. Paketti tulee todella nopeasti ja hintakin on kohdallaan, laatu myös hyvää. Morticiastakin voisi tilata, mutta tässä koneessa sivuja ei saa kunnolla toimimaan, joten se siitä. Onneksi on vaihtoehtoja.
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.03.2007 20:46

Lainaus: Faith Black

Onko kyseessä Gothika-maiharit?

Juu, kengät mahtunevat jalkaani kunhan elopainosta on lähtenyt pois 20 kg. Enhän minä nyt oikeasti ole näin paksujalkainen...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.03.2007 20:49

Juu, kengät mahtunevat jalkaani kunhan elopainosta on lähtenyt pois 20 kg. Enhän minä nyt oikeasti ole näin paksujalkainen...

Mä olen päättänyt alkaa kuntoilla keväällä, voit liittyä joukkoon
  • Lähetetty: 11.03.2007 20:55

Lainaus: poison

Mä olen päättänyt alkaa kuntoilla keväällä, voit liittyä joukkoon

Kiitsh, liityn mielellään, huomenna täytyy jälleen suorittaa kuntosaliharjoittelun epäesteettinen toimitus
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.03.2007 21:25
Heeh, minullaki hirmu hyviä kokemuksia Blackgroupista Ihan tässä piakkoin aattelin tilata taas jotain uutta Saisivat perustaa ihan liikkeenkin, mutta kyllä tuo pelkkä netteilyki riittää
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.03.2007 21:30

Lainaus: CybellaTraurig

Heeh, minullaki hirmu hyviä kokemuksia Blackgroupista Ihan tässä piakkoin aattelin tilata taas jotain uutta

Mä odottelen just pakettia sieltä. Nyt vähän kestää, kun niillä oli joku talviloma
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.03.2007 08:21
mie tilasin syksyllä sieltä yhden pitkän mustavioletin hameen, tuli neljässä päivässä perille.

miunki pitäis harrastaa liikuntaa ja ajattelin ruveta kesällä taas pyöräilemään hulluna tuota 15 kilometrin väliä ,joka yhdistää kotipaikkani ja lähimmän asutun alueen.
  • Lähetetty: 05.04.2007 11:19

Tilasin juuri tuolta kauan himoitsemani kengät.

Kengät olivat liian isot joten vaihdoin ne pienempään kokoon.

Nämä pienemmät kengät ovat sopivat jalkaan, mutta en saa tuota saappaan sisäsivulla olevaa vetoketjua kiinni!!!

Ei tässä mennytkään kuin kaksi kuukautta ennenkuin havaitsin että saappaan sivuissa on *säädettävät* remmit!!!

(Mutta minä olenkin oikeasti blondi.)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit