Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: SnowWhite (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: SnowWhite
  • Lähetetty: 26.03.2010 20:28

Lainaus: tuulikello

Ikävästi vain kasvavat niin, että toinen kulma on tasaisen paksu ja näköjään karvat ovat asettumassa normaalisti, mutta toinen on vain harvaa sänkeä siellä täällä :/

Mullakin aina kun oon kasvattanut takaisin, on jostain syystä kasvaneet juuri kuvailemallasi tavalla ihanan epätasaisesti, toinen normaalisti ja toinen harottavammalla tavalla

Isukki mainitsi aamulla kun huomasi taas ajelleeni kulmat pois, että tää mun "pelleily" alkaa jo koetella sen huumorin rajoja, just. Nyppiminen sattuu liikaa, omaan näköjään "hyvin korkean" kipukynnyksen Ja eikun vapaa-painia harrastamaan siis ; D
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.03.2010 22:25
Ja nyppiminen on turhaa.
Itselläni ainakin, sillä jos nypin kulmani kuosiin sanotaanko tiistaina, niin uusia haituvia alkaa pykkäämään siinä torstai-iltana. Minua ei yksinkertaisesti kiinnosta olla nyppimässä kulmiani useampaan kertaan viikossa, koska siitä ei ole minulle mitään hyötyä.
Siksi, turhaa kipua ja punoitusta välttääkseni, valitsin sheivaamisen.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.03.2010 10:35

Lainaus: Azrael

Siksi, turhaa kipua ja punoitusta välttääkseni, valitsin sheivaamisen.

En ihan samoista syistä, mutta itsekin valinnut sheivaamisen tässä kuussa. Ja ihmetellyt miksen aiemmin ole sheivannut. Sheivaaminen vaan itselleni on paljon helpompaa ja nopeempaa kun sillä saa kerralla monta karvaa pois.
Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.03.2010 21:26
Mulla on ihan luonnolliset, ja ottaen huomioon et harvemmin kuitenkaan meikkaan "kunnolla", sopii paremmin pitääkin ne sellaisina. Tekis kyllä mieli kokeilla joskus kulmien piirtämistä, mutten taatusti jaksais sitä joka päivä tehdä, joten tyydyn ihan nyppimään epämääräisyydet poies Mutta, ehkä joku päivä minäkin saan tarpeeksi rohkeutta liittyä joukkoon karvattomaan...
Kirjoittanut: Astra Zorin (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.03.2010 18:30
Juuri sheivailin kulmakarvani kokonaan pois ja piirsin tummanruskeat, ohuehkot ja suht korkeat kulmat tilalle. Luonnolliset kulmakarvani ovat niin alhaalla, että meikille ei ole paljoa tilaa, ja sehän ei ole kivaa. :<
Kirjoittanut: Constance Culmington (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.03.2010 14:23
Omistan luonnolliset, erittäin tummat kulmat. Nypin ne suht. ohuiksi. Pinsetit ovat kovassa käytössä, koska karvojen tummuuden vuoksi, kaikki linjasta poikkeavat kapinakarvat näkyvät Jemeniin asti. Mitään extraväriä niihin ei voi laittaa, koska minusta tulee hyvin agressiivisen terroristin näköinen.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.03.2010 10:44

Lainaus: Constance Culmington

koska minusta tulee hyvin agressiivisen terroristin näköinen.

XD Jep, mikäli oon ymmärtänyt oikein, tämä look ei ole just nyt in.
Mulla taasen on niin vaaleat kulmakarvat että on pakko piirtää jotain ettei näytä ihan alien vs. Saimi Nousiaiselta.
Kirjoittanut: Constance Culmington (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.03.2010 13:00
Aivan täysin olet oikein ymmärtänyt! Mutta sitten kun se look on in, niin mä olen siinä vaiheessa niin kuuminta hottia ja viileintä coolia oleva naaras ettei mitään rajaa!
ps. Alienit ovat hassun hauskoja Saimi ei.
Kirjoittanut: Never (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.03.2010 13:01
Kasvatan kulmakarvani taas takaisin, mutta saa nähdä milloin niihin kyllästyn, sillä ne ovat niin vaaleat, että niitä pitää silti värittää. Nyppiminenkin on vaivalloista juuri sen vaaleuden takia.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.04.2010 19:57
Työpaikallani käy asiakkaana semmoinen n. 20-25-vuotias nainen joka on tehny jännän ratkaisun kulmilleen: hänellä on suht tuuheat, vaaleahkot omat kulmakarvat joiden päälle hän vetäisee mustalla kynällä viivat. Omia kulmia ei siis ole nypitty mitenkään, vaan ne kauniisti näkyvät sieltä piirrettyjen viivojen alta... Nättiä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit