Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: JM16180 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.04.2010 15:46

Lainaus: Vampiric_

Suosittelen Itse käyn nyt tuolla tämän otsikseni kanssa

Jep, tuolta ajan varailinkin. Kiitokset kaikille, jotka paikkoja suositteli. Ensi viikolla tukka muuttuu tylsästä punaiseksi.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.05.2010 13:07
^tuntuu että tosi monella on punainen tukka näinä päivinä tai jonkin punaisen sävyinen : o
Noh mie oon tykästynyt uuteen tukkaani, jota voi ihailla mm klikkaamalla tästä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 04.05.2010 13:16

Lainaus: SirMarylee

tuntuu että tosi monella on punainen tukka näinä päivinä tai jonkin punaisen sävyinen : o

Itse voin sentään sanoa että en ratsasta minkään trendin aalloilla vaan punainen tämä kuontalo on ollut lähes aina. Ikävä tosiasia on tosin se että punainen tukka ei kertakaikkiaan sovi kaikille, oli sävy mikä hyvänsä. Sen verran värielitistiä minusta löytyy että jos ei ole räväkkä luonne niin punainen tuntuu perustelemattomalta valinnalta. Ei nyt tarvitse ottaa hernettä nenuun, tämä on vain minun mielipiteeni.

Aiheen vierestä; torstaina hiustenpidennykset! Tänään pitäisi sitten värjätä sekä materiaalit että oma pehko. :3
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.05.2010 13:19
Hii kuiturastat pitkästä aikaa päässä Tänään innostuin laittamaan kun katselin vanhoja kuvia ja tuli ikävä niitä =) mustaa, tumman vihreää ja kirkkaan vaaleanvihreää. Sopii kevääseen/kesään
Kirjoittanut: JM16180 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: JM16180
  • Lähetetty: 04.05.2010 13:39

Lainaus: Heetteri

Ikävä tosiasia on tosin se että punainen tukka ei kertakaikkiaan sovi kaikille, oli sävy mikä hyvänsä. Sen verran värielitistiä minusta löytyy että jos ei ole räväkkä luonne niin punainen tuntuu perustelemattomalta valinnalta. Ei nyt tarvitse ottaa hernettä nenuun, tämä on vain minun mielipiteeni.

Kyllä samaa mieltä siitä, että ei sovi kovin monelle. Eipä ole ikinä ollut hiukset punaisia, joten pakko kokeilla. Moni tuttava yrittänyt käännyttää värivalinnan suhteen, mutta eivät ole ottanut huomioon, että muhun nuo yritykset vaikuttaa hieman päinvastaisesti . Ja harvemmin sitä punatukkaisia miehiä vastaan tulee.

Edit. Itse tosiaan ohittanut väriä harkitessa sen täysin, minkälainen mielikuva muuten kuin esteettisesti punapäistä muodostuu. Vaikka omassakin päässä liikkuu välittömästi punapään nähdessäni arvioita henkilön räväkästä/villistä luonteesta. Jännää, että joku väri luo tuollaisia ajatuksia.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.05.2010 13:51
Minulla oli monta vuotta mustat hiukset, mutta haaveilin jo aikoja sitten kirkkaasta punaisesta. Se ei kuitenkaan onnistunut, koska en olisi aiemmin kestänyt välivaiheita tai hiukseni eivät olisi kestäneet montaa värinpoistoa peräjälkeen. Armeijan aikana kuitenkin sain homman toimimaan, koska kyllästyin mustaan. Aluksi musta muuttui ruskeaksi värinpoistolla, ja oli sellainen jonkin aikaa. Värinpoiston ja uudelleenvärjäyksen tuloksena olin puoli vuotta punertavat hiukset. Sehän sopi, koska olen punapää luonnostaan. Intin jälkeen sain viimein värjätä kirkkaat punaiseksi kuontaloni, koska nyt olen reservissä taas. Tukka sai levätäkin mukavasti kun olin porkkanapäinen, niin värjäys onnistui loistavasti. En tiedä muiden mielipiteistä, mutta omasta mielestäni kirkas punainen sopii minulle koska punapäinen olen luonnostaankin.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.05.2010 15:35

Lainaus: Heetteri

Itse voin sentään sanoa että en ratsasta minkään trendin aalloilla vaan punainen tämä kuontalo on ollut lähes aina.

Samoin. No, toki menin pari vuotta välillä mustalla tukalla, mutta silloinkin olin henkisesti punapää, ja koko ajan haaveilin takaisin vaihtamisesta.

Nythän tämä tosin on liukunut taas pinkkiin, kun olen asteittain vaalentamassa tätä kesää kohden.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.05.2010 15:58
Punainen näyttää tosiaan olevan uusi musta, varsinkin shokkipunainen, ja vaikka sitä kuinka yrittäisi välttää uniikin lumihiutaleen syndroomaa niin pakko sanoa että kyllä se välillä ketuttaa että kaikilla on pakko olla punainen letti. Kuten Heetteri mainitsi, punainen ei vain sovi kaikille ja vaikka sattumanvaraisten vastaantulijoiden persoonasta ei voikaan tietää mitään niin joillain se vain näyttää luonnottomalta.

Lainaus: JM16180

harvemmin sitä punatukkaisia miehiä vastaan tulee

Onneksi ei, imo shokkipunaiset hiukset miehellä ovat aika kauheat, luonnonpunainen kyllä menettelee.
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.05.2010 17:05
Minä taas olen sitä mieltä ettei tarvitse olla räväkkä persoona valitessaan punaisen värin, sen täytyy vaan sopia vaatteisiin,pärstään ja ihoon. Eihän sellaista väriä juuri olekkaan mikä sopisi kaikille, ainakaan että se sopisi parhaiten kaikille. Ja tästäkin voi olla montaa mieltä.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.05.2010 20:48
Tsk tsk teitä.

Harvassa niitä punapäitä oikeasti näkyy. Kaupungilla vastaan kävelee enimmäkseen ruskeaa, blondia ja mustaa. Tietenkin gööttipiireissä asia voi olla eri, mutta hellanlettat, ei se punainen väri ole kenenkään. Hauskaa miten täälläkin korostetaan sitä miten se on ollut päässä jo pitkään. Jos haluaa olla trüü üniique speshul snowflake!!!1 niin sitten suosittelen vihreää lettiä. Mielipide!

Värjäsin tänään tukan haalistuneesta kuparinruskeasta lorkun Feria (joku joku):lla, sävyllä 6.66 (L0L tajusin vasta nyt..) ja tuli aika ihanan hehkuvat. Toivottavasti on parempi kuin Schwarzkopfin Livet, ne ei pysy tässä päässä muutamaakaan hetkeä.. Minä en sitten kestä ruskeaa lettiä, en yhtään.

Lainaus: SirMarylee

Noh mie oon tykästynyt uuteen tukkaani, jota voi ihailla mm klikkaamalla tästä.

Sulla on upea tukka. Muutenkin kuin noin värin perusteella. Wuv
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit