Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.07.2010 17:50

Lainaus: Vampiric_

Mä sain kans kuulla ihmisilt kokoaja tota sofi oksanen hölötystä

Ovathan nämä samat kuidut sentään joo, onlineri, sori.
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.07.2010 17:57
Mulla on blondit hiukset muuten, mut otsis on pinkki. Ihan kokonaan en pinkiksi ole uskaltanut vielä laittaa, mutta ehkä jonain päivänä. Ja kutrini yltävät melkein olkapäille, tosin kasvatan nyt pitkiksi takaisin.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.08.2010 19:44
Minä vahingoss blondiin, onko tämä paha? Tein juhannuksen jälkeen päätöksen että en loppukesänä värjäile, annan tukan levätä, ja vaaleanpunainen tukkani otti ja haalistui hyvin arvokkaasti platinablondiksi. Siellä täällä enää haalean vaaleanpunaisia raitoja, näyttävät jopa tarkoituksellisilta. Ajattelin nyt sitten, että olkoon. Kun oma tukka on vaalea, niin eipähän tarvitse tuosta juurikasvusta kantaa huolta. Menköön siis jonkin aikaa tällä, ehdinkin jo kyllästyä siihen että pitää miettiä mitkä värit sopivat tukan kanssa yhteen. Luonnolliseen sopii kaikki. Ja saa tukka levätä, jos vaikka kuntoutuisi ja tuuhentuisi.
Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.08.2010 23:22
Näin syksyn ja koulun alun kunniaksi meinaan vetää pään siniseksi. Viimeksi mulla oli sinistä päässä viime kesänä, jolloin vasen puoli oli musta ja oikea sininen. Punaiseen ja violettiin olen totaalisen kyllästynyt, ja sininen vaan yksinkertaisesti näyttää hyvältä. Mustaa en tule koskaan vetämään, suoravärinä korkeintaan, se on aivan liian tylsä väri mulle (hiuksissa siis, vaatteissa jostain kumman syystä näkyy pelkkää mustaa...) Hiljalleen tässä yritän kasvatella hiuksia takaisin, mutta säännölliset blondaukset kyllä ihan siedettävästi pitää huolen siitä, ettei niistä liian pitkiä pääse koskaan tulemaan. Yllättävänkin hyvässä kunnossa ovat vielä, ottaen huomioon sen hirveän rumban, jonka tein saadakseni hiukset hopeaisiksi rastoja varten. Rastoista tulikin pirun paljon kehuja, joten laitan ne takaisin päähän, kunhan helteet väistyvät
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: Roudatar
  • Lähetetty: 05.08.2010 05:59
Tiistaina värjäsin pitkästä aikaa mustaksi kun alkoi punainen kyllästyttää. Mielessä oli kyllä että entäs violetti, mutta päädyin siihen tulokseen, että värjäilen sitten syssymällä jotain lisäväriä ettei käy tylsäksi. Ongelma vaan on se, että en tiedä mihin sitten lattaisin lisävärin. Aiemmin se oli otsatukka, mutta entäs nyt, kun harjaan pitkäksi kasvaneen otsiksen tuohon "korvan taakke" (vaikkei vielä ihan yletä) tavoitteena kasvattaa pois. Kenties se sitten olisi pieniä raitoja tms. ensin blondina ja sitten jollain shokkivärillä. Tai sitten kyllästyn päätökseeni poiskasvattaa otsis (joka tosiaan oli mulla kolme vuotta) ja otan reippaasti sakset ja leikkaan takaisin. Tiedä häntä.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.08.2010 15:29
Irokeesi syksyllä. Niin ja salaa pitää mennä parturiin. -.-
Kirjoittanut: Girl98 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.08.2010 21:07
Itse (piiitkään äidin kanssa kinattuani) aion sävyttää ("värjäys on niin vaarallista ja siinä on kaikkia myrkkyjä!!" Äidin mielipide...) omat "kultaiset" hiukseni johonkin kuparinpunaiseen päin...
Kirjoittanut: Bullyboys (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.08.2010 16:59
Olen kyllä tässä asiassa käynyt lähes kaikki mahdolliset kaudet lävitse. On ollut omat rastat, piilokaljua, mustaa ja blondia, cyberloxeja sekä kuiturastoja kaikissa väreissä ja pituuksissa. Nyt jotenkin olen siirtynyt tässä suhteessa, onneksi ja helpotukseksi, minimalistisempaan suuntaan. Oma tukka saa nyt taas kelvata.

Musta tämä on nyt viimeisimmät vuodet ollut, välillä muutamia tehosteraitoja sinisävyissä. Otsatukkakierteessä olen armottomasti. Aina välillä päätän kasvattaa pois ja hetken kuluttua olen palannut samaan vanhaan.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.08.2010 18:44
Haluan todella pitkät hiukset. Vinkkejä kasvattamiseen? Nyt on puoleen selkään...rintsikoiden kiinnityssysteemiin asti pitkät. Tavoite olisi vyötärölle ulottuva tukka.
Kirjoittanut: Blueberrie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.08.2010 13:05

Lainaus: Necroerotica

Haluan todella pitkät hiukset. Vinkkejä kasvattamiseen? Nyt on puoleen selkään...rintsikoiden kiinnityssysteemiin asti pitkät. Tavoite olisi vyötärölle ulottuva tukka.

Kannattaa hoitaa hiuksia hyvin, todella hyvin, niin ei tarvitse latvoista lyhentää niin paljoa tai niin usein, eivätkä ne latvat mene huonoon kuntoon. Itselläni ainakin toimii, käytössä siis shampoo, hoitoaine, hoitosuihke ja takkujen selvitysaine. Hiusharja kannattaa olla hyvä ja pitkille hiuksille tarkoitettu. En kihartele/suoristele hiuksiani, enkä käytä hiusten kuivaajaa usein, koska ne kuluttavat hiuksia aika paljon. Itselläni siis on alaselkään ylettyvä tukka.

Moni tuttuni haluaisi pitkät hiukset, mutta eihän tukasta pitkää tule, jos pitää joka toinen kuukausi olla leikkaamassa huonoja latvoja... Eli aika pitkälti hoito on pitkien hiusten A ja O.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit