Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.09.2010 18:27

Lainaus: Neiti Kooma

Monellako vaalennuksella ihmiset on saanu mustan värin pois tukasta? Ihan vaaleaan ei tarttis päästä, mutta ei tää punaruskeakaan nyt hyvä ole...

Täällä lähteny toisella tai kolmannella vaalennuksella.. Muistaakseni toisella, mutta siinä meni sitten osa hiuksistakin poikki.. Oma vika tosin, mitäs en pitäny tarpeeks väliä vaalennuksella.

Lainaus: DeadlyNightshade

Punaisista suoraväreistä: Crazy color, Directions, Manic Panic vai Stargazer?

Mie käytän mm. Hairlekiinistä saatavaa Cutrinin shokkiväriä, ei tunnu hiukselle kauheen raskaalta/rasittavalta ja pinkki pysy.. Humm, kolmatta kuukautta. Merkkiä en sen kummemmin muista..
Kirjoittanut: Teme95 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.09.2010 18:31
Saako hiukset jotenkin kasvamaan nopeammin mitään ilman ihme myrkkyjä?(Jos on mahdollista edes niiden avulla.) Entä kun haluaisin värjätä hiukset mustaksi, ja minulla on nyt tumman ruskeat, niin mitä minun pitää tehdä, että saisin värin pysymään, entä saako sen värin joskus jotenkin pois?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.09.2010 18:47

Lainaus: Teme95

Saako hiukset jotenkin kasvamaan nopeammin mitään ilman ihme myrkkyjä?

Eipä taida saada kasvamaan nopeammin edes niillä myrkyillä. Tokihan voit kokeilla kaikenkarvaiset kalsium/biotiini/tukkakasvaapillerit/vitamiinilisä t mutta harvemminpa nekään toimivat silminnähtävän hyvin. Ehkä kaikkein tärkeintä on yrittää pitää olemassaolevasta karvastosta hyvää huolta, sillä jatkuvasti latvoista kuluvat ja katkeilevat hiukset tuntuvat kasvavan hitaammin.

Entä kun haluaisin värjätä hiukset mustaksi, ja minulla on nyt tumman ruskeat, niin mitä minun pitää tehdä, että saisin värin pysymään

Värjää kestovärillä. Kun väri pysyy tukassa, niin silloin tarvitsee lisätä uutta väriä vain tyvikasvuun. Toisaalta tummanruskeassa tukassa voisi toimia ihan sävytekin tai jos ruskea väri on jo sellaisenaan kivan sävyinen niin miksi värjätä edes mustaksi.

saako sen värin joskus jotenkin pois?

Värin saa pois joko värinpoistolla (poistaa värin myös omasta hiuksesta) tai vähitellen kasvattamalla ja värjäämällä haluttuun suuntaan. Tai tietenkin saksilla. Kestoväri istuu aina tiukemmassa kuin sävytteet.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.09.2010 12:17

Saako hiukset jotenkin kasvamaan nopeammin mitään ilman ihme myrkkyjä?(Jos on mahdollista edes niiden avulla.)

Pieniä konsteja on huolehtia tasapuolisesta ravinnonsaannista ja vitamiineista sekä vaikkapa tukan pesun yhteydessä hieroa sitä päänahkaa jotta veri jaksaa kiertää. Muuten ne lisät lähinnä auttavat hiusten laatuun, eivät kasvuvauhtiin. Ja siihen laatuunkin vasta useiden kuukausien käytöllä. Joitakin öljyjä on saatavissa joilla voi stimuloida tuota päänahkaa, mutta tuo hieronta ajaa lähinnä saman asian - se öljy on oikeastaan vain sinua motivoiva asia että muistat hieroakkin sitä päätä. Ainakin näistä saa itselle sellaisen tunteen, että tekee jotain ja hyvän mielen (kunnes huomaa ettei se paljoa nopeuta sitä kasvuvauhtia joka on koodattuna sun dna:han).
Kirjoittanut: Colma (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.09.2010 14:13

Entä kun haluaisin värjätä hiukset mustaksi, ja minulla on nyt tumman ruskeat, niin mitä minun pitää tehdä, että saisin värin pysymään, entä saako sen värin joskus jotenkin pois?

Kokeile mustaa shokkiväriä ,jos epäilet ettet halua pitää sitä pysyvästi päässä. Directions-hiusvärit lähtevät muutamassa pesussa jo haalistumaan, että pois saamisessa ei ainakaan pitäisi ilmaantua ongelmia.

(mode muokkasi: lainaus kuntoon )
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.09.2010 17:15

Lainaus: Colma

Directions-hiusvärit lähtevät muutamassa pesussa jo haalistumaan, että pois saamisessa ei ainakaan pitäisi ilmaantua ongelmia.

Paitsi jos ne laittaa ohjeen mukaan värinpoistolla käsitellylle pohjalle, ainakaan minulla. Ei kyllä liittynyt tuohon tapaukseen, kun silloin sitä saa vielä vähemmän pois kuin kestovärin.
Suosittelisin itsekin kestoväriä, tai kampaajan kanssa konsultointia.

Tämä tyttö kävi hakemassa vaihtelua tukkaan, nyt on lyhyt platinablondi polkkatukka otsiksella. Elän ilmeisesti tukkani kanssa kolmen vuoden sykähdyksissä, sillä viimeksi leikkautin otsiksen abivuonnani, ja nyt siitä on se kolme vuotta, kun viimeinkin olin saanut vanhan otsiksen kokonaan kasvatettua pois. Väri vaan on sieltä paletin toisesta päästä.
Kirjoittanut: Bloody Lauren (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.09.2010 13:35
Hei, tietääkö teistä ketään sellasta sivustoa (mieluiten suomalainen) missä myytäisiin clip-on rastoja? (Ja ei pliis cybershoppia ) ku yritin eilisen koko päivän ettii muttei mistään vaan kertakaikkiaan löydy sellaisia ;( auttakaa.

ps. sori jos joku on jo kysyny tätä mut oon nii laiska etten jaksa lukee kaikkii kommentteja
Kirjoittanut: Bloody Lauren (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.09.2010 14:12
joo nii ja olis varmaa pitäny toi laittaa tonne "rasta" keskusteluu mut emmä ny huomannu sitä nii äää ei tarvi huomauttaa heh
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.09.2010 14:14
Klipsulla varustettuja rastalisäkkeitä saa myös Headrazorilta. Ei ole suomalainen mutta tämän kokoisesta tuppuvaltiosta nyt vain ei saa kaikkea edes netitse.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.09.2010 20:14

Lainaus: Bloody Lauren

Hei, tietääkö teistä ketään sellasta sivustoa (mieluiten suomalainen) missä myytäisiin clip-on rastoja?

http://www.dreadviolet.com/ Muistaakseni on ainakin ollut. Ja mittatilauksena saattaapi ainakin saada edelleen, vaikka vannomaan en mene.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit