Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.02.2011 18:39
Olen näitä hiusketjua toisinaan lueskellut, mutta en muista onko aikasemmin ollut juttua sellaisesta aiheesta kun tyvikasvun vaalennus. Kaipaisin nimittäin vinkkejä. Millä aineella vaalennatte? Ja entäs suojaatteko muuta tukkaa vaalennuksen ajan jollakin, ja käytettekö esimerkiksi jotain hiusvärin levityssutia, jolla värin saisi kätevästi tyveen? Kaikki neuvot olisivat avuksi.
Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.02.2011 18:46

Lainaus: Chastel

Olen näitä hiusketjua toisinaan lueskellut, mutta en muista onko aikasemmin ollut juttua sellaisesta aiheesta kun tyvikasvun vaalennus. Kaipaisin nimittäin vinkkejä. Millä aineella vaalennatte? Ja entäs suojaatteko muuta tukkaa vaalennuksen ajan jollakin, ja käytettekö esimerkiksi jotain hiusvärin levityssutia, jolla värin saisi kätevästi tyveen? Kaikki neuvot olisivat avuksi.

Suosittelisin käytettävän sivellintä..Sillä varrella kun saa sopivasti hiusosioita eriteltyä niin ei tarvii kaikkia hiuksia sotkea vaalennus aineeseen..
Myöskin vaalennusaineissa hapetteen teho vaikuttaa vaaleus asteeseen..Mitä vahvempi hapete ja vaikutusaika, sitä vaaleampi/palanut/katkennut lopputulos..Kaupan hyllyltä en kehota ostamaan värinpoistoja/vaalennusaineita vaan mieluummin kampaamosta kysyt tai menet suoraan kampaajan penkkiinLopputulokseen vaikuttaa myöskin millainen hiustesi oma väri on tyvessä ja onko mahdollisesti punapigmenttiä.. Toivottavasti tästä oli apua, mutta kysele toki lisää mikäli jokin arveluttaa!
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.02.2011 19:36
Onko jollakulla kokemusta Directionsin white tonerista? Tuleeko oikeasti valkoista lopputulosta vai saman tyyppistä hopeaa kuin useimmille muilla? Entä onko lopputulos heti kulahtavaa laatua?
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.02.2011 08:08
Mie onnistuin saamaan eilen kivan siniset etuhiukset. Yleensä niistä on tullut liian tummat, mutta nyt on ihan ihan hyvät =) Värinä oli directionsin neon blue.
Ja tuosta vaalennuksesta, mie oon löytäny kaupasta sellasen halvan (4e/purkki) värinpoistovoiteen minkö totesin aivan mainioksi: se poistaa nämä suoravärit yms tosi hyvin, mutta mustalle ei tee mitään! Eli sopii miulle kun vaan etuhiuksia vaalentelen ja siinäkin on raita mustaa niin ei tarvitse kikkailla =) Värinpoistovoide on merkiltään Cameleo.

Otin myös kuiturastat pois, hiukset tuntuu lyhyiltä ja ohuilta, mutta tekee ehkä ihan hyvää, että hiukset saa olla rauhassa.
Kirjoittanut: Vaulderie (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.02.2011 10:44
Mä tein sellaisen tempauksen, että päätin palata takaisin punaiseen mustasta. Kävin kampaajalla ottamassa miedon vaalennuksen päälimmäisiin hiuksiini, jotta ammattilainen näkisi, paljonko ylipäänsä uskaltaa vaalentaa tuhoamatta tukkaa pahasti. Siihen pyysin vielä punaisen Elumen-pohjan, jota kirkastan Crazy Coloreilla tietyllä miksauksella liukuvärjäten. Tyvikasvua vaalennan käyttäen värjäyssivellintä.

Ja tällainen oli tulos:
http://idaesthetica.net/?page_id=6&album=13&galler y=13
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.02.2011 15:17
Leikkautin tuossa viikko sitten hiukseni, jotkaulottuivat melkein pepun päälle.. Niistä tuli nyt sitten leukaan asti ulottuvat Ihanat!
Aiemmin kitisin sitä, että musta hiusväri tuhoaa mun päänahkani.. Värjäsin nyt tumman ruskealla ja sekin tuhosi nahan. Äyks! Mutta ajattelin kestää sen ruskean vaikutuksen. Oli se kumminkin vähemmän paha kuin mustan värin aiheuttamat tuskat.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.02.2011 15:27

Lainaus: Lunatica

Kaupan hyllyltä en kehota ostamaan värinpoistoja/vaalennusaineita vaan mieluummin kampaamosta kysyt tai menet suoraan kampaajan penkkiin

Jos pelkkää tyvikasvua haluaa vaalentaa, niin kampaajalle meno on kohtalaisen turhaa. Omalla kohdallani kokemusta sekä kaupan värinpoistoista että kampaajan vastaavasta palvelusta, olen tullut siihen lopputulokseen että kampaajalla kannattaa vierailla vain jos haluaa vaihtaa väriä todella radikaalisti vaaleampaan, kevyemmät värinpoistoyritykset ja tyven vaalentelut shokkiväriä varten taas sujuvat kotona aivan yhtä hyvällä onnistumisprosentilla sekä tietenkin halvemmalla. Varsinkin tyvikasvun vaalentamiseen riittää hellävaraisin kaupan aine, vaaleaa tulee kyllä.

Ehkä olen vain osunut todella keskinkertaisille kampaajile, mutta ihan samalla tavalla se kampaajan tekemä vaalennus hamputtaa tukkaa eikä niistä kampaajan laittamista väreistäkään tule kovin usein sitä mitä itse haluaa... Leikkaamisen olen toistaiseksi uskaltanut jättää kampaajien harteille.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.02.2011 15:34

Lainaus: Piiskansiima

Ehkä olen vain osunut todella keskinkertaisille kampaajile, mutta ihan samalla tavalla se kampaajan tekemä vaalennus hamputtaa tukkaa eikä niistä kampaajan laittamista väreistäkään tule kovin usein sitä mitä itse haluaa...

Huomannut vähän samaa vikaa. Sen vuoksi en ole enää vuosiin viitsinyt rahojani laittaa kampaajan värjäyspalveluihin, kun ei se tulos siitä kummene. Leikkuutan silloin kun leikkuutan, ja värjäilen itse kotiväreillä. Vaalenihan se pää markettiväreillä (ja Directionsin shokkivärien naamioimana) reilussa vuodessa mustasta punaisen ja pinkin kautta platinablondiksi, ja kampaaja vain ihmetteli että miten se ylipäätään onnistui niin hyvin. Eikä tukka ole sen huonommassa kunnossa kuin aiemminkaan. Kyllä se ainakin minulle todisti tarpeeksi.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.02.2011 19:54

Lainaus: Lunatica

.Kaupan hyllyltä en kehota ostamaan värinpoistoja/vaalennusaineita vaan mieluummin kampaamosta kysyt tai menet suoraan kampaajan penkkiin

Mie sain mustan pois vetyperoksidiblondiksi tappamatta hiuksiani kaupan tuotteilla, vaikka miulla oli ollut 5vuotta mustat hiukset. Hiukset oli sen jälkeen yhä eloisat ja ihan hyvän näköset, ei katkeillut eikä muuta. TOSIN oma luonnollinen värini on aivan vaalea ja se voi myös vaikuttaa blondaustulokseen. Itse saan aivan vaaleiksi hiukset 2-3 värinpoistolla. Ystäväni ei ole onnistunut vielä 8. kerrankaan jälkeen, sillä hänellä on oikeasti tummat hiukset. Kampaamoissa kampaaja voi myös kieltäytyä blondaamasta, jos omat hiuksesi ovat HÄNEN mielestään liian vaurioituneet, vaikka omasta mielestäsi ei edes olisi.
Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.02.2011 21:00
No joopajoo...Sen verran sanon että kaupan myrkkyVÄRINPOISTOISSA hapetteen vahvuudet lähtee siittä 9% ylöspäin. Eli jos haluaa parin asteen vaalennuksen ja pitää hiukset päässä ilman että päänahka palaa, kampaamon tuotteet on hellävaraisempia. Värinpoisto ja vaalennus on 2 eri asiaa. Vaalennus vaalentaa pari astetta ja värinpoisto repii koko hiuksen auki ja se on monelle suomalaiselle hennolle hiukselle vikatikki.
Tietty jos haluaa käyttää kaupan värejä kannattaa seurata hiuksen vaalentumista 5-10min välein.
Ja toisekseen niitä kampaamon vaalennusaineita saa ostaa vaikka hairstorelta. 12€ kampaamoon tai 10€ kauppaan on aika pieni ero...Isompi purkki hapetetta ja vaalennusainejauhe kampaamosta sen 12€ (ainetta riittää moneen kertaan) ja kaupan hyllyltä pikku purkki kaiken ylimääräsen roinan kanssa (josta riittää yhteen vaalennuskertaan ) 10€...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit