Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.08.2012 16:27

Lainaus: Giffirt

Selvitti kyllä takkuisat latvani aivan ongelmitta ja täysin kivuttomasti.

oho!!! ikinä ennen kuullutkaan tuollaisesta ja näyttääkin hassulle.
Mutta joutuukohan itsekin alkaa tuollaista sitten metsästämään jostain. Jos hiusparat pääsisi hiukka vähemmällä repimisellä väliin.
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.08.2012 22:38
Olen tuohon Tangle Teezeriin nyt törmäillyt pidemmän aikaa blogeissa, alan pikkuhiljaa vakuuttua siitä että tuo on just sitä mitä tarvin. Hiukseni ovat kyllä pitkät ja paksut, mutta katkeilu on nimenomaan se ongelma. Tuota ei vain myydä kotikaupungissani kuin erään sivukylän kampaamossa. Kai se on sinne tehtävä pieni ristiretki jossain välissä.
  • Lähetetty: 13.08.2012 11:07
Just kanssa aloin miettimään, että mistäköhän tollasen Tangle Teezerin edes onnistuu löytämään.
Joten ei kai se sitten auta, kuin alkaa kahlailemaan kampaamoja lävitse jossain vaiheessa.
  • Lähetetty: 13.08.2012 11:36
Tuolla Tangle Teezerin nettisivulla jonka Giffirt linkitti, on lista kaupungeista ja kampaamoista jotka tuota myyvät. Ja jos ei omasta kaupungista löydä, tuotteen saa tilattua sähköpostitse.
  • Lähetetty: 13.08.2012 15:59
Katos, niinpäs onkin! ottaisi asiakseen katella muutakin, kuin kuvaa niin olis voinut ehkä jopa itse huomata tuon. Hahaha!
No ei löydy täältä kaupungista, mutta laitetaas joku asialle hakemaan niin ei tartte posteja ainakaan maksella.
Kirjoittanut: Lunatica (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.08.2012 21:25
No jopas..enpäs ole moisesta kuullutkaan..Itseä vähän pistää miettimään, että kun moinen laite näyttää kovin muoviselta piikkeineen päivineen...Että miten mahtaa olla sitten hiusten laita vaikka puolenvuoden kuluttua..Itse kun suosin luonnonharjasharjaa, joka on ainakin omille hiuksille parempi vaihtoehto kuin perus muovipiikit. Se kun ei revi hiuksia ja tuo kiiltoakin. kertokaahan kokemuksia ja vertailuja näiden suhteen..
  • Lähetetty: 15.08.2012 17:14
Pikkusiskoni testasi tuota, ja vertasi nimenomaan luonnonharjasharjaan, että tuntu ja toiminta on hyvin samankaltainen. En tiedä sitten, en ole vielä päässyt kokeilemaan.

Joitakin blogeja olen kaivellut aiheesta, ja niissä ainakin on kehuttu maasta taivaaseen, että pidemmällä käytöllä on tuo katkeilu vähentynyt ja hiukset paksuuntuneet ja ovat parempikuntoiset. Tämä jää nähtäväksi.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.08.2012 23:49
Ihmeen hyvään kuntoon oon tukkani saanut. Se nimittäin "vähän" kärsi kun suoristin sitä jatkuvasti, enkä käyttänyt lämpösuojaa. Tiedän, tyhmää, mutta ilmeisesti en osannut löytää sopivaa lämpösuojaa kun kaikki sai aina hiukseni likaisen näköiseksi ja -tuntuiseksi. Nyt olen käyttänyt ahkeraan lämpösuojaa, hyvää sellaista, ja nyt on tukka jo hyvässä kunnossa. Värjäsin eilen hiukseni mustasta kirkkaan punaiseksi, eli tarvitsin värinpoistoa, mutta ei haitannut kun oli tukka jo päässyt niin hyvään kuntoon On vaan outoa kun on tottunut mustaan tukkaan, joka on ollut sieltä 8 luokalta asti (välillä vaan erivärisiä raitoja tms), mutta pitäähän sitä välillä kokeilla uutta, jos tukka vaan kestää ja tyytyväinen olen tähän väriin!
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.08.2012 10:52
Mie omistan tuon Tangle Teezerin ja en mistään hinnasta enää luopuisi siitä. Miun kärsinyt pirun lahjakkaasti takkuuntuva tukkani tykkää tuosta. Ei revi hiuksia niinkuin tavallinen harja =)
Kirjoittanut: Lunatica (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.08.2012 20:57
Luin tänään töissä Pinni-lehdestä kyseisestä Tangle Teezeristä, ja siinä sitä kyllä kehuttiin kovasti..Tarvii siis varmaan itsekin sortua ja hommata kyseinen taikaharja omaan hiustenhoitosettiin Josko vähän vaikka paranis latvuston laatu..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit