Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

lävärit ja tatskat (osa 2.)

Kirjoittanut: Viikatemies (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.11.2010 17:40
Ite oon hirveen kiinnostunut tatuoinneista vaikka tällä hetkellä mulla ei ole ainuttakaan.
Olen kyllä aikomaisillani ottaa tatuoinnin mutta en vielä tiedä millasen ottaisin.
Ainakin sen täytyy olla uniikki, tosi yksityiskohtainen taideteos. Oikeaan käteen johonkin
kyynärpäähän asti. Ei ihan justiinsa ole varaa, onhan moni tatuoinneista aika kalliita. Ja mikä
lävistyksiin tulee niin itellä on vasemmassa korvalehdessä koru ja oon jo jonkinaikaa kelaillut
ottavani seuraavaksi korun alahuuleen keskelle tai sit vaihtoehtoiseti ottaisin alahuulen alapuolelle
keskelle sellasen pallonmuotosen lävistyksen.
Kirjoittanut: Positiivinenpakana (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.11.2010 14:24
Viime perjantaina minuun sitten lisättiin mustetta uuden kuvan muodossa, siitä tulikin isompi ja hienompi kun olin odottanut ja olen erittäin tyytyväinen! Kuva on niskassa, joka oli kyllä näistä neljästä (olkavarsi, pohje, lapa ja tämä niska) kaikkein ikävin tekovaiheessa, pitkät suorat viivat, etenkin pitkin selkärankaa kirpaisivat, mutta onneksi minulla oli juttuseuraa ja hyvä musiikki soi, eikä kuvan hakkaaminen vienyt kauaa. Tässä parannellaan sitten niskaa, paita väärinpäin päällä, rupea alkanut jo pikkuisen irtoamaan ja kutittaa niin vietävästi, tämä onneksi tarkoittaa sitä, että se on parantumassa nopsaan.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.11.2010 14:55
Ääh, minun olisi tarkoitus pyytää tatuointi joululahjaksi tai edes osittain siihen rahaa, mutta ongelma on että en keksi minkälaisen tatuoinnin haluan. Tai siis kun tässä vuosien kuluessa olen löytänyt useita kuvia, jotka haluaisin, mutta mikä ensimmäisenä? Tai tavallaan toisena, kun yksi tatuointi löytyy jo.. Noh, onneksi jouluun on vielä vähän aikaa, eikä silloinkaan ole pakko olla täysin varma. Jouluna ei kuitenkaan kukaan tee tatuointeja =D
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.11.2010 10:14
itselläni ei ole vielä tatuointeja tai lävistyksiä (paitsi korvissa) mutta aina olen niitä halunnut. Tatuointi oli tarkoitus hommata tuossa keväällä mutta rahatilanne kävi huonoksi niin se jäi sitten odottamaan tulevaan. Kun teatteri esitykseni ovat ohitse, hommaan lävistyksen alahuuleen (jota olen jo monta vuotta halunnut)
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.11.2010 17:37
Kuulun siihen joukkoon jotka opiskelee, ja joiden "isi ja äiskä" ei tatskoja maksa, joten itse on pitänyt raha-asioita sumplia, ja nyt on sellainen sauma, että sen ekan ihokuvan voisin ottaa, kun vaan kunnon tatuoitsija löytyy. Olenkin aika tarkkaan asian miettinyt, ja kuvaa suunnitellut. Ensimmäinen kuva tulee tosin olemaan aika tavanomainen pääkallo-aiheinen, mutta old school-tyyli on aika vetoava.

Seuraava tatuointi on varmaan kahden vuoden päästä vasta mahdollista.

Lävistyksiä oli snakebitesit, mutta pitää ottaa toinen uudelleen. Kulmalävistys (tai pari) olisi varmaan se viimeinen, jonka vielä tuohon joukkoon haluaisin. Sitten saa riittää.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.12.2010 19:57
Otin eilen bridgen Snadisti kirpasi mutta oli sen arvoinen!

Monet sanoo että he tuijottelevat itse noita palloja ennen kun tottuvat mutta minä en edes näe koko palloja O.o paitsi jos valo heijastaa niistä tai jotenkin syrjäsilmällä katson.... Joten eipä häiritse. Tosin mulla on niin huono näkökin toisessa silmässä että sekin voi vaikuttaa tohon

Käytän myös toisinaan laseja ja lävistys tehtiinkin se huomioon ottaen, otin prilit lävistämöön messiin niin ei tästä ole haittaa siinä mielessä sitten.
Kirjoittanut: Shadow Dragon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.12.2010 20:33
Itse haluaisin alahuuleen renkaan, toivon ehkä lävistystä ja sitä rengasta joululahjaksi. Minulla ei olekkaan vielä yhtään lävistyksiä tehty. Olen katsellut kuvia netistä ja joillakin se on todella hienon näköinen.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.12.2010 13:16

Lainaus: Shadow Dragon

lävistystä ja sitä rengasta

Suosittelen ensin pitämään lävistyksessä ''tappia'' koska rengas heiluu paljon ja lävistys voi tulehtua tai olla hyvin arka jos siihen heti laitetaan rengas.
Itselläni on aikanaan ollut huulessa 2 lävistystä, jotka tein itse ja ne tulehtuivat. Kasvatin ne umpeen ja nyt harkitsen että palaisin näihin koruihin, koska ne toivat kasvoihin sitä puuttuvaa ''jotakin''. Tosin tässä tapauksessa tarvitsee keskustella vielä poikaystävän kanssa asiasta, koska onhan se hänkin silmänilonsa tärkeää ottaa huomioon!
Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.12.2010 11:57
Itsellä löytyy tällä hetkellä 5 lävistystä: Kieli-04, huuli-05, Bridge-08, Rook-09, Nape-10. Venytys menossa vasemmassa korvarei`ässä, 8mm.
Kuvia ei ihossa vielä ole Tarkoitus olisi ottaa joulun jälkeen. Isoveli tekee kuvia ja siltä saisinkin ilman maksua kuvaa Tarvitsee vaan kuvat piirtää valmiiksi..Niitä kun on niin monia ja yksikään ei ole vielä valmiiksi mietitty..
Lävistyksiäkin on tarkoitus ottaa lisää, ainakin Medusa ja microdermalia 1-2kpl..Poskeakin olen miettinyt mutta tuo ukko ei niin siitä välitä. Sanoo että se tekee tyhmän kuopan poskeen...Tarvii katsoa miten paljon himo kasvaa sen suhteen..Loppujen lopuksi se ukon mielipide ei silloin enää paljon paina kun lävistys pyörii pakkomielteisesti päässä
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.12.2010 14:19
Ääh, ärsyttää, kun tekis mieli taas ottaa uus läväri, mutten tiedä minkä otan. Vaihtoehtona olis kieli, jonka haluisin eniten, mutta vanhemmilla on turhia pelkoja kyseisestä läväristä. Pitäis saada ne suositeltua jotenkin siihen, tai sitten otan toiseen kulmaan 2kpl tappeja, jotta kulma on symmetrinen toisen kanssa. Sitten olis vielä nenäkoru vaihtoehtona, mutta häiritsee, kun en tiedä, sopisko septum vai oikea nenänsivurengas mulle paremmin. Toisaalta haluaisin myös huulikorun, mutten vielä. Yhteenvetona siis olisi järkevintä ottaa ne kulmakorut, mutta himo kielikorua kohtaan on niin... hitollinen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit