Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

lävärit ja tatskat (osa 2.)

Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.02.2011 07:22
Jee, kävin eilen varaa ajan tatuoijalle =) 9.3 olis aika tietää taas rahan menoa.. tatuointi maksaa sen 250e..
Kirjoittanut: Sleipnir (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.02.2011 22:00

Lainaus: Niflheim

Oon tainnu rakastua. + Nimimerkki.

Saat arvata 1 kerran mitä aihetta tuleva sleeveni käsittelee
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2011 13:15
Haluaisin kovasti tällaisen tatuoinnin sääriin:

Ja juuri tuohon kohtaan jalkoja. Rusetit olisi semmoinen mitä eniten haluan ja värinä voisi olla violetti. Punaista en välttämättä halua. Tai eihän sekään periaatteessa paha ole. Ja toisaalta pinkkikin voisi olla kiva väri. Vähän erinmalliset rusetit mahdollisesti haluaisin kuin kuvassa.

Nyt vaan mietityttää että mikähän se olisi paras tatuointiliike Kuopiossa...
Ainakin olen kuullut hyvää Spellbound tattoosta ja Tino's tattoosta.
No, pitää vielä jokatapauksessa miettiä tuota tatuoinnin ottoa.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: SeKukaVaaniiSängynAlla
  • Lähetetty: 25.02.2011 15:02

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Minulla ei ainakaan tullut LISÄÄ-reaktiota.

Perun puheeni. Ostin tänään Tattoo1.Tribal-lehden ja voi pojat. Mielessä paljon ihania kuvia joita tahtoisi kroppaansa, mutta se kipu. En vaan pidä siitä niin tippaakaan. Tiedän, pieni hinta ja ei kestä kuin sen hetken mutta silti. Se kipu

Hauskan näköset Embize nuo rusetit!
  • Lähetetty: 27.02.2011 22:51
Sori tupla mutta tää ansaitsee jo noston.

Ou. Mai. Gaaawd.
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.02.2011 23:40

Lainaus: Sleipnir

Oon tainnu rakastua. + Nimimerkki.

Saat arvata 1 kerran mitä aihetta tuleva sleeveni käsittelee

Sleipniriä? Itsekin oon ottamassa lapaluuhun, joskin se on osa suuremmasta kokonaisuudesta.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.02.2011 05:29

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Mielessä paljon ihania kuvia joita tahtoisi kroppaansa, mutta se kipu.

Missä kohtaa siun tatuointi on?

Minuu vähä jänskättää, kun reilu viikon päästä isketään mustetta kylkeen, sattuu ehkä vähän enemmän kuin käteen (tosin käteen se kyllä vaan kutitti =D).
  • Lähetetty: 28.02.2011 08:28

Lainaus: Mortale

Missä kohtaa siun tatuointi on?

Se on tuossa rintakehässä. Kylki voikin olla aika villin tuntunen, tai näin voisin kuvitella.
Kirjoittanut: Sleipnir (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Sleipnir
  • Lähetetty: 28.02.2011 12:31

Sleipniriä? Itsekin oon ottamassa lapaluuhun, joskin se on osa suuremmasta kokonaisuudesta.

10 pistettä ja papukaijamerkki! Sleipnir tulee siis olemaan ensimmäinen tatuointini, siirsin idean vain oikeasta kädestä selkään, tahdon nimittäin ison ja yksityiskohtaisen kokonaisuuden ja mun käteni leveys ei riitä siihen :'D

Kokonaisuudessaan selkäni tatuoinnit tulevat olemaan suurempi kuva, joka käsittelee aihetta Odin ja kumppanit.
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.02.2011 13:16

Lainaus: Sleipnir

Kokonaisuudessaan selkäni tatuoinnit tulevat olemaan suurempi kuva, joka käsittelee aihetta Odin ja kumppanit.

Mä haluan sitten kuvaa niistä. Ah ja voi, miksi tällaiset naiset viedään aina käsistä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit