Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

lävärit ja tatskat (osa 2.)

Kirjoittanut: IMMORTALDEMON (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 17.06.2012 22:09
Itellä huulikoru, jonka tosin aion ottaa pian pois. Jotenki kyllästyi kun jokaisella vastaantulevalla samanlainen... Eipä ehtiny puoltatoista vuottakaan olla... Mutta otankin tilalle horizontal lipsin, sitä en ainakaan ite ole vielä vastaantulevilla nähnyt *pakkomielle olla erinlainen :p * Onko jollain muuten kokemusta/tietoja tästä lävistyksestä? Ku netistä en suomeks löytäny oikeen mitään tietoa, ja englannin taito ei ole kehuttava...
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.06.2012 01:27
Vasemmassa korvassa oli rivi renkaita ja molemmissa nänneissä renkaat, mutta sitte tuli "pienoinen" moottoripyörä onnettomuus (kurkunpään murtumaa yms. pientä) ja lekurit nyppi kaikki korut irti kaularanka yms. röntgeneitä varten... ja sitten kun vihdoin pääsi kotiutumaan ja olo alkoi lähennellä inhimillistä, niin eihän ne kipeää saaneet reiät enää mitään korun mentäviä ollu.... sen jälkeen on ollu puhdasta aikaansaamattomuutta kun ei ole tullu koruja takas, eli alaston olo ollu jo yli vuoden. Toivottavasti kohta sais taas aikaaseks laittaa reikiä nahkaan.

Mustetta taas on kaipailtu jo ties kuinka kauan, ideoitakin on päässä enemmän kuin tarpeeksi, tietäis vain millä kuvalla aloittaa ja pahimpana ongelmana ihan liian korkea vaatimustaso tatuoijalle, kun valokuvan tarkka jälki on ainoa joka miellyttää silmää ja sietokyky pikkuvirheille on nolla. Mutta kaippa se sopiva artisti vielä joskus tulee vastaan
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.06.2012 02:59
Jo jonkun aikaa mulla on ollut ihan normi reiät korvissa, vasemmassa 1 ja oikeassa 3 ja nyt on oikean korvan reiät lisääntyny yhdellä. Siinäpä se sitten niiden reikien osalta olikin (ellen joku päivä innostu toiselle puolelle vielä) ja sitten suunnitelmissa onkin ottaa industrial ja nimenomaan oikealle puolelle ja jossain kohtaa muutama yksittäinen rustoon. Saa nähdä, josko rohkenis tällä viikolla kun rahaa tulee. Tatuiointeja surullisesti vaan yks, kun ovat niin pirun kalliita ottaa ja työttömällä kun ei ole rahaa kuin roskaa. Valmiina olis kyllä jo 2 uutta mielessä.
Kirjoittanut: kraingai (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 26.06.2012 20:46
Itse olen mieltynyt tatuointeihin. Lävistykset ei niinkään kiinnosta enkä ole hankkimassa muita näiden perus korvalävistysten lisäksi.

Mutta kuvia siis löytyy. Heti, kun täytin 18, otin käsivarteen silmät, joista toinen itkee ja toinen katsoo tyhjää. Jälkimmäinen on myös iktys. Idea lukion kuvistyöstä "minä". Seuraavana tuli nuotti ranteeseen itselle merkittävästä biisistä. Sitten on musta lammas ja Matteusta kreikaksi. Tämä liittyy opiskelemaani alaan ja erään vaikean tentin läpäisyyn. Toisessa ranteessa on haava ja sen päällä teksti AGAPE ideana "rakkaus parantaa haavat". Viimeisin on kyynärvarren kokoinen sinivioletti liekki nuottitatskan yhteyteen.

Suunnitelmia on lisääkin: Arkkienkeleitä selkään ikonimaalausten tyylisesti; hepreaa jalkaan, kun olen saanut graduni valmiiksi (sen teossa tarvitsen hepreaa); kirjallisen suosikkihahmoni Lisbeth Salanderin (näyttelijä Noomi Rapacen) kasvot ehkäpä käsivarteen; jotain tosi perusjuttua kuten ruusuja rintakehään; eräs merkittävä kirjain-numero-yhdistelmä niskaan (ystävän veli haluaa tatuoijaksi, tämä vois olla tarpeeksi helppo aloittelijalle)... Onhan näitä. Toteutan sitä mukaa kun rahatilanne sallii. Suurin osa saa olla värillisiä, kun vaatteet on aina mustat. Kaulaan ja kämmenselkiin en ota, jottei tule vaikeuksia työelämässä, ehkä eläkkeellä sitten
Kirjoittanut: Julienne (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.08.2012 22:39
Kävin viimeviikolla otattamassa microdermalit lävistysperheeni jatkeeksi. Tällä hetkellä minulla on dermalit mukaanlukien 20 lävistystä, joista suuri valtaosa on korvissa. Nyt tuntuu, etten tarvitsekaan enempää, joten voin siirtyä hankkimaan kauan himoitsemani kuvat kehooni. Tosin mihinkäs tässä on kiire, tekisi varmaan hyvää sulatella kaikkia ajatuksia vielä parisen vuotta.
Kirjoittanut: eva (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.08.2012 14:10
kulmastassa ja ala huulesta lävistyksiä lyötyy ,mutta tatuoitia ei ole viellä ,vois hankkia sitten kun opinnot on ohistse.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Wormboy
  • Lähetetty: 15.08.2012 16:39
Kyllä varmaan tulevaisuuessa tulee hankittua lävistyksiä. Mun ikäsenä nyt ei saakkaan ottaa kun vanhempien luvalla ja se on kyllä toisalta ihan hyvä juttu kun jotkut teinilissut ei yhtään mieti.
Eli mulle on 15v synttärilahjaksi luvattu yksi, luultavasti nenäni rei'itän.
Korvissa on kummassakin 2reikää, mutta en pidä niissä toisissa koruja, kun näyttää tyhmiltä 17mm venytysten vieressä. Korvikset on aina ollu lähinnä haitaksi koska hiukset jää kiinni niihin, mutta ekaluokalla oli "pakko" hankkia korvikset koska "kaikilla muillakin oli".
Tatuointejakin olen miettinyt, ja luultavasti hankin, kun on ikää ja rahaa. En varmaan mitään kauhean suurta, vaikka onhan koko käden peittävätkin ihan hienoja.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.08.2012 02:08
Aargh mun piti hommata se miljoona vuotta haluamani huulilävistys helsingin reissulla, mutta sitten kun aikaa löytyi ni rahat loppu kesken -.- nyt sitten odottelen seuraavaa kertaa kun saan rahaa ni sitten hommaan. Ja tatuointeihin tarvii sit vähä enemmän et sen hommaan ku oon oikein rahoissa! Sitten joskus olis kiva saaha viel unicorn lävistys, tykkäisin tosi paljon
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Lähetetty: 25.09.2012 18:15
Itse otin muutama päivä sitten ekan tatuointini, lohikäärmeen alaselkään. Tiedän, kuulostaa tosi perus-kuvalta ja perus-paikalta, mutta mulle on oikeastaan ihan sama mitä muut ajattelee. Kuva on kuitenkin ainutlaatuinen, oman ja tatuoijan suunnittelun yhteinen tulos, ja mulle sillä on henk. koht. merkitys, mitä kukaan ei voi viedä pois. Vaikka sitten kuinka monella olisi lohikäärme tatuoituna alaselkään. Ja tuo nyt on muutenkin vähän erikoisempi yksilö, mutta en nyt rupea ketään pitkästyttämään yksityiskohtaisella kuvauksella. Värit on tarkoitus laittaa marraskuun puolella, ja siinä sitä onkin sitten pähkimistä...

Lävistyksistä löytyy vain tavalliset korvareiät, mutta ehkä joskus vielä voisin ottaa jotain sellaista, minkä saa vaatteiden alle piiloon.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • • Muokkasi: byron
  • Lähetetty: 26.09.2012 21:41

Lainaus: Felicia

Itse otin muutama päivä sitten ekan tatuointini, lohikäärmeen alaselkään. Tiedän, kuulostaa tosi perus-kuvalta ja perus-paikalta, mutta mulle on oikeastaan ihan sama mitä muut ajattelee. Kuva on kuitenkin ainutlaatuinen, oman ja tatuoijan suunnittelun yhteinen tulos, ja mulle sillä on henk. koht. merkitys, mitä kukaan ei voi viedä pois. Vaikka sitten kuinka monella olisi lohikäärme tatuoituna alaselkään. Ja tuo nyt on muutenkin vähän erikoisempi yksilö, mutta en nyt rupea ketään pitkästyttämään yksityiskohtaisella kuvauksella. Värit on tarkoitus laittaa marraskuun puolella, ja siinä sitä onkin sitten pähkimistä...

Joskus aattelin että lohikäärme olisi klisheinen, mutta olen lämmennyt taas lohikäärmeille ja ajatukselle lohikäärme-tatuoinnista Ei ne lohikäärmeet menetä hohtoaan. Etenkin jos siitä tulee vähän persoonallisempi eikä suora kopio jostakin.

Itelläni ei tule nähtävästi ikinä olemaan rahaa tatuointiin. Oh well...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit