Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuluttaja-asiainketju; gootti.netin laatuvalvomo!

Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Giffirt
  • Lähetetty: 06.10.2010 09:25

Lainaus: SuZiC

Mulla on tuo kyseinen paita, S-koossa rinnanympärys venyttämättä on 80 cm, ja tuo kangas venyy aika lailla, on kuitenkin yllättävänkin napakkaa neulosta. Ainakin mun mielestä toi mitta vastaa ihan kohtuullisesti S-kokoa... En sitten tiedä onko tuohon kokoluokitukseen tullut muutoksia, tuo mun paita on ostettu vuosi tai kaksi sitten.

Hämmentävää. Itse olen M- ja L-kokojen välimaastoa, yleensä L. Ostin toiveikkaana M-koon ja se on minulle taas melkeinpä liian iso. Ei se nyt vielä ihan rujolta näytä, mutta kyllä se hieman päällä roikkuu. Oman ostokseni tein jonkun vähän alle puoli vuotta sitten.
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.10.2010 09:44

Lainaus: Giffirt

Hämmentävää. Itse olen M- ja L-kokojen välimaastoa, yleensä L. Ostin toiveikkaana M-koon ja se on minulle taas melkeinpä liian iso. Ei se nyt vielä ihan rujolta näytä, mutta kyllä se hieman päällä roikkuu. Oman ostokseni tein jonkun vähän alle puoli vuotta sitten.

Voihan olla, että materiaali on muuttunut. Kaksi ihan samankokoistakin paitaa voi näyttää päällä aivan erilaiselta, riippuen millaisesta materiaalista ne on tehty. Vaikuttaa kyllä vähän ihmeelliseltä... Tai sitten on vaan tullut väärä kokolappu; itse ainakin sain yhdeltä toimittajalta kahta samankokoista paitaa eri kokolapuilla. No oma syy kai tuo oli, kun painostin kiirehtimään tuotannon kanssa...
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.10.2010 22:25
Onko teistä kukaan tilannut mitään goottikauppalistallakin mainitusta Hazard Shopista. Tein itse oman tilaukseni sinne 7 viikkoa sitten. Tilaamaani tuotetta ei ole kuulunut eikä lähettämiini kysely viesteihin ole vastattu yhtään mitään.

Tässä on tullut mietittyä, että onkohan taas yksi huijausputiikki kyseessä.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.10.2010 22:32
^Utelin tätä myös toisessa ketjussa mutta kukaan ei ilmoittautunut.... mietin itsekin tuota tilausta, mutta sinun kertomasi perusteella taidanpa jättää väliin.

Toivottavasti tilauksesi selviää perille!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.10.2010 22:38

Lainaus: Azrael

Tein itse oman tilaukseni sinne 7 viikkoa sitten.

No huhhuh... eiköhän kannattaisi alkaa laitella viestiä kuluttajansuojaan päin! Kannattanee varmasti pistää myös kaupan suuntaan jotain muistutusta Suomen oikeussysteemin olemassaolosta, tuo alkaa olla jo todella törkeää ettei tavaroita toimiteta suomalaisesta puljusta 2 kuukaudessa.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.10.2010 22:58
Viimeisessä viestissäni pistin juuri tuonsuuntaista viestiä mutta olet oikeassa, jos vastausta ei ala viim. huomenna kuulumaan niin laitan viestiä kuluttajansuojaan.

Näin varoituksena voinen sanoa, että tuolta ei kyllä kannata alkaa tilaamaan mitään.
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: SuZiC
  • Lähetetty: 27.10.2010 07:38
Millaisista tuotteista Azrael on kyse (sinulla on muuten kiva nimimerkki, oma suloinen liskoni on samanniminen..) Ajattelin vaan, että minullakin on yksi toimittaja, jonka juhlapuvuilla on sesongista riippuen 3-6 viikon toimitusaika. Toki se lukee tuotteiden kohdalla, ja olen pyrkinyt koko ajan pitämään ostajat tietoisina tilanteesta.

Mutta itsellänikin tällä hetkellä harmaita hiuksia aiheuttaa korsettitoimittajan viivytys yhden tilauksen kanssa. Kaikki on tähän asti mennyt loistavasti, enkä haluaisi tästä luopuakaan, koska korsettien hinta-laatusuhde on niin loistava, mutta iso harmitus on asiakkaiden puolesta, jotka joutuvat odottelemaan tuotteita kohtuuttoman kauan. Ovat kyllä vannoneet, että tämä on vain yksi tilanne, eikä tule toistumaan, ja toiotaan, että todellakin näin on. Lupasin kyllä asiakkaille hyvitystä, koska ylenmääräinen odottelu on kyllä kohtuutonta.

Kuulostaa vaan hieman oudolta, kun käsittääkseni tuokin putiikki on ihan uusi, jollin juuri näihin tilanteisiin kannattaa panostaa. Toivottavasti Azrael saat asian selväksi.
Kirjoittanut: JM16180 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.10.2010 08:11

Tein itse oman tilaukseni sinne 7 viikkoa sitten.

Omasta tilauksestani nyt on melkein tuplasti tuo. Ensimmäiseen sähköpostiin liikkeestä vastattiin, että tuote tilapäisesti loppunut valmistajalta, mutta sitten kahteen viimeiseen viestintä yritykseeni ei ole myöskään mitään vastattu. Myös vahvistan sen, että en todellakaan suosittele tilaamaan mitään kyseisestä puljusta.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.10.2010 08:50

Onko teistä kukaan tilannut mitään goottikauppalistallakin mainitusta Hazard Shopista. Tein itse oman tilaukseni sinne 7 viikkoa sitten.

Hitto. Olikin vähän liian hyvää ollakseen totta, kun tuolla on vaatteet paljon halvempia verrattuna Blackgroupiin tai EMPiin. Taitaa tämän perusteella jäädä omakin tilaus tekemättä.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.10.2010 10:23
Huh, onneksi en tilannut pöksyjä tuolta Hazard shopista vaikka lähellä oli. Sivuilla ilmoitettu pitkä toimitusaika ja älyttömät postikulut kielivät mielestäni siitä, että ainakin Bat Attackin kamat tilataan yksitellen tukusta tai valmistajalta ilman että kauppiaalla olisi itsellään varastoa. Sitten tuotteita ei olekaan valmistajalla ja seuraava erä menee tuotantoon kun saadaan määrä X tilauksia kasaan. Eli aika pitkälti sama ongelma kuin X-Traxilla, Suomisoffalla ja muilla touhunsa kusevilla liikkeillä: myydään tuotteita joita ei yksinkertaisesti ole olemassakaan. Lisäksi Hazard shop näyttäisi olevan jonkun pienen tatuointipuljun sivubisnes, ei siis mikään toimintaansa hirveän intohimoisesti suhtautuva yritys.

Tämä siis näin mutuna.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit