Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kengät (3)

Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 11.10.2010 16:26

Lainaus: Natassja

Varustelekan Invaderit on maihareitten kingit. Muita ei tarvita. Hyvät jalassa eikä hankaa ja kestävää laatua. Katseen kestävät myös, kun niissä on vähän pidemmät varret kuin normimaihareissa. Saa kintun näyttämään sirommalta. Kaveri tilasi ne pitkävartisina, mutta palautti heti ja vaihtoi lyhyt vartisiin sillä pitkävartisten kanssa se nauhojen nysvääminen on rasittavaa.

Itse tilasin juuri nämä Invader tonne polven alapuolelle, kokoa 40 ja järkyttävän pienet. Kävelin niillä 10min ja aivan järkyttävät rakot jaloissa et ei juma... Palautukseen laitoin, et toivottavasti nyt tulee sitte paremmat, kun tulee isompi koko, niin mahtuu vähän.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.10.2010 17:08

Lainaus: Neiti Kooma

Ajattelin jakaa tän teidän kanssa, koska tän tutoriaalin löytäminen ja lukeminen jotenkin sattuu muhun henkisesti: charles-anastase-dungeon-boot-diy/

Linkki ei toimi?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2010 17:26

tän tutoriaalin löytäminen ja lukeminen jotenkin sattuu muhun henkisesti

Luulin, että kyse olisi jostain huomattavasti sairaammasta tavarasta kuin Pennan kenkien tuunaamisesta kopioversioiksi jonkun obskuurin muotisuunnittelijan popoista... Mielestäni tuo oli aika hieno muutos, vaikka Pennangalanin monot eivät ehkä olekaan ihan ne halvimmat tuunauskengät.

Tutorialin kuvat löytyvät siis eräästä toisesta blogista kun googlaa Charles Anastase Dungeon Boot diy.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.10.2010 19:54

Lainaus: Mina

Kolmas NR-avaimenperä, jee :P

Miksi minä en saanut avaimenperää kun ostin Nyyrikkini? Snif! :<

Lainaus: Mina

Giffirt on niissä Nyyrikeissä aitoa nahkaa

No ilmankos sitten ovat kestäneet noin hyvin. Kannattava ostos oli silloin monta vuotta sitten.

Lainaus: DeadlyNightshade

ovatko New Rockit hintansa väärtejä?

Oma kokemukseni tosiaan päinvastainen Natassjan kanssa. Nahkaiset High Killerit olleet monta vuotta talvikäytössä. Yhä kuin uudet, mahtavat jalassa, lämpimät kovemmillakin keleillä ja korko ollut tukeva insert tähän paljon ylistäviä adjektiiveja.

Tietysti nyt kun menen kehumaan nuo Nyyrikit hajoavat heti tänä talvena.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Myria
  • Lähetetty: 11.10.2010 20:07

Lainaus: Giffirt

En minäkään, höh!: (

Mulla on Nyyrikeistä vain positiivisia kokemuksia, älyttömän mukavat jalassa, aitoa nahkaa, tukevat kävellä, korot eivät heilu jne. jne. Omistan Neptunot sekä kahdet tuntemattomat ihanuudet (pahoitteluni vikan kuvan laadusta: /), enkä mistään ole keksinyt valitettavaa. Jos mun pitää joko kävellä pitkään tai seisoskella kauan, valitsen empimättä Neptunot. En ole varmaan ikinä omistanut mukavampia kenkiä.

Äää tota Pennan kokotaulukkoa. Kokoa 5 vastaa eurooppalainen koko 38, mutta kokoa 6 puolestaan 39,5. Pelkään ton vitosen olevan liian pieni ja kutosen liian iso. Toisaalta pohjallisella tuo 6 olisi varmaan parempi kuin ilman pohjallista oleva 5. Haaveilen näistä ja näistä, joten osaisiko joku ihana ihminen sanoa, kuinka paljon pienempää tuo "This style runs small. Please order one size larger" oikeastaan tarkoittaa?

//Puuttuva sana olisi ihan kiva lisätä.
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.10.2010 20:42

Lainaus: FilthyVictorian

Itse tilasin juuri nämä Invader tonne polven alapuolelle, kokoa 40 ja järkyttävän pienet.

Samoin, mutta täällä kävi niin että tuli joku valmistusvirheellinen pari tai jotain - toinen kenkä oli just hyvä, mutta toinen numeroa pienempi vaikka kokomerkintä oli sama. Varmuuden vuoksi testautin maiharit toisellakin henkilöllä mainitsematta viasta, ja parin askeleen jälkeen tulos oli sama. Enpä ollu ajatellu että näinkin voi käydä, toivottavasti seuraava pari on kunnollinen.

New rockeihin voi tosiaan luottaa kestävyydessä vähän eri tavalla kuin johonkin tekonahkapopoihin Varsinkin mitä pakkasen kestoon tulee.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.10.2010 21:41

New rockeihin voi tosiaan luottaa kestävyydessä vähän eri tavalla kuin johonkin tekonahkapopoihin

Juu, katselin tuolta sivuilta mutta en löytänyt mainintaa materiaaleista, vaikka "laadukkaiksi" mainostettiinkin. Ovat siis oikeaa nahkaa, niinkö?
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2010 22:07
FilthyVictorian ja Neiti Kooma: Johan nyt! Omat Invaderini olivat juuri sitä kokoa mitä pitikin ja jalassa vallan mainiot! Minulla oli helsinkiläisenä mahdollisuus käydä Varustelekassa niitä sovittamassa, mutta ensisovittamalla oli passelit. Jalkani koko on 38 - 39 ja otin 38 kokoiset, sopivat on ja kovassa käytössä edelleen. Hyvä tietää, että Varustelekan maihareissa voi olla maanantaikappaleita!
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.10.2010 09:51

Lainaus: DeadlyNightshade

Ovat siis oikeaa nahkaa, niinkö?

Näin mulle Leatherheavenissa väitettiin

Lainaus: Giffirt

Mistä ostit? Minä Nahkataivaasta, ja sieltä tuli mukaan molemmissa..
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 12.10.2010 10:33
Eipä muuten tarkene enää näissä hätävaraballerinoissa jotka ostin kesällä töpsöttimiksi. Pakko vaihtaa varatalvisaapikkaisiin, vaikka niissä irvistääkin pohja. Niihin mahtuu sentään villasukka sisään, ettei varput palellu. :3
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit