Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kengät (3)

Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.12.2010 17:25
Itse olen juurikin noita Malicioita katellut, mua kun kuumottaa aina kaikki suippokärkiset saappaat, ja tottuneesti ahdan jalkani mitä kaposimpiin jalkineisiin
Kirjoittanut: iips (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.12.2010 20:05
Itse tilasin nämä New Rockit, kokoa 37. Normaalisti jalka on 36-37 ja nää tuntuu aavistuksen verran isoilta. Ei kuitenkaan niin paljon etteikö pystyisi kävelemään, ovat meinaat ehkä parhaat kengät ever kävellä!
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.12.2010 20:47

Lainaus: iips

Itse tilasin nämä New Rockit

Uh, aikas ihanat. Saatoin vähän kuolata noille.: O~~ Ja New Rockit ovat kyllä tosi mukavia jalassa! Pistin epäilevän äitinikin kokeilemaan, joka joutui myöntämään saman.
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.12.2010 21:16

Lainaus: Myria

Haluaisin muuten nähdä jonkun +190-senttisen näissä.

Haha ;D Kaatuis heti ekana ku ottais yhen askeleen, ja muutenki aika pitkä tyyppi ois..
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.12.2010 09:00
Tarvitsisin talvikengät jotka ovat oikeasti kivan näköiset ja saisi tietysti olla hyvät jalassa sekä lämpimät. Oon netistä selaillut josko sieltä löytyisi jotkut kivat, mutta tuntuu ettei missään ole silmiä miellyttäviä. Suurin osa on aika rumia ja todella massiivisen näköisiä. En oikein tykkää kovin massiivisista vaan sirommat talvisaappaat voisivat olla enemmän mun juttu.
Dinskossa oli aika kivat, mutta ei ollut enää kokoja
Ja tuntuu ettei mistään netistäkään löydy tarpeeksi kivoja.
Olen epätoivoinen.
Täytyy varmaan vaan tyytyä kävelemään pakkasilla noilla saappailla mitä mulla jo on vaikka kuinka liukkaat olisivat..
  • • Muokkasi: SuZiC
  • Lähetetty: 16.12.2010 14:13
Help needed! Mä olen nyt noiden New Rockien kanssa ihan sormi suussa Nimittäin miten näissä: http://www.newrockworld.com/store2009/index.php/m- 9051-s1-1.html voi lukea materiaalina natural leather?? Mun nähdäksni tuo ei ole lähelläkään nahkaa, vai onko mulla nyt ymmärryksessä/kielitaidossa jotain ongelmaa... Kun ei noita ollut tuolla sivustolla listattu Vegan collectioniinkaan. Eli osaisko joku viisaampi vihjasta mistä tässä oikein on kyse...
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.12.2010 17:46

Lainaus: SuZiC

Mun nähdäksni tuo ei ole lähelläkään nahkaa, vai onko mulla nyt ymmärryksessä/kielitaidossa jotain ongelmaa..

Voihan ne ollakin, nahkoja on hyvin eri laatuisia ja paksuisia, ja eri viimeistyksillä. On tullut saman tyyppistä nahkaa vastaan ennenkin.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.12.2010 21:08
Minulle sanottiin kenkäkaupassa, että New Rockit eivät ole nahkaa, vaikka nettisivuilla lukee toisin. Hämmennyin vähän, mutta eivät ne toisaalta nahkalta näytä tai tunnu.

Kyse on näistä kengistä.
  • Lähetetty: 16.12.2010 23:03

Lainaus: DeadlyNightshade

Minulle sanottiin kenkäkaupassa, että New Rockit eivät ole nahkaa

Nuo linkkaamasi saapikkaat on New Rockilla Vegan collectionissa, ja siellä kerrotaan niiden olevan muuta kuin nahkaa: http://www.newrockworld.com/store2009/index.php/ve gan/m-5813-s1.html

Itse hölmistyin tosiaan noista ylipolven saappaista, kun kuvien perusteela eivät näytä nahalta, ja vielä enemmän epäilyttää hinta... Mutta olsii tosiaan kiva saada vastaus tähän, kai se täytyy laittaa veistiä pääkallopaikalle ja katsoa mitä vastaavat.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.12.2010 23:16

Lainaus: DeadlyNightshade

Minulle sanottiin kenkäkaupassa, että New Rockit eivät ole nahkaa, vaikka nettisivuilla lukee toisin.

No tuo nyt riippuu ihan mallista, useimmat Nyyrikit ovat kyllä ihan ehtaa nahkaa. SuZiCin linkkaamista ei kyllä toisaalta voi olla yhtään varma, mututuntumalla sanoisin että tuollaiset stretchvartisen näköiset ylipolvensaappaat olisivat keinoainetta mutta eipä tuota voi kyllä (noin huonosta) kuvasta varmaksi sanoa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit