Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kengät (3)

Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 01.06.2013 09:26
Kiitos.. Tuntuu, että malli on kiva ja mukava.
Kirjoittanut: KiiraG (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 07.11.2013 16:56

Lainaus: Deadboy

Kokemuksia Spartoo.fi -onlinekaupasta? Kauppahan on kait ranskalainen jolla on maakohtaiset sivut mm. Suomelle? Valikoimissa on tämän laudan käyttäjien suosimista merkeistä ainakin Doc Martenseja, New Rockeja ja Converseja. Maksaa voi tietty luottiksillaja myös tilisiirrolla. Ilmainen toimitus yli 100€ ostoksista sekä uutuusmalleista senkin alle. Palautusoiketta ja takuuta ainakin mainostetaan toimivaksi. Joitakin hajakokoja näkyi aika itsaritarjoukseissakin olevan. Perushinnat kait kohtuullisia yleisesti, tottakai joistakin netin outlet- ja thriftstoreista saa halvemmalla mut ei välttis samalla valikoimalla.

On tullut parit mustat saappaat tuolta tilattua ja molemmilla kerroilla kaikki sujunut hyvin. Ensimmäisellä kerralla jouduin palauttamaan nuo kengät ja tilaamaan uudet tilalle kun koko oli väärä mutta tuokin onnistui moitteetta. Kaupasta on kirjoitettu sekä puolesta että vastaan mutta omat kokemukseni ovat pelkästään positiivisia. Täältä olen aina löytänyt hyvän tarjouksen, tälläkin hetkellä 20% alennus Spartoohon: Spartoo alennuskoodit
Kirjoittanut: YoanaRock (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.12.2013 05:54

Mä ostin talveksi tällaiset aivan ihanat pörrökengät! Samat kengät tilasin joskus pari vuotta sitten Joybootsilta, mutta tilaus ei ikinä tullut kotiin asti. :/ Nyt oon ihan into pinkeenä kun löysin samat kengät uudelleen enkä millään malta odottaa pakettia saapuvaksi! *kehrää*
  • Lähetetty: 01.12.2013 08:06
Juu ihanat saappaat. Demonia Camel-311. Oliko vaikea tilattaa?

Esim. Helsingin Lou Lou:sta on helppo tilattaa:

http://www.boutique-loulou.fi/torment-saappaat-p-3 089.html
Kirjoittanut: YoanaRock (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.12.2013 08:22
Lou Lousta olenkin monesti ihania kenkiä kuolannut, mutta en ole vielä tilannut mitään. Nuo saappaat löysin eBaystä, ja vielä malttamattomanan odottelen paketin saapumista....
  • Lähetetty: 03.12.2013 11:51
Minä joskus katson sivu Etsy.com
platform shoes

Löysin tälläisiä, 90-luvun. Muistan, tytöt käytivät niitä. Vuonna 1991 nähnyt.
Aika paljon ne painaisivat.

Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.12.2013 12:54
Oh my, mielettömän upeat kengät! Pitääkö sitä itekki lähteä kattelemaan että mitä kaikkia ihanuuksia tuo Etsy on sivuilleen kätkenyt...!
  • Lähetetty: 03.12.2013 13:03
Nuo piikikät saappaat olen nähnyt vuonna 1998 yhdessä kauppassa Tampereella.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.12.2013 22:09
!!!
Tällaset tilasin äsken kun sain maiharit rikki. Kivaa vaihtelua, oon pitäny maihareita jostain 10vuotiaasta asti joka syksy, talvi ja kevät. Ja samalla selvitän onko toi Zalando mistään kotosin.
Kirjoittanut: höröpää (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 10.12.2013 11:45
Ite ne vaan ole vieläkään oppinut luottamaan nettikauppoihin vaatteissa. Koko vaihtelee niin paljon eri mallista riippuen. Ja palautukset/vaihdot niin hitaita :P Ehkä oon vaan malttamaton.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit