Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lontoon goottikaupat?

Kirjoittanut: Hypop (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.12.2010 20:04
Eli missäpäin lontoota kannattaisi käydä jos meinaa viettää viikon lontoossa?
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.12.2010 20:12
Ehdottomasti Camdenissa!! http://www.camdenlock.net/markets.html Itse olin viimeksi tuolla juuri silloin kun se paloi, mutta jäi sinne sentään jotain katseltavaakin vielä seuraavanakin aamuna

Ja jos satut Lontooseen menemään helmikuun alkupuolella, niin LondonEdge messut voisi olla mielenkiintoinen kohde http://www.londonedge.com/
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.12.2010 14:03
Ihanaa! Olen lähdössä Lontoseen toivottavasti lähiaikoina ja minuakin kiinnostaa kovasti shoppailupaikat.
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.12.2010 14:34
Tuolla Camdenin kaupunginosassa on niin paljon kauppoja, että siellä saa kyllä ajan kulumaan, juuri muualla ei sitten olekaan ehtinyt käymään Kauhee kuumotus itselläkin on Lontooseen, ja nyt onkin mietinnässä juuri tuo helmikuun alku, kun siinä saisi ikään kuin kaksi kärpästä yhdellä iskulla
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.12.2010 15:06
Itsekin olen lähdössä toukokuussa viikoksi Lontooseen koulun opintomatkalle, ja iltapäivisin ja iltaisin meillä on vapaata aikaa. Tarkoitus olisi silloin yrittää Camden towniin ostoksille edes jonkin verran, vaikka budjetti näin opiskelijana ei tulekaan olemaan kummoinen. Mutta jos vaikka edes yhden artikkelin jotain kivaa saisi...
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.12.2010 16:24
Kävin viime kesänä Lontoossa ja oli kyllä mukava matka.
Lontoossa on todella paljon nähtävää.
Suosittelen ehdottomasti levykauppaa Rear basement shop
Se sijaitsee Camden townissa.
Kävin itse tuolla levykaupassa ja ostin useita levyjä.
Siellä myydään paljon goottihenkistä musiikkia, mutta ainakin myös metallimusiikkia.
Mulle se oli varmaankin paras ostospaikka siellä. Jostain syystä vaatekaupat eivät olleet ehkä se ykkösjuttu. Kävin yhdessä vaatekaupassa camdenissa jossa oli esim. Lip Serviceä, mutta aivan kamalan kalliilla hinnoilla. Sorruin kyllä ostamaan yhden paidan siltikin.
Oli siellä sentään onneksi halvempia vaatekauppojakin. Harmi kun en yhtään nimeä nyt muista, mutta netistä varmaan jotain löytää.
Tuolla Rear basement shopilla on myös nettikauppa. Sieltä näkee varmaankin osan levyistä mitä Camdenin liikkeessä voidaan myydä.
Osoite:
URL
Sieltä löytyy myös ohjeet miten löytää levykauppaan Camdenissa

Mielestäni Lontoossa oli aika kallista, mutta Camdenista löytyi myös jotain edullisempaa.
Camden on itseasiassa aika pienelle alueelle rakennettu ostospaikka. Luulin itse sitä paljon laajemmaksi alueeksi.

Ja jos jotakin kiinnostaa kannattaa käydä Lontoossa Hyde parkissa. Se on mukava ja kaunis puistoalue ja sieltä saa otettua hienoja kuvia.

Mulla on blogissa jonkin verran kuvia vähän ympäri Lontoota ja voisin laittaa tähän linkin kuviin:
URL

Ja voisin antaa yhden vinkin. Lontoossa ei kannata iltapäivällä neljän viiden aikoihin matkustaa metrolla, koska ne on silloin todella ruuhkaisia. Kerran eksyttiin menemään tuohon aikaan metroon ja se oli kyllä todella täysi eikä ollut yhtään mukavaa matkustusta se. No eipä ne onneksi pitkiä matkoja olleet
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.12.2010 16:58
Kävin Lontoossa viimeks 4 vuotta sitten, mutta ois tarkotus lähivuosina käydä siellä taas, on vielä nukkumapaikkakin tiedossa (tätini kun siellä asuu)
Kirjoittanut: Hypop (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.12.2010 23:24
Toi Londonedge vois kyl olla kiva kun sinne justiinsa helmikuussa pitäis sinne mennä. Ja mitä ny tota camdenin kauppoja oon netistä tutkinu nii tulee kyl kiva reissu.
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.01.2011 16:29
Keskiviikkona lähtö Lontooseen Camdenissa pitää ainakin käydä. Muita vinkkejä otetaan vastaan! Ensimmäinen kerta Lontoossa joten en oikein tiedä missä kannattaisi käydä...
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.01.2011 22:34

Lainaus: raato

Keskiviikkona lähtö Lontooseen Camdenissa pitää ainakin käydä. Muita vinkkejä otetaan vastaan! Ensimmäinen kerta Lontoossa joten en oikein tiedä missä kannattaisi käydä...

Jos maailmanhistoria tai ylipäätänsä mikään olevainen kiinnostaa niin kannattaa ehdottomasti käydä British Museumissa. Vaikkei historia olisikaan mikään intohimo, niin kyllä babylonialaisia seinäveistoksia, muumioita, afrikkalaisia heimoaseita ja eskimoiden hautajaistapoja ihmetellessä saa helposti päivän hurahtamaan. Ilmaistakin tuo on vielä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit