Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

X-tra-X

Kirjoittanut: _De4dPl4stic_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.04.2008 10:18
Huonoja kokemuksia on minullakin X-tra-X:n palvelusta.En kyllä suosittele sieltä tilaamaan yhtään mitään.

Pari vuotta sitten tilasin sieltä yhdet kengät,valitsin juuri oikein koon,mutta kenkien saapuessa huomasin,että ne olivat ainakin kolme numeroa liian isot...

Kerran jäi tilaus kokonaan saamatta,eipä sitä tullutkaan odoteltua kuin varmaan puolisen vuotta,ja sitten yhtäkkiä ilmestyivät rahat takaisin tilille,eivätkä edes ilmoittaneet mitään sen kummemmin,ettei tavaroita enää ole saatavilla...Onneksi sentään sain edes rahani takaisin...

Ja kerran tilaamani pvc-housut olivat ihan väärän kokoiset...
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.04.2008 12:48
Berliinin liikkeestä sain ehkä maailman huonointa palvelua... kahdesti kävin Saksassa asuessani, enkä oo kyllä enää ikinä menossa. Sen verran sain selville, että nettitilaukset ruuhkautuvat kun Keski-Euroopan alan festarit lähestyvät. Lieneekö siis järkevämpää tilailla syksyllä/talviaikaan?

Nettikauppaa olen käyttänyt kerran noin vuosi sitten, sain 3/4 tuotetta kerralla ja vielä ihan oikeassa koossa/värissä/mallissa. Parisen viikkoa kesti, luottokortilla maksoin. Viimeisestä tuotteesta kysyin toimitusaikaa, sanoivat etteivät osaa tarkasti sanoa, kysyin että kestääkö viikon vai kukauden, eivät osanneet sanoa sitäkään. Totesin, että en aijo odottaa tuotetta jonka aikataulusta kellään ei ole mitään käsitystä, sain rahani mukisematta takaisin viikossa. Sähköposteihin vastattiin maksimissaan kahden päivän viiveellä.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.05.2008 10:49
Olipa pakko lisätä, että fiilikseni nettikaupasta muuttui kertaheitolla parempaan suuntaan. Toveri tilasi muutaman jutun, pähkäilin aikani, ja päätin ihan kokeilumielessä iskeä haluamani housut tilaukseen samalla kertaa. Tuotteista mitään ei löytynyt varastosta (yksi paita oli vielä ale-tuote, eli olin varma että nyt sitä ei sit ainakaan saa), mutta tästä huolimatta paketti oli Keiteleellä 16 päivän kuluttua. Joka ainoa tuote oli sitä mitä pitikin, ja tilaajat tyytyväisiä. Lisäksi olin saanut (ilmeisesti lähetyspäivänä) sähköpostin, jossa tilaukseni käsitellyt nainen toivoi minun kertovan kun paketti on saapunut perille. Osoitteeni Äyräpääntiellä oli jostain syystä aiheuttanut huolta tilauksen kotiin löytämisestä... hassua
Kirjoittanut: Desternia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.05.2008 20:48

Lainaus: _De4dPl4stic_

Kerran jäi tilaus kokonaan saamatta,eipä sitä tullutkaan odoteltua kuin varmaan puolisen vuotta,j

Lainaus: Melia

Lieneekö siis järkevämpää tilailla syksyllä/talviaikaan?

Kerran tilasin muutama vuosi sitten keväällä. Piti saada kevättakki ja sivuilta löytyikin todella nätti sellainen. Olin kuullut ettei se oikein luotettava kauppa ole muttamutta. Puolisen vuotta meni jona aikana sain sekä kirjeellä sekä sähköpostilla viestejä että menee vielä aikaa vaikka takin PITI olla varastossa! Pitkän summittelun jälkeen sain onneks vielä rahat takaisin mutta se kaunis takki jäi eikä tuolta enää uskalla tilata mtn..
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.05.2008 13:46
Olen kuullut niin paljon kaikkea negatiivista ko. liikkeestä, että en henkilökohtaisesti tilaisi heiltä mitään. Ajattelin, että käyn joku kerta paikan päällä niin saa ainakin mitä haluaa. Saksan kielikin on kohtuullisesti hallussa.
Kirjoittanut: centrefolds (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 08.05.2008 16:34
Berliinin x-tra-x:lla hyvä palvelu < :
mutta nettikaupasta ei todellakaan kannata tilata.
harvemmin saapuvat perille.
> :
Kirjoittanut: Emirien (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.05.2008 09:48
Tilailin sieltä kasan vaatteita ja asusteita 12.5, neljä päivää myöhemmin tuli tilausvahvistus sähköpostiin (maksoin ibanilla ja bic:illä, eli siitä tämä viive luultavasti). Vielä näyttää kaikki hyvältä, toivon kovasti että kaikki tulee oikeankokoisina ja suht järkevällä toimitusajalla.
Kirjoittanut: Emirien (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Emirien
  • Lähetetty: 19.06.2008 15:54
Laittoivat tulemaan paketin minulle. Eivät ilmoittaneet, kun tuotetta ei ollut varastossa. Itse otin sitten heihin yhteyttä, niin vastasivat nopeasti ja saatiin korvaava tuote tilalle. Jos tuolta tilaa niin kannattaa ottaa rohkeasti yhteyttä niin alkaa tapahtumaan

Varastotilanteen ymmärrän, kun festariajat ovat käsillä.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.07.2008 12:43
Kannattaisi varmaan esim. Blackgroupilta kysyä jos joku tuote kiinnostaa X-tra-Xn valikoimassa josko tilaisivat sinnekin sitä myyntiin tai jos sitä kautta voisi tilata itselleen haluamansa tuotteen?
Kirjoittanut: Swanheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.07.2008 14:10
Joskus on tilattu, mutta yleensä puolet jää tavaroista pois, koska ne on loppu varastolta. Itse oon tilannu visalla. Engalnninkielentaitoa vaatii ja toiskekseen on itse oltava aktiivinen. Mulla on tilaukset menny muuten ok, paitsi tavaraa on jääny joka paketista uupumaan, mutta ei se maailma siihen kaadu.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!