Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

12 v gootti ?

Kirjoittanut: sonddups (Jäsen)
    • Arvo: Tulokas
    • Lähetetty: 03.08.2013 11:32
    Eli oon 12 vuotias ja tykkään goottimusikista . Nyt haluaisin myös goottivaatteita . Eli mitä vaatteit 12 vuotiaalle ja mistä ? Ja miten vois tuunata vanhoja vaatteita gooteimmaksi .
    Kirjoittanut: sonddups (Jäsen)
    • Arvo: Tulokas
    • Lähetetty: 03.08.2013 16:55
    Voisko joku nyt auttaa ???!
    Kirjoittanut: black cat (Nimetön)
    • Lähetetty: 03.08.2013 17:03
    Tuolla sivun ylä laidassa on kohta "kaupat" niin sieltä kannataa etsiä. Olen itsekin 12.v, ja olen hankkinut vaatteeni lähinnä morticiasta. Jos sinä et aiemmin ole pukeutunut kovin gootisti, kannattaa aloittaa vähän hillitymmin, ei siis ole kovin suositeltavaa aloittaa kiristämällä korsetilla 10 cm ja vetämällä naamaa valkoiseksi ja silmiin panda kajaleita. Monilla kaupoilla on myös nettikauppa joten niitä kannataa selata, että tietää vähän kauppojen valikoimasta.
    Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
    • Arvo: Mahtigootti
    • • Muokkasi: Wormboy
    • Lähetetty: 03.08.2013 22:48
    Goottityyli-osiossa täällä olis varmaan aika monta keskustelua joita kannattais selailla. Tota tän foorumin hakua voi käyttää tässä.
    Itse ostan oikeestaan kaiken kirpparilta, sieltä löytyy kun on tarkkasilmänen, ja jos niitä tuunatessa menee vähän pieleen niin ei ole mikään katastrofi kun siitä vaatekappaleesta on maksanu sen kaks euroo.
    Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
    • Arvo: Platinagootti+
    • Lähetetty: 04.08.2013 10:35
    Ihan ensimmäisenä sonddups: ei tuplapostauksia mielellään, kiitos.
    Ja toisekseen, kuten täällä jo ehdittiinkin mainita niin keskustelua löytyy ja apua löytyy varmasti lukemalla muita ketjuja. Varmasti monenlaisia vastauksia löytyy mm. URL osiosta, joten tarkistahan ensin ne, ennen uusien (ja turhien) ketjujen aloittamista, jotka tuskin tässä edes pitempää keskustelua herättää.
    Minä napsautan lukon tälle.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
      Järjestä treffit