Gootti.net

12-vuotiaan vaatetuspulma

Kirjoittanut: Yackee (Jäsen)
    • Arvo: Tulokas
    • Lähetetty: 18.08.2013 22:30
    Hola!

Mulla olisi pienimuotoinen pulma. Mistä tilaan goottivaatteita, josta löytyy muillekkin kuin 14-vuotiaille ja vanhemmille kokoja? Mistä itse tilasit 12-vuotiaana goottivaatteita? Toivoisin, että tälle topicille ilmestyisi vaateverkkokauppoja, josta löytyy vaatteita myös pojille. Muitakin, kuin Me and minimii, jonka vaatteet ovat neljä vuotta täyttäneille?

Anteeks, että vein tilaa aikalailla turhalla topicilla!
    Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
    • Arvo: Mahtigootti
    • Lähetetty: 23.08.2013 18:14
    osta kierrätyksestä ja tuunaa unikki?
    se on halpaa ainakin.
    Mutta tuolta "goottikaupat" osiosta löytyy monia kauppoja.
    Kirjoittanut: Rossukka (Jäsen)
    • Arvo: Tulokas
    • Lähetetty: 18.01.2014 15:04
    Morticia, QueenMystique, Cyber ja no saa EMP:ltkin goottivaatteit ja tuol on toi osio "Goottikaupat " kyl sielt löytyy kun ei jaksa luetella ite oon 13 vuotta
    Kirjoittanut: savurenkaita (Jäsen)
    • Arvo: Edistynyt
    • Lähetetty: 20.04.2015 22:14
    Sinun ikäisenä aloitin gootteilun! Ostin vaatteeni pääasiassa kirpparilta sekä perusteinikaupoista (H&M, seppälä jne) ja tuunasin itse mieleisekseni vaihtelevalla menestyksellä. Kavereilta myös sain pieneksi käyneitä vaatteita. Tosin niihin aikoihin ns. "goottityyli" oli jossain välissä muotia, eli sopivia vaatteita löytyi helpommin kuin nykyään. Enkä silloin ollut näin nirso vaatteideni suhteen kuin nykyään : D
    En tiedä mikä tämän viestin pointti oli. Mutta jos käsityöt sujuu, kokeilehan tuunailla itse vaatteita mieleisiksi! Eipähän tule muilla samanlaisia vastaan Ja kuten yllä on mainittukin, osiosta "goottikaupat" löytyy nettikauppoja.
      Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit