Gootti.net

"Se hirvö mikä minua peilistä katsoi": ja muita meikki mokia

Kirjoittanut: black cat (Nimetön)
    • • Muokkasi: black cat
    • Lähetetty: 28.09.2013 12:25
    Ripsiväriä poskilla? Kajalit levinneinä? Miten olet mokannut meikkejä tehdessäsi? Ne voivat olla sellaisia, että tehdessä ne tuntuivat oikein hyviltä, mutta kun astui ovesta ulos... Tai vain yleisiä "2 minuuttia aikaa" kiire meikkejä.
    Itselläni ovat todella yleisiä nuo "kyllä minä vielä ehdin" meikit, ja lopulta huomaa että kaikki on vinossa ja levinneinä. Onhan sitä muutenkin tullut lähdettyä liikenteeseen vaikka ja minkä näköisenä, mutta entä te?
    muoks: ideana on sitten meikki mokat, tyylimokille on oma keskustelu.
    Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
    • Arvo: Asiantuntija
    • Lähetetty: 28.09.2013 19:30
    Näitä tulee lähes aina, kun keksin kokeilla jotakin uutta meikkaustapaa ja koska en osaa katsoa itseäni ilman ns. perusmeikkinäni, niin en vain osaa olla tunkematta niitä kissaviiruja joka paikkaan.

Noh. Yksi aika iso moka, jonka olen tehnyt on tämä meikki: https://lh4.googleusercontent.com/-QGmgUtln-WY/TX_ oHyJV6zI/AAAAAAAAAAo/xL_c7lDbtJY/s1600/super+drama tic+goth+cateye.jpg

Minulle ei vain yksinkertaisesti sovi tuo sisänurkan rajaus, koska se suurentaa jo valmiiksi suurta nenääni ihan mielettömästi. Pari kertaa olen tuon tapaisissa meikeissä astellut kotoa pihalle ja joka kerta peiliin katsoessani totean sen saman: ei vain sovi, vaikka miten siististi sen tekisin. Sivusta katsottuna meikki näyttää suht. hyvälle naamallani, mutta edestä päin.. Aivan järkyttävältä.

Minulle ei myöskään sovi kovin viistot kulmakarvat, kuten esim. tässä kuvassa: http://4.bp.blogspot.com/-0TqxQcf3ouM/TdQR8bZ4JzI/ AAAAAAAAAkA/QSyvWrsEsc4/s1600/2.jpg Adora Batbratin (joka siis on kuvassa) ihannoijana yritin joskus kokeilla tätä meikkiä ja kaiken pilasi nuo kulmakarvat. Minulla on todella pyöreät kasvot ja nuo kulmakarvat olivat aivan järkyttävät. Silti yritin tahkota itselleni, että " kyllä ne on ihan hyvät", mutta lopetin niiden piirtämisen, kun älysin lopulta näyttäväni ihan oikeasti ääliöltä.

Muita mokia ei nyt varsinaisesti tule mieleen, koska teen yleensä hyvin samankaltaisia meikkejä - juurikin siksi, että välttäisin nuo mokat. Lisäilen, jos jotain tulee mieleen
    Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
    • Lähetetty: 28.09.2013 20:15
    Se on mukavaa kun ei vieläkään, pitkien etsintöjen jälkeen ole onnistunut löytämään sopivaa meikkivoidetta tälle ihastuttavan kalpealle akneiholle :I

Meinaan siis sitä, että kokeiluvuorossa seuraavana ollut meikkivoide joka näytti kaupassa todella vaalealta ja juuri oikean väriseltä, muistuttaakin lähinnä tämän rouvan http://youtu.be/axezVB-DWgw hipiän sävyyn sopivaa sementtiä.

Vähän tosiaan korpeaa jo kun aamulla hyväuskoisena ja optimistisena tunkee naamaansa sitä uutta tököttiä ja sitten myöhemmin päivällä sattuu vilkaisemaan itseään koulun peilistä. "No mutta kappas prkl, onpas siinä nätti oranssi!" Ja sitten pitää mennä vessaan kaapimaan se hirvitys pois nassusta että näyttäisi edes jotenkin ihmiseltä D:
    Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
    • Arvo: Mahtigootti
    • • Muokkasi: Wormboy
    • Lähetetty: 28.09.2013 22:24
    ^Mä olen aika kalpee ja mulle käy ihan hyvin toi Maybellinen fit me 110.
    Joskus sekottelin jotain tummempaa ja ihan valkosta kun en löytäny mutta sillä saa kiireessä sellasen tiikerijätskinaaman niin empä tiiä

Pahimpia meikkimokia...
    Joskus sillon kun alotin meikkaamisen, luulin että sen täydellisen goottipakkelin saa laittamalla vaan ihan saatanasti puuteria. Niinkun se muka sitten peittäs jotain haha. Hirvee jauhonaama oli kyllä
    Ja sitten kun sitä meikkivoidetta rupesin käyttämään, se tietty oli liian tummaa, voi herranenaika, olin aika oranssi välillä.
    Ja eihän se koskaan tullu mieleenkään että kulmien piirtämistä voisi ensin harjotella ennenkun menee ajeleen ne pois. Yks aamu vaan piirsin uuet tilalle sitten, ne nyt vielä onnistu, mutta voisin sanoa vaikka niin että olen iloinen ettei siltä ajalta ole hirveästi kuvamateriaalia.
    Voi ei ja seiskaluokalla oli mun mielestä hyvä idea laittaa Mansonmaalit naamaan kouluun päivittäin. Tai no vois se toimiikkin mutta en osannu vielä sillon kunnolla meikata.
    En myöskään tiiä luokittelisko ne kirkkaanvihreet kulmakarvat meikkimokaksi, ne oli mun mielestä aika cool, mutta sen mainitseminen laittaa kaverit hihittämään
    Laitoin myös joskus tosi vahvat rajaukset ja reilusti mustaa luomiväriä, ja se oli sitten iltapäivästä kaikki siinä silmän alapuolella. Kerty siihen sellaseks tummaksi puoliympyräksi.

Kiitos kaikki youtuben meikkivideotyypit, en enää näytä idiootilta
    Kirjoittanut: black cat (Nimetön)
    • Lähetetty: 29.09.2013 00:09
    Tässä aika vasta aloin käyttää kajalia. Tässä muutama päivä sitten sain kokea kantapään kautta miksi vesiliukoisten silmämeikkien kanssa EI ole järkevää hieroa silmiään vaikka kuinka väsyttäisi. Ei varmaan tarvitse mainita että näytin loppupäivän pesukarhulta, ja huomasinkin sitten tietty itse vasta kun kotona vihdoin katsoin peiliin, niin sieltä katsoikin kauniin goottineidon sijaan pesukarhu :P
    Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
    • Lähetetty: 29.09.2013 15:46

Lainaus: Pelkuri

Se on mukavaa kun ei vieläkään, pitkien etsintöjen jälkeen ole onnistunut löytämään sopivaa meikkivoidetta tälle ihastuttavan kalpealle akneiholle :I

Mitä meikkivoiteita olet jo kokeillut?

En tiedä oletko tätä vinkkiä kokeillut, mutta kerron sen kuitenkin. Seuraavan kerran, kun meikkivoidetta menet ostamaan, mene sinne meikittömänä. Kokeile eri sävyjä ihollesi ja mene tarkastelemaan niitä ulos luonnonvaloon. Älä missään nimessä testaa voidetta käteen, sillä käden iho on aina tummempi kuin kasvoilla oleva. Oikea väri on se, joka sulautuu parhaiten oman ihosi väriin.

Jos et meikittömänä kauppaan halua mennä, kokeile sävyjä kaulaasi, mutta tuo luonnonvalo on ehdottoman tärkeä, sillä sisätiloissa on yleensä tosi keltaiset valot, jotka vääristävät sävyjä.
    Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
    • Arvo: Mahtigootti
    • Lähetetty: 21.10.2013 12:24
    Itse en ole vielä onnistunut löytämään kovin pysyvää eyelineriä. Minä kun hankaan silmiä ja naamaa ja kaikkea. Kävin tuossa männä viikolla treffeillä ja hississä kotopuolessa huomasin, että poskessa on kaunis viiva, ilmeisesti olen jotenkin hiplannut naamaani ja eyeliner on levähtänyt siihen. Onneksi ko. herrasmies ei kuulemma kiinnittänyt asiaan mitään huomiota. Mutta tosiaan, näin käy mulle todella usein. Siksi olenkin arkimeikissä usein jättänyt sen pois. Näin "vanhemmiten" sitä on muutenkin laiskempi meikkaamaan.

Ensimmäiset vähän raskaammat meikkikokeilut olivat kyllä jotain ihan hirveätä. Tirvoin silmät ympäriinsä tummanruskeaa kajalia. Tuloksena pesukarhu. Mutta niitä tuskin jaksan muistella, silloin teininä nyt näytti urvelolta muutenkin.

Yksi ikuinen meikkimoka omalla kohdallani lienee liian raskas/tumma luomiväri. Vaikka tyyli viehättää, se saa mun naamani näyttämään vaan kummalliselta ja siksi käytänkin sitä aika harvoin. Kikkailen sitten mielummin hauskojen rajausten ja voimakkaiden huulipunien kanssa. Niin juu, pinkkiin taittavat / vaaleat huulipunat näyttävät aivan hirvittäviltä mulla. Kaikki kylmät värit saa kyllä meikän meikistä jättää pois.
    Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti++
    • Lähetetty: 30.10.2013 04:06
    Tykkään hirveästi Grimasin luomiväreistä, mutta Grimasin meikkivoide oli mokaostos. Mun meikkimokat on enimmäkseen ehkä just vikaostoksia, ja Grimasin meikkivoide sai ihon kukkimaan ja se näytti pintakuivalla iholla aivan karsealta. :/

Kulmiani en sheivaa enää ikinä, sen verran kamalalta näytän kaikissa kuvissa yläasteajoilta. Piirretyt kulmat voi feilata niiiin monella eri tavalla.
    Kirjoittanut: Vega (Jäsen)
    • Arvo: Edistynyt
    • Lähetetty: 04.11.2013 17:59
    Kyllä se taitaa nuo kulmaviivat olla täälläkin. Onneksi tajusin lopettaa kulmakarvojen ajelun yläasteen loputtua Mulla on niin raskaat kulmat ja tyhmän mallinen otsa, että vanhoissa kuvissa näyttää todella kammottavalta (muttei hyvässä mielessä), kun olen piirtänyt sellaiset korkeat kaaret selvästi yli kulmien luonnollisen rajan littanan ohtan puoliväliin. Hieman tuoreempiin mokiin kuuluvat pöljän väriset luomivärit - vaaleansininen, -vihreä ja keltainen esmes. Ja ihan vaan siksi, että halusin käyttää ne loppuun poisheittämisen sijaan. Pokka kyllä petti ennen kuin ehdin. Kaipa tämän voisi laskea joksikin yleismokaksi - nuukailu ei meikkiasioissa kannata.
      Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit