Gootti.net

Goottityylistä kiinnostunut

Kirjoittanut: Kylmäsuoni (Jäsen)
    • Arvo: Tulokas
    • • Muokkasi: Kylmäsuoni
    • Lähetetty: 10.03.2014 18:05
    Heipä hei

Täällä kirjoittelee 15-vuotias pikkulikka. Itse olen kieltämättä aina halunnut olla erilainen ja erottua joukosta, mutta näin pienen ajan sisällä olen alkanut innostua goottityylistä. Tuntuu nimittäin siltä, että tuo tyyli yhdistää kaikki asiat, joista olen pitänyt. Lisäksi tummat vaatteet ovat olleet jollain tavalla juttuni Mutta asia, jota tulin tänne kysymään kuuluisi näin:

Mitkä olisivat hyvät ns. pohjavaatekappaleet (en tiedä, muistanko sanaa oikein), joita pystyisi helposti yhdistämään toisiensa kanssa?

Kiitos

Yritin katsoa, oliko tälläistä aihetta ennen tehty, mutta jos on ja se on jäänyt jonnekkin piiloon katseeltani, pahoittelen.
    Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
    • Arvo: Edistynyt
    • Lähetetty: 11.03.2014 07:47
    Suosittelen hankkimaan jotkin mustat perusvaatekappaleet (tai minkä väriset vain haluat, eihän musta väri määritä goottia ) ja keskittymään koruihin/asusteisiin, jos sellaisia tykkäät pitää. Harmihan se on ostaa joku jäätävän kokoinen röyhelöhame tai renksuhousut, jos niitä pitääkin vain kerran kun ei ollutkaan se oma juttu. Sitä paitsi joku H&M:n peruspaita ei sitten välttämättä näytäkään siltä peruspaidalta, kun siihen päälle kiristää sen korsetin.
    Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
    • Arvo: Platinagootti+
    • Lähetetty: 12.03.2014 20:28
    Samoilla linjoilla Mirillan kanssa. Toki riippuu ihan siitä, mihin suuntaan goottityyliä aikoo kallistua. Viktoriaanisista röyhelöistä tykäävän peruspuvusto on hieman eri kuin cybergootin. Noin yleisesti voisi kuitenkin sanoa, että maiharit, mustat perus pillifarkut ja musta trikoopaita kantavat kyllä pitkälle oikeilla asusteilla höystettyinä. Se tavallisin goottityttöjen eka hankinta taitaa olla se musta satiininen vyötärökorsetti. Taipuu melko moneen lookkiin. En tosin suosittele vielä ihan hetkeen ottamaan korsettia vakituiseen käyttöön, ammattilaiset suosittelevat vasta 16 vuotiaalle.
    Kirjoittanut: essinax (Jäsen)
    • Arvo: Edistynyt
    • Lähetetty: 14.03.2014 08:33
    Mirilla ja Bronze antoivatkin hyviä neuvoja. Jotkut mustat tyköistuvat housut ja maiharit, paidoistahan löytyy monenlaista tyyliin sopivaa perusvaatetta. Korsetin varmaan jossain vaihessa hankit luulisin
    Silmät auki kirppareil ja kaupoissa kulkiessa, netistä tietty löydät varmaan perusjuttuja, mihin sitten alkaa vaivihkaa löytämään niitä asusteita, koruja ja päälle sopivia takkeja. Sellaisii vaatteita mitkä tuntuu kivoilta yllä ja missä jaksaa ne koulupäivät olla hyvillä mielin
      Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit