Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viimeisin vaate-/kenkäostos

Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.04.2014 19:13
Toivottavasti tällaista ei vielä täällä ole, elkee murhatko jos olen ollut sokea

Eli, mitä ostitte viimeksi? Jotta topicista ei tule ihan spämmäilyä, jokainen voisi vaikka kertoa jotain ostoksestaan, esimerkiksi: miksi osti, mihin ihastui vaatteessa, mistä osti, minkä osti jne..

Itse pistin juuri tilauksen piiiitkästä aikaa Bizzareen, Alankomaihin. Bizzare on aina ollut todella luotettava ulkomaalainen kauppa ja sinne onnistuu maksaminen perinteisellä tilisiirrolla - ei siis tarvitse sekoilla Paypalien ja muiden uusavuttomille (kuten itse olen) vaikeilla jutuilla

Mutta mitä tilasin? Noh, Lipparia tietysti. Tilasin Dark Matter sarjan mekon, joka näyttää siis tältä. Kuvasta poiketen tosin ostin pvc version, mustana tietty. Minusta tuo mekko on kaikessa yksinkertaisuudessaan aivan mieletön, toivon mukaan menee päälle ja näyttää kivalta tällaisen pienen rintavarustuksen omaavankin päällä Onneksi sain varmistettua, että jos tuote ei olekaan mieluinen, voi sen palauttaa ja saada rahat takaisin tai vaihtaa isompaan kokoon.

En millään malta odottaa, että saan tuon käsiini! Ja tili tietysti hupeni turhankin paljon, mutta minkäs teet, kun en saanut silmiäni irti tuosta ihanuudesta. Pukee muuten yllättävän hyvin tuota malliakin, yleensä kun Lipparin mallit tuntuvat olevan jotain ihan muuta tyyliä kuin sitä, mille kohderyhmälle vaatteet on suunnattu.
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 12.04.2014 19:44
Kiva aihe..

Viimeksi ostin vuosi sitten laukun ja maiharit, Emp:istä.
Eli ihan perusostokset.

Kirjoittanut: gothic girl (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: gothic girl
  • Lähetetty: 12.04.2014 21:38
Ostin korsetin emp:stä linkki ja ostin myös eyelinerin, koska edellinen oli päässyt loppumaan.

Haluaisin ostaa maiharit, mutta on aika kalliita. Saiskohan mistään edullisesti ?
  • Lähetetty: 12.04.2014 22:14
Katso huuto.net ja tori.fi haku maiharit.
Viime syksyllä nähnyt siellä uudet maiharit 25 e, mutta koko oli 41-42.
Kirjoittanut: gothic girl (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.04.2014 22:33
Kiitos vinkistä heti löytyi huuto.netistä hienot mustat maiharit
  • Lähetetty: 12.04.2014 22:45
Satanica, mitä perinteinen tilisiirto maksaa?
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.04.2014 11:01
Tilisiirtona maksaminen ei maksa kaiketi mitään tai ainakaan minulta siitä ei ole koskaan veloitettu mitään? Bizzaren postikulut ovat kyllä lähes aina joka riekaleesta vajaa 10e, eli aika paljon jos itse ostos on tyyliin joku verkkopaita tai rannekoru Tilasin tuolta joskus yhdet isot kengät jasilti postikuluja tuli vain tuo 10e eli varmaan aika vakio tuo summa..
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.04.2014 23:20
Paypalhan on helppo kuin mikä, mä maksan aina sillä.
Viimeisimmäksi hankin Hulluilta Päiviltä Marlies Dekkersin alusasusetin (~75 e) ja hieman aiemmin Kierrätyskeskuksesta nahkatakin (6 e).

Marliesit on mun ehdoton lemppari alusvaatteissa, miellyttävät silmää ja kroppaa. Olen tähän mennessä ostanut kaksi settiä hullareilta ja yhden Sokoksen 3+1-päiviltä, eli aina reilusti ovh:ta halvemmalla. Ei oikein raaski maksaa täyttä hintaa, mutta onneksi on näitä alennusmyyntejä, joihin voi alusvaateostoksensa ajoittaa.

Nahkatakki oli todellinen löytö, just mun kokoa ja ihan virheettömässä kunnossa, liekö edellinen omistaja koskaan käyttänyt sitä. Alkuperäinen hinta oli 12 euroa, mutta mulla oli opiskelijakalenterin mukana tullut -50 prosentin alekuponki, jonka päätin käyttää, ettei se unohdu lompakkoon.
  • Lähetetty: 15.04.2014 04:05
Satanica, kiitos.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 19.04.2014 23:13
Ostin Ebayn kautta (ja Paypalilla maksaen) tämän

Voodoo Vixen
Ooh aah.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit