Gootti.net

Valitus goottimiehille

Kirjoittanut: Vanadium-I-Ching (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Vanadium-I-Ching
  • Lähetetty: 06.08.2014 11:08
Heheh, Erk kertoi mulle asiasta, kun olin juttelemassa heidän molempien kanssa. Olin sillain: "Aijaa, ihanko tosi? Muy interesante!" Lisäsin vielä, että mii laix (musta huulipuna).. especially on men.
Kirjoittanut: Daealis (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.10.2014 11:28
Ostin, käytin, totesin typerän näköiseksi, lopetin. Sopi teinivuosien niitit ja "mitävielä pitäisi tehdä näyttääkseni gootilta, senpai?" mentaliteettiin. Miksi sitten loppui? Koska se ei sovi 90% naamoista, missä on parta.

Löysin Pinterestistä lyhyen listan nimellä "sexy long hair men". Luukista ehkä puolet gootintapaisia. Niistä yhdellä huulet maalattu, ehkä silinteripäiselle herrasmiehelle edes kokeilisin.

Mutta lopuilla on sänki tai muotoiltu parta, ja maalatut huulet saavat muuten vaikuttavan sängen/parran/viikset näyttämään huvittavilta. Kenties sitten vain olen misantrooppi, kun en arvosta maskuliinisen ja feminiinisen luukin sekoittelua. Tsekataan privileekot. Huulimaalit sopivat mielestäni androgyynistä/feminiinistä kokonaisuutta tavoittelevalle. Siihen yhtälöön en itse partaa sekoittaisi.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.11.2014 14:57

Lainaus: Daealis

Huulimaalit sopivat mielestäni androgyynistä/feminiinistä kokonaisuutta tavoittelevalle. Siihen yhtälöön en itse partaa sekoittaisi.
Huomaampa olevani samaa mieltä. Toki varmasti poikkeuksia löytyy tähänkin sääntöön, mutta myös enemmän semmoset maskuliiniset kasvonpiirteet on nope mustan huulipunan käytölle.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit