Gootti.net

Gootin unelma koti/talo

Kirjoittanut: katavor (Jäsen)
    • Lähetetty: 12.07.2015 00:27
    Olen jo kauan miettinyt minkälainen olisi gootin unelma koti tai talo, ja minkälaisessa ympäristössä:
    maalla vai kaupungissa. Itse olen ajatellut isoa kartanoa maalla tai taajamassa. Kartanon sisustus olisi
    todella vanhanaikainen. Vanhoja mutta ylellisiä huonekaluja, astioita ja kynttilöitä. Pihalla olisi kaunis
    puutarha ja pieni lammikko.
    Tällainen ajatus minulla on. Mutta viihdyn silti oikein hyvin kaupungissakin ihan tavallisessa kämpässä.
    Millainen on teidän unelma koti?
    Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
    • Lähetetty: 12.07.2015 05:44
    Ison talon ja ison pihan hoitamisessa on iso työ, arvelen. Arvelen myös, että jos asuisin jossain isommassa paikassa, paikkojen pitäminen kunnossa alkaisi luultavasti ennemmin kuin myöhemmin käymään hermoille. Toisaalta asun nyt todella pienessä kämpässä ja sekin ottaa kupoliin.
    Kirjoittanut: katavor (Jäsen)
    • Lähetetty: 12.07.2015 13:24
    Onhan se, varsinkin kun asuu yksin. Mutta haaveiluasteelle taitaa tämäkin unelma jäädä. Ja
    pitäisi kai olla paljon rahaa että on varaa ostaa iso kartano.
    Kirjoittanut: savurenkaita (Jäsen)
    • Arvo: Edistynyt
    • Lähetetty: 27.07.2015 19:40
    Minä en kyllä mihinkään kartanoon keskelle ei-mitään muuttaisi! Kuumottelen jo tässä kaksiossa melkein kaupungin keskustassa liikaa jos oon yksin : D Vilkas mielikuvitus ja murha.info-riippuvuus...
    Tää missä nyt asutaan on aika loistava kämppä meille. Sopivasti neliöitä, vanha puutalo missä on vaan 4 asuntoa, eli naapureita ei ole liikaa. Puulämmitys (myös sähkölämmitys on) ja oma sauna. Parveke vaan puuttuu mutta pihalla on kiva kuisti ja takapihalla tilaa grillata! Ja parasta on että vuokra on pieni, keskusta on lähellä ja naapurit pirun rentoja!
    Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
    • Arvo: Mahtigootti
    • • Muokkasi: Magnolia
    • Lähetetty: 31.07.2015 02:16
    Minun unelmatalo - talo meren rannalla:

- 150 m ² iso sali, jossa on kulmasohva 5 m*7 m vieräille ja iso TV, myös tulitakka ja 2 nojatuoleja ja 5 m pitkä ruokapöytä,
    - minun makuhuone 50 m ²,
    - pesutupa 25 m ²,
    - kylpyhuone 25 m ², jossa on sauna ja iso amme ikunan vieressä,
    - yläkerrassa - 2 makuhuonetta, tilava olohuone ja iso parveke,
    - uima-allas, jossa vastavirtalaite, hierontalaite ja pore.
    - terassi, jolla mahtuu paljon kukkia ja iso ruokapöytä.

Kirjoittanut: VaroVaanVeronicaa (Jäsen)
    • Arvo: Tulokas
    • Lähetetty: 29.05.2016 00:34
    Omakotitalo sopivan etäällä naapureista, jotta voi tehdä mitä huvittaa. Sopivan lähellä kuitenkin jotain isompaa kaupunkia, ja naapuriin olisi hyvä päästä kuitenkin suhteellisen nopeasti, jos jotain sattuu. Rantaa ja metsää, kyllä sielu lepäis.

Itse talossa olis tietenkin tornihuone. Siellä voisin maalata, askarrella ja ommella omassa rauhassani hienoa maisemaa katsellen. Ulkoapäin talo sais olla näyttävä, koristelistoja ja tiiliseinää, köynnöskasveja.. Talo sais olla aika iso, makuuhuoneita ainakin 4. Takkahuone, iso kylpyhuone ja sauna, useampi vessa. Lattiat vois olla harmaata tammea, takkahuoneessa ja keittiössä vois olla mustaa laattaa. Olohuone hillitty, muissa huoneissa tehosteväreinä vihreää, sinistä ja violettia. Makuuhuoneissa kaapistot joissa on peiliovet. Saunassa katossa ledit, "tähtitaivas" efektinä. Isot ikkunat, jotenkin tykkään niistä. Olohuoneen jatkeena vois olla "kirjastohuone", joka toimis pelihuoneena. Uima-allas ois unelma.
      Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit