Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaiset kynnet omistatte?

Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.12.2008 23:08

Lainaus: SirMarylee

inhoan mustaa kynsilakkaani, se lohkeilee ja kestää kuivua niin kauan -.-

Niinpä, itse olen luottanut Mavalaan kaikki nämä vuodet mutta tuo musta lakka on vaan mahdotonta pitää hyväkuntoisena.. pitäisi kai törsätä rahaa päällyslakkaan.. D; Lopulta meni hermot siihen poistamiseen ja nyt on taas nude.

Btw tietääkö kukaan kynsilakanpoistoainetta joka POISTAA kynsilakan? Kaikki tähän mennessä kokeilemani kynnenpoistoaineet irroittavat kyllä tehokkaasti esim. hiusvärin ja lasimaalin, mutteivät sitä kynsilakkaa.
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.12.2008 23:11
Hae jostain tinneriä. Sillä mää oon poistanu ku en oo vaivautunu ostamaan kynsilakanpoistoainetta. Ja varmasti muuten lähtee lakat
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.12.2008 23:13

Lainaus: warheart

Hae jostain tinneriä. Sillä mää oon poistanu ku en oo vaivautunu ostamaan kynsilakanpoistoainetta. Ja varmasti muuten lähtee lakat

Ihan perus tämä niin terveellinen Asetoni. sitä nyt ei ihan mistä vaan saakkaan, mutta sillä lähtee kyllä kaikki, sillä voi saada itsensä jopa blondiksi tai vaikka hiukset pois päästä kokonaan... no ei ihan, siis joo tämä asetoniliuos siis, saa apteekista ja ei maksa kun 2€ varmaan.
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.12.2008 23:14

Lainaus: warheart

LOL?! 8D .. tinneriä kyllä löytyis (ainakin pitäisi..), mutta vähän epäilyttää että arvostaako se kynttä ympäröivä iho tuota taktiikkaa kauheasti ;D

Olen tylsä, tylsä ihminen ._.
  • Lähetetty: 22.12.2008 23:14
Tinneriä tai asetonia nyt saa jokasesta maalaus/autokaupasta.
Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.12.2008 23:35
Kynnet, kynnet... Millään muulla ulkonäköasialla en voikaan brassailla. =D [/joke]
Kynteni ovat erittäin vahvat – kerran niitä leikatessani sakset katkesivat. :| Tämä ei tosin tarkoita, etteivätkö kynteni ikinä katkeaisi. Pitkillä kynsillä säheltäessä kyllä sattuu ja tapahtuu, joskus lyön käteni johonkin tai otteeni jostain lipsahtaa ja siinä menee sitten kynnet ja usein inhottavan läheltä tyveä. :< Joskus taas jokin isku saattaa katkaista kynnen niin, etten välttämättä huomaa mitään – jossain vaiheessa vaan tajuaa, että kas, kynsi lyheni puolella, katkenneesta osasta ei tietoakaan.

Nykyään tykkään pitää kynteni melko pitkinä, mutta joskus pitänyt pidempinäkin. Silloin, kun pisimmät ovat olleet tuuman luokkaa, on ollut huomattavissa jotain surkastumisia kämmenlihaksissa. Ehkä vähän voimakas ilmaisu, mutta huomasin oikeasti kerran kynnet ihan lyhyiksi pitkästä aikaa leikattuani, että käden puristaminen nyrkkiin tuntui raskaammalta kuin ennen. Tosi pitkien kynsien muotoilu, tai muodossa pitäminen, ei myöskään ole helppoa. Yleensä en käytä kynsilakkaa, mutta se on toisaalta pikku hiljaa yleistymässä käyttööni. Tykkään esim. lakata punaisia sydämiä valkoiselle pohjalle tms. En myöskään viilaa kynsiäni teräviksi, kunhan pidän ne jotenkuten symmetrisen muotoisina – toiset ovat ovaalimpia, toiset kulmikkaampia.

En ole koskaan pureskellut kynsiäni. Itse asiassa tajusin vasta ei-niin-kauan sitten, että kun puhutaan kynsien pureskelusta, niin tarkoitetaan ihan oikeasti kynsien pureskelua – kuvittelin, että se on käytännössä kynsinauhojen pureskelua, mutta ei. En voisi pureskella kynsiäni, ovat ne sen verran kovat, että ei varmaan tekisi hyvää hampaille. :| Sen sijaan tällä hetkellä kynteni ovat koiranpennun käsittelemät...
Kirjoittanut: Marras (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.12.2008 14:23
Juuri värjäsin mustaksi joululahja maalilla. Nyt näitä kestää taas katsella. Hihi kertokaa ihmeessä minullekin mistä moinen lakka löytyy joka ei pois lähde Kelpaisi minulle.
  • Lähetetty: 25.12.2008 15:19
Määkin sain mustaa kynsilakkaa joululahjaks. Ja itellä ainakin hyvin on pysynyt tuo samainen merkki. Voin merkin kertoa jahka kotiin ehdin.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.12.2008 16:17
Minulla on kokemusta mustien kynsilakkojen osalta jostain Seppälän halpislakasta, Mavalasta ja Lumenesta. Paras näistä on mielestäni ehdottomasti Lumene, ei ole liian paksua eikä notkeaa, ja yksi kerros peittää täydellisesti (toisin kuin Mavala). Lumene lähtee myös helpoiten pois eikä lohkeile kovin herkästi. Mustan kanssa en edes koskaan pidä päällyslakkaa, joka varmaan vielä parantaisi kestoa.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.12.2008 17:56

Lainaus: Myria

Paras näistä on mielestäni ehdottomasti Lumene

Olen tullut samaan tulokseen! ja verrattuna hintaa ja purkin kokoa tuohon mavalan lakkaan, niin se lumenen on edullinenkin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit