Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaiset kynnet omistatte?

Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.08.2009 15:33
Luotan Lumeneen. Peittävää jo yhdellä kerroksella, kestää mukavasti, pullo on tarpeeksi suuri. Toisin kuin Mavala. Jotain Seppälän halpislakkaa kokeilin joskus, mutta peittävyys (tai sen puute), lohkeilu & kuluminen ja myrkyllinen haju saivat kokeilemisen jäämään siihen yhteen pulloon.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.08.2009 16:06
Päivän kynnet ovat mattamustat. I like!!

Postista pitäisi tulla lisää lakkoja, mukana myös tummansininen mattalakka. Nämä mattapintaiset ovat kyllä hauskoja, ainut ongelma on vain että ne tavallaan kuluvat kiiltäviksi.
Kirjoittanut: SnowWhite (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.08.2009 16:52
Vihdoin ja viimein uskaltauduin tänne foorumille rekisteröitymään ja jotain kirjottaan, wohoo Nooh, mulla on rakennekynnet, tällä hetkellä lakattu kirkkaanpunaisiksi ja hiottu "tolppamaisiksi". Ihan kivat, tykkään
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.08.2009 20:11

Lainaus: Gothica

Kenelläkään vinkkejä minulle laadukkaasta mustasta kynsilakasta?

Itselläni on tällä hetkellä Gosh-merkkistä mustaa kynsilakkaa ja on kyllä paras ikinä! Yksi kerros riittää, kuivuu suht nopeasti ja kestää. Rakastan
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.08.2009 22:34
Leikkasin tänään kynnet lyhyemmäksi. Pakko, koska huomenna alkavat taas työt ja siellä ne menevät kuitenkin poikki, jos pituutta on liikaa. Lakasta en kuitenkaan luovu! Melkein koko kesän olen käyttänyt punaisia lakkoja eri sävyissä. Nyt kynnet ovat todella kirkkaan punaiset ja kiiltävät, niissä on jotain Wet 'n' Wildin halpiskiiltolakkaa, joka kestää siistinä vaan pari päivää. Se ei kuitenkaan paljon haittaa, koska lakkaan kynnet kolmisen kertaa viikossa.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.08.2009 23:30

Lainaus: Tyhjäpää

Gosh-merkkistä

Jep tuota suosittelen.
Tai Rimmelin mustaa kynsilakkaa, ei lohkeile pois.
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.08.2009 09:43
Lyhyet töpökynnet eikä edes lakkaa. Töissä kaikenlaiset rakennekynnet on kielletty. Lisäksi kynsien tulee olla lyhyet ("sääntönä", että kun kääntää käden toisinpäin, kynnen kärki ei saa näkyä sormen yli) eikä lakkaa myöskään suositella. Jotenkin tää työluukki on jääny päälle vapaallakin, joten olen äärimmäisen laiska tekemään kynsille mitään.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.08.2009 10:54
Yey, oon onnistunu olemaan purematta kynsiäni ja nyt niille on tullut jopa hieman pituutta. Värinä tällä hetkellä tummavioletti, Maybelline Forever Strong. Ihan ok lakkaa, yksi kerros riittää ja pysyy suht hyvin.

Nyt kun kynsillä on vähän pituutta, niitä kiinnostaa lakkaillakin ihan erilailla kun pureksittuja nysiä. Yritän jatkaa tällä linjalla
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.08.2009 10:54

Lainaus: Tyhjäpää

Gosh-merkkistä mustaa kynsilakkaa

Juu, tuota minulla on ollutkin. Hyvää oli!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.08.2009 11:34

Lainaus: SnowWhite-

Lisäksi kynsien tulee olla lyhyet ("sääntönä", että kun kääntää käden toisinpäin, kynnen kärki ei saa näkyä sormen yli) eikä lakkaa myöskään suositella.

Kääk, missä olet töissä?! Aikamoinen painajaispaikka noin niinkuin kynsien suhteen...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit