Gootti.net

Suitsukkeet ja tuoksukynttilät

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.08.2011 08:30

Lainaus: Verity

Kertokaahan minulle, että mistä nykyään löytää hyviä ja kohtuuhintaisia suitsukkeita?

Ainakin osa luontaistuotekaupoista myy suitsukkeden "parempia" versioita. Marketti yms. kamaan ei juurikaan kannata sekaantua. Eikä hinta ihan mahoton ole. Niitä kun voi polttaa useamminkin pituutensakin puolesta. Ja tuoksukin kestää muistaakseni ihan kivasti.
Ja tosiaan, ihanaa kun on hämärtynyt! Ensimmäisiä tuikkuja on jo polteltu tälle syksyä. Niin ja tais mulla tuossa pariviikkoa takaperin jo kanelikynttiläkin palaa..
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2011 21:46
Suitsukkeet on ihania, kynttilät on ihania harmi vain että viimeinen suitsuke meni tuossa hetki sitten eikä vielä ole päässyt ostamaan uutta. Mutta aina olen ttykännyt molemmista ja jotenkin tulee kiva tunnelma kotiin kun on molempia palamassa
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.08.2011 08:49
Indiskasta saa ihanan tuoksuisia suitsukkeita, hinta n. 2e/paketti.

Pitäisi jaksaa joku päivä käydä Ikeassa, sieltä hamstraan aina kamalan kasan tuoksukynttilöitä.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.08.2011 13:22

Lainaus: Necroerotica

Pitäisi jaksaa joku päivä käydä Ikeassa, sieltä hamstraan aina kamalan kasan tuoksukynttilöitä.

Meinasin juuri tulla sanomaan samaa, kun huomasin keskusteluotsikon.

IKEAn tuoksukynttilät on aivan ihania. Varsinkin ne vaniljaiset ja omenaiset Ensi kerralla pitää hamstrata muutamia paketteja, lähin IKEA kun sijaitsee Haaparannassa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit