Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ostoslista(t)

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.03.2007 13:53

Lainaus: Velvet Grey

Tää ois kiva. Tosin pitänee etsiä joku hintaluokaltaan järkevämpi vaihtoehto,

Ihan siisti sarja, mun mielestä aika halpa. Noista pienistä kajareista ei vaan yleensä saa kovin jytyä saundia, mutta toisaalta eihän sitä kerrostalossa voi muutenkaan...
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.03.2007 13:57

Lainaus: poison

Noista pienistä kajareista ei vaan yleensä saa kovin jytyä saundia, mutta toisaalta eihän sitä kerrostalossa voi muutenkaan...

Juup, mutta kajarit voi varmaan joskus korvata toisilla, jos alkaa kyrsimään. Onneksi asun vielä vähän aikaa ainakin täällä landella, niin voin huudattaa musaa miten tahdon. Omakotitaloissa on puolensa
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.03.2007 14:08
-Sohva
-Kesätakki, jota aion lyhentää lantio pituiseksi.
-Kotiteatteriin etukaiuttimet, muut löytyy jo.
-Langattomat kuulokkeet, langallisten tilalle.
-Pari käärme hankintaa.
-Kesäloma matka.

Taitaahan sitä muutakin olla, mutta niillä niin kiire ole.

Tietysti asumisoikeusasunto on tällä hetkellä hakusessa, että kait senkin vois tuohon listalle lisätä.
Kirjoittanut: Anesthesia (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.03.2007 14:33
Jonkinlaiset samettisormikkaat
Pitsinen päivänvarjo. ( mieluiten musta )
Pvc- vyötärökorsetti. Ja siihen neon vihreät nyörit.
Öljyvärit.
Jotain kauniita koristetyynyjä sängylle. Mustaa pitsiä ja satiinia...
Paremmat elämäntavat.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.03.2007 18:43
- pitsisormikkaat, kauniit
- meikkivoidetta
- mustaa ja violettia puuvillasamettia paitaan
- hedelmäjogurttia

ja lisäksi:
- silmälääkäriaika instruun
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.03.2007 19:29

Lainaus: Anesthesia

Pitsinen päivänvarjo. ( mieluiten musta )

kipitä punanaamion
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.03.2007 21:35

Lainaus: Iiriva

kipitä punanaamion

minäkin olen sellaista halunnut, tiedätkö mitä sellainen maksaa siellä?

-jonkinlainen uusi samettitakki kevääksi
-musta pvc-vyötärökorsetti soljilla
-uusia piirustus lyijykyniä
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 05.03.2007 21:48
Mulla ois vaikka mitä hankittavaa (joita nyt en rupea listamaan mut "tärkeimmät")
No alotettaavaan vaikka siitä pidennytksestä eli
* punaista suorakuitua tai valmiita rastoja,
* Housut siis ihan jotkut Mercyn remelihousut ja
* Ihana korsetti laadukkaasta bontique/alusvaatekaupasta, sen takia luovun PVC-korsetistani.
* Mie voisin kans halutan pitsisen päivänvarjon ku on kevät/kesä tulossa suojaamaan kaalia sillä .
* Erään mustan maton , jotka olen toivonut sukulaisilta synttärilahjaksi ku ne ei muuten osaa ostaa mitään tai rahaa poliklinikkaa varten...
Siinä nyt aluks...

Tänään kävin ostamassa mustia kynttilöitä ja multivitaa... Myyjä vähän katsoi...

Kenkiä en tarvitse, koska pärjään nyt hyvin Demonian Gothika ja Ranger-saappailla ja perusmaihareilla, sekä New Rockimaisilla nilkkureilla (metallikanta ).
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.03.2007 21:52
Vetoketju mun kenkään.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.03.2007 22:39

Lainaus: poison

Ihan siisti sarja, mun mielestä aika halpa. Noista pienistä kajareista ei vaan yleensä saa kovin jytyä saundia, mutta toisaalta eihän sitä kerrostalossa voi muutenkaan...

Tuolla hinnalla saisi toisen mun etukaiuttimista. Mutta tosiaan, eihän kaiuttimen koko korreloi siihen soundiin kuin viitteellisesti. Genelecin studiokaiuttimet ovat yleensä melkoisen pienikokoisia, mutta ne soivat silti todella muhkeasti. Toisekseen alarekisteri tuotetaan muutenkin subbarilla. Kerrostalossahan minäkin asun ja mielestäni tuollainen kunnon äänentoisto takaa juuri sen, että voi soittaa voimalla, mutta hiljaa. Huonompia stereoita joutuu yleensä huudattamaan kovaa ja niitä teräviä, enemmänkin naapuria häiritseviä ääniä tulee enemmän. Huono äänentoisto ei siis toista bassoa, jolloin sitä helpommin soittaa kovaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit