Gootti.net

Gothic models

Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.03.2007 21:55
Hep! Oon menossa ens viikolla ekaa kertaa kuvattavaks yhden tulevan gothic liikkeen katalogiin. Nytpä kyselisin muilta goth modelleilta, että kuinka teidän kuvauksissa toimittiin? Laitoitteko omat meikit ja hiukset? Entäs poseeraminen. Kertokaa ihan mitä vaan aiheeseen liittyvää. Tahtoo vähän tietää etukäteen, mitä voisi olla odotettavissa. Kiitoksia.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.03.2007 00:23
Ööööh millä nyt sitten määritellään "goth model"?

No juu, mä oon kerran ollut johonkin meikkitaiteilijan kuvastoa varten mallina. Valitsin itse kostyymin ja laitoin tukan, hän duunasi meikit. Kuulemma oli oikein hyvin laitettu tukka ja vaatetus, mutta minullahan nyt on tunnetusti täydellinen tyylitaju. :-P

Poseeraaminen? No sehän sujuu tämmöseltä linssiluteelta ihan luonnostaan. Kai se on ihan tilanteesta ja kuvien tarkoituksesta kiinni. En mä kyl mihinkään muualle kuin tuommoiseen ns. yksityiseen juttuun menis pousaa, esim. joku vaatekuvasto on ihan no-no. Ja sitäpaitsi se oli tutulle ihmiselle palvelus palveluksesta. Nih.
  • Lähetetty: 14.03.2007 00:30

Lainaus: Ximmo

En mä kyl mihinkään muualle kuin tuommoiseen ns. yksityiseen juttuun menis pousaa, esim. joku vaatekuvasto on ihan no-no.

Eiköhän homma mee kuitenkin ihan hyvin. Ammattikuvaaja kyllä tietää mikä näyttää hyvältä ja mikä ei.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.03.2007 01:30

Lainaus: Transylvania

Eiköhän homma mee kuitenkin ihan hyvin. Ammattikuvaaja kyllä tietää mikä näyttää hyvältä ja mikä ei.

No mä nyt vähän meinasinkin sitä, että kuka kumma haluais katsella jotain riepumainoksia tms, jos tällainen retku riekkuis niissä mainoksissa. Toisekseen, ihmisillä on kumma tapa puhua aina sitten jotain "taas se tunkee itseään esiin", jos näihin juttuihin lähtee.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.03.2007 09:59

"taas se tunkee itseään esiin", jos näihin juttuihin lähtee.

no sekin riippuu vähän ihmisestä, yleensä ei sitä ajatella. itselläni on mallikansio ja c u m -clubwearin entisessä kuvastossa poseerasin, mutta en nyt sen jälkeen missään kummassa ole ollut. tykkään enemmän olla kameran takana ja sen takia siis mallikansion hommasinkin mulla on siis studio ja otan mielelläni merkkipäiväkuvia (rippikuvat, hääkuvat, muotokuvat, vauvakuvat ym.), mallikansioita tai muuten vaan jos parempia kuvia itsestään haluaa maksua en studiokuvista sinänsä ota, oman tunnon mukaan maksaa jos haluaa. maksusta sitten otan paikkojen päällä hää-, ristiäis- tai rippikuvia (20 erkkiä per kerta ja juhlakakkua tietenkin) eli siis goth modelsit voi mulle meilillä ilmottautua kuvauksiin kuunsilta3@luukku.com
  • Lähetetty: 14.03.2007 14:20

No mä nyt vähän meinasinkin sitä, että kuka kumma haluais katsella jotain riepumainoksia tms, jos tällainen retku riekkuis niissä mainoksissa.

Kyllä minä ainakin kattelisin
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.03.2007 14:46

Lainaus: Kuunsilta

goth modelsit voi mulle meilillä ilmottautua kuvauksiin

Minä ainakin voisin kaivata edustavampia kuvia varsinkin kun en omista kameraa... eikus sanat takaisin, sain pappani vanhan kinofilmijärjestelmäkameran, mutta sillä on paha ottaa itsestään kuvia! Ja koska muokkaamisessakin olen täysi tumpelo, niin...
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 14.03.2007 15:35
Mä tarvisin myös itestäni ammattilaisen ottamia kuvia, mistä sitä kantsis kysellä? Nimenomaan siis just goottikuvia.
Mistä sä Transylvania löysit sen mestan minne meet kuvattavaks?
  • Lähetetty: 14.03.2007 16:02

Lainaus: Ninni

Mistä sä Transylvania löysit sen mestan minne meet kuvattavaks?

Ihmeellistä kyllä, mutta tänne Lappeeseen avataan uusi kauppa, joka myy gootti-, rock- ja gothic lolita kuteita. Paikallisessa lehessä etittiin malleja esittelemään heidän vaatteitaan. Ilmeisesti kauppa avaa myöskin nettiin sivut. Palkaksi tästä saa paikanpäällä ruoat ja kuvat saa omaan(kin) käyttöön.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.03.2007 12:06

Lainaus: Ninni

Mä tarvisin myös itestäni ammattilaisen ottamia kuvia, mistä sitä kantsis kysellä? Nimenomaan siis just goottikuvia.

\o/ täältä vaan
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit