Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hajusteet

Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 10.10.2007 21:43
Perhana, kun stockmannin hulluilta päiviltä en selviä ikinä ulos ilman hajusteita. Taas tänään tuli hankittua Escadan Magnetism, joka on mielettömän hyvä. Ja sit joku Christian Diorin dödö.

Lainaus: Deadboy

Harmi että Chanel on kallista aina

Jeps munkin lempituoksu tulee Chanelilta. Semmone, ku Egoiste mut en oo viel raaskinu ostaa sitä.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.10.2007 23:41
Löysin varastoista, pimennoista kolme siroa pulloa eri tuoksuja, muistaakseni Gardenia, syreeni ja lilja, olisikohan..
Mutta tunkkainen isoäidin ja tehtaan sekoitteinen aromi ei näissä esiinny, raikkaita ovatten.
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.10.2007 11:59

Lainaus: Devilsbride

muistaakseni Gardenia,

Mulla on joku Gardenia kans o.O
Sellainen väriltään valkoinen/lasin läpinäkyvä kapea pullo, valkoinen korkki?
*sekava selitys*
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.10.2007 18:33

Lainaus: Lotus

Kylläkyllä, tuollaisia näytepullon kokoiseia ovat.

Ja korjausta edelliseen viestiin, tuoksu ei olekaan lilja, vaan mimosa..
Kirjoittanut: Cherise (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.10.2007 11:26
Lempiparfyymini ovat Flower by Kenzo ja Escadan magnetism, mutta olen jotenkin herkitynyt voimakkaille hajuille niin, että saan helposti päänsärkyä. Ainoat hajusteet, mitä olen nyt vähään aikaan käyttänyt, ovat hajustettuja vartalovoiteita. Body Shopista saa kaikkea aivan ihanaa lempparini on Ylang Ylang, nyt ostin alelaarista persikan tuoksuisen voiteen.
Kirjoittanut: Nemesis (Nimetön)
  • • Muokkasi: Nemesis
  • Lähetetty: 20.10.2007 19:26
itse käytän Nargiso rodriguesz for her tuoksua.
Omasta mielestä kunnon gootti tuoksu.
Tumma ja todella naisellinen.
Pullokin on kaiken lisäksi musta

Toinen tuoksu josta pidän on bodyshopin white mysk joka kanssa aika vahvan tuoksuinen ja naisellinen.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.10.2007 19:31
En oo nyt pitkään aikaan käyttäny hajuvettäni kun yks aamu suihkautin sitä vahingossa silmääni ja tuntu siltä ku näkö lähtis Jäi vissiin traumat, tekee pahaa jo sen purkin kattominen.
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.10.2007 14:38

Lainaus: Devilsbride

Lainaus: Lotus

Kylläkyllä, tuollaisia näytepullon kokoiseia ovat.

Miul samaa
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.10.2007 15:09

Lainaus: Heetteri

En käytä useita hajuvesiä, sillä minulle on tärkeää, että ihmiset saavat tuoksumuisto -flashbackeja käyttämästäni hajuvedestä,

Parempi saada fläsäreitä hajuvesistä kuin sienistä :P
Kirjoittanut: Nemesis (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.10.2007 11:50
hugo bossin deep red
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit