Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ihonhoitoa

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2011 17:15

Lainaus: Giffirt

viimeksi lähti sääristä iho kun Vichya käytin

Kääk! No, toisaalta Vichyn tuotteissa incien pituus on melkoinen eli en ihmettele jos siellä seassa seikkailee jotain ikävää...

Asiasta toiseen. Valitin jo blogissani uusimmasta huijaustuttavuudestani Lumenesta jonka purkki sisälsi hienot määrät ilmaa. Tulin samalla ajatelleeksi että melko monesti varsinkin tuubimuotoisista paketeista törähtää aimo annos ilmaa ennen varsinaista tuotetta. En tiedä, olenko vain harhainen, mutta jotenkin tuntuu siltä että tämä on enemmän nykyajan ilmiö ja joskus vuosia sitten purkit ja purtilot täytettiin ihan oikeasti sillä tuotteella itsellään. Oli miten oli, v-tuttaa...
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.02.2011 19:31

Lainaus: Kedira

Tämä ei sisällä turhia aineita ja Abo Base -sarjaa käytetään useimpien ihottumien hoitoon, joten se käynee myös hyvin herkälle iholle.

Oh. Kiitos. Abo Basen normaali on minulla kesäkäytössä, joten ainakin tuttu merkki joka sopii jaloilleni. Pitää kokeilla tuota sukissa hauduttamista. Kuulostaa hiukan epämukavalta, mutta toivon mukaan toimii. Jotkut hengittävät villasukat varmaan paremmat kuin tiukat normisukat?

Lainaus: Piiskansiima

Kääk! No, toisaalta Vichyn tuotteissa incien pituus on melkoinen eli en ihmettele jos siellä seassa seikkailee jotain ikävää...

Se oli kaunista. Toinen jalka (onneksi oireet tulee yleensä heti, niin en ehtinyt molempiin asti.) oli tulipunainen, iho kuoriutui pois ja kirvely oli tajutonta. Tuo oli vielä kohtalaisen pientä verrattuna siihen, mitä Decubalin rasva sai aikaan naamalleni.

En itseasiassa tiedä millä ainesosille olen edes allerginen. Yleensä noissa on niin tajuttomasti eri ainesosia, että vertailu on tuskaista ja uuvuttavaa näpertämistä. Nykyisin tajuaa jo kokeilla kaikkia rasvoja varovasti korvan taakse ennen kuin ostaa mitään. Monet sellaisetkin, joita apteekin tädit kehuvat allergikoille sopiviksi saattavat saada aikaan ikäviä oireita.
Kirjoittanut: Girl98 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.02.2011 19:46

Se oli kaunista. Toinen jalka (onneksi oireet tulee yleensä heti, niin en ehtinyt molempiin asti.) oli tulipunainen, iho kuoriutui pois ja kirvely oli tajutonta. Tuo oli vielä kohtalaisen pientä verrattuna siihen, mitä Decubalin rasva sai aikaan naamalleni.

Yyyyyyyyyyyyyyyyh.
Kuulostaa kamalalta.

Sori offtopick.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.02.2011 12:04

Jotkut hengittävät villasukat varmaan paremmat kuin tiukat normisukat?

Mä oon käyttäny semmosia paksumpia ja väljempiä tennissukkia (joita en muuten jalkaani laittaisi). Rasva kun tekee sukista sitten jäykät muutoin, niin ei kulu kauniita ja hyviä sukkia turhaan tuohon. Näitä tennissukkia kun saa alelaareista parilla eurolla nipun yleensä. Sukat kannattaa huuhdella kuumassa vedessä aamulla ja jalat voi pyyhkiä (ei kovettumista ainakaan alkuun) kevyesti vaikka kostealla pyyhkeellä ennen normisukkia aamusella niin ei jää raskasta oloa rasvasta. Toivottavasti tuo auttaa.
Kirjoittanut: Lily-Ivy (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 30.10.2011 11:08
Itselläni on se ongelma ihon kanssa, että en ole tarpeeksi kalpea. Kuulemma ihan luonnonkonsteilla saa ihoa vaalennettua. Löysin erään ohjeen:
1 tomaatti ja 1 sitruuna pilkotaan ja koneella murskataan mehuksi. Sitten otetaan sitä pieneen kulhoon ja sakeutetaan jauholla. Sitten levitetään naamaan ja annetaan hetken vaikuttaa. Käyttö kerran viikossa. Ei ole kallista ja kuulemma on ihan tehokasta!
Kirjoittanut: kiki (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: kiki
  • Lähetetty: 06.11.2011 11:07

Lainaus: Lily-Ivy

Itselläni on se ongelma ihon kanssa, että en ole tarpeeksi kalpea. Kuulemma ihan luonnonkonsteilla saa ihoa vaalennettua. Löysin erään ohjeen:
1 tomaatti ja 1 sitruuna pilkotaan ja koneella murskataan mehuksi. Sitten otetaan sitä pieneen kulhoon ja sakeutetaan jauholla. Sitten levitetään naamaan ja annetaan hetken vaikuttaa. Käyttö kerran viikossa. Ei ole kallista ja kuulemma on ihan tehokasta!

Ei kuulosta kovin ihoystävälliseltä pidemmän päälle
Ja miten voi olla liian kalpea Itse olen ollut joskus niin kalpea että on näytän siltä että olen pyörtymässä... Ei ollut kivaa kun kyseltii että ootko kunnossa...

Täältäkin löytyy erittäin kuivan ihon omaava, nivean joku kuivalle iholle tarkoitettu kosteus- ja silmänympärysvoide on minulle ollut hyvä, yritän tosin käyttää sitä suht harvoin ettei iho totu jatkuvaan kostuttamiseen, ja naaman pesujakin saa katsoa että millä ja kuinka usein ne tekee. Iho kun tuntuu olevan erittäin tiukka ja hilselevä pesujen jälkeen, ei voi edes suuta liikuttaa kun tuntuu että naama repeää
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.11.2011 11:32

Lainaus: kiki

Iho kun tuntuu olevan erittäin tiukka ja hilselevä pesujen jälkeen, ei voi edes suuta liikuttaa kun tuntuu että naama repeää

Tuttua ongelmaa ja etenkin talvella ja kesällä väliin kostautuu ilkeäksi. Nivean tuotteen vaikka oli rasvainen yövoide käytössä niin tuntui melkein, että se vaan pahensi tilannetta. Roskiin meni hetkellisen kokeilujen jk. Ja onhan noita tullut testattua. Apteekin Vichy tuotteet toimi kohtalaisesti. Mutta olisin toivonut silti parempaa tulosta. (ainahan saa toivoa) Mutta nyt olen löytänyt hyvät tuotteen ja iho on jopa "normaalin" oloinen.
Käytössä on ollut puhistus aineena Lumenen natural code sarjan geeli ja saman ryhmän kasvovoide. Ja ihan normaali / seka iholle otin sen, yleisemmin käyttämäni kuivan ihon tuotteen sijaan.
JA sitä sitten vaihtelen, yhdessä Lumenen Basic Blue rasvan kanssa. Ja nyt on oikeasti ihanaa, kun ei iho rapise ja kinnaa. Tosin minä rasvaan kasvot illalla ja jopa väliin aamulla. Tätä käyttänyt jo muutaman kuukauden ja samalla tapaa aion jatkaa., koska toimii.fi!
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.11.2011 01:08
Oon kärsiny kuivasta ihosta jo kauan ja tuntuu ettei mikään kohtuuhintainen oo auttanu tai autakaan. Muutenkin on ollut pulaa laadukkaista ihonhoitotuotteista. Tuossa muutamia kuukausia sitten ryhdyin Oriflamen konsultiksi ja testailin kaikkia tuotteita, niin meikkejä kuin muutakin kosmetiikkaa. Sen jälkeen elämäni on tuntunut paremmalta ihon ja hiuksien hoidon saralla. Tuotteet ovat laadukkaita ja hinnatkin opiskelijaystävällisiä. Apua löytyy myös moneen sellaiseen ongelmaan mihin ei tavallisista kosmetiikkamyymälöistä apua löydy.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.11.2011 20:57

Lainaus: Anyxia

ryhdyin Oriflamen konsultiksi

Pakko antaa sellainen pieni välihuomio, että muistathan pitää sitten kommenttisi sellaisella tasolla, ettei homma mene mainonnaksi. Toki suoramyyntimerkin konsulttikin saa esittää omia (perusteltuja) mielipiteitä, mutta jotain ylenpalttisia tuote-esittelyitä ja hehkutuksia emme katso kauhean hyvällä täällä moderaattoripuolella.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.11.2011 03:27

Pakko antaa sellainen pieni välihuomio, että muistathan pitää sitten kommenttisi sellaisella tasolla, ettei homma mene mainonnaksi

enpä minä tuota kyllä mainontana tarkoittanutkaan, halusin vaan todeta mistä löysin omalle iholle sopivat tuotteet kuten muutkin täällä ovat maininneet. Anteeksi kuitenkin jos mainonnalta alkoi tuntumaan.

Ainiin mainitsempas vielä tässä senkin että Dermosililta on tullut tilailtua joskus jotain suihkugeelejä jotka eivät ole kuivattaneet ihoa kuten jotkut kaupasta ostamani. Ihoni on ruvennut kuivenemaan ja siksi pitää näköjään kokoajan olla tarkkana mihin pistää rahaa. Amwaylta on tilailtu meikinpoistoainetta kun se ei ole rasittanut silmänympärysihoa kuten joku ihmeen merkkinen aine jota jostain vissiin citarista joskus ostin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!