Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Onko teillä viittoja?

Kirjoittanut: Coraline (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.10.2007 17:16

Lainaus: blood

Mä en ymmärrä mikä halu ihmisillä on dissailla toisten mieltymyksiä, varsinkin niin että yks tulee sanomaan ja muut tulee vaan komppailemaan *silmienpyöräytys* Jokainen toki saa sanoa mistä pitää tai mistä ei,mutta mutta..

Minusta blood puhuu täysin asiaa!

Minulla itselläni on yksi itsetekemäni "viitta". Se on sellaista melko ohutta kangasta, mutta ei ole aivan kunnollinen, vaan siinä on sellaiset pienet hihatkin... Ja myös huppu ja pitsireunat. Mutta kyllä sitä silti viitaksi kutsuisin enkä takiksi.
Suunnitelmissa on kyllä tehdä ihan kunnollinen viittakin, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi ostaa kangasta sitä varten.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.01.2008 19:15
Omistan mustan silkkisen ja "korkea kauluxisen" viitan.
Ei huppua. Käytän rituaaleissa vain....
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.01.2008 21:09

Lainaus: BlackWidow

Omistan mustan silkkisen ja "korkea kauluxisen" viitan.
Ei huppua. Käytän rituaaleissa vain....

...Are you a troll?
  • Lähetetty: 17.01.2008 16:34
Maybe I am a troll...who knows...HEH
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 17.01.2008 20:39

Lainaus: BlackWidow

Maybe I am a troll...who knows...HEH

Mutta tiesitkö, että trollit poistetaan foorumilta?
  • Lähetetty: 17.01.2008 21:59
Ymmärsin tuon trolli asian ihan väärin ensin...Pahoittelen virhettä. Asia on nyt selvä.
Kirjoittanut: Vampirella (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.12.2008 17:33
Mulla ei myöskään mitään viittaa ole, vaikka olen sellaista jo pitkään himoinnut. Ei ole tuota rahapuolta, joten aattelin tehdä itse. Tehdäänkö tuo ympyräviitta vain tavallisesta ympyrästä vai miten? Voi olla tyhmä kysymys, mutta kysyn kuitenkin
Kirjoittanut: Morytania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.12.2008 00:49
Semmonen musta puuvillaviitta on viikattuna kaapin perälle. Ostin sen vuosia sitten Helsingin Stokkan leluosastolta lähinnä larppausta varten.
Kirjoittanut: Surunkyynel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.01.2009 20:52
Höh, nyt mua alkoi nolottaa. Minulla on musta villasta tehty viitta isolla hupulla enkä ole koskaan ajatellutkaan sen olevan larp-henkinen o__o Olen käyttänyt jopa normivaatteiden kanssa, mutta ei vissiin olisi pitänyt. : D Ei ihme, kun sain "pääsiäinen on jo ohi!!11" -tyylisiä kommentteja, heh.
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.01.2009 14:11
Mulla ei ole viittaa, mutta olen sellaisen perään jo pitkän aikaa kuolannut. En ole kovin paljon rahoissa, joten aattelin tehä itse, sellaisen jossa on iso huppu!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit