Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hoo&Pee

Kirjoittanut: LilyWampire (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.04.2007 17:10
Heips!

Kysyisin että oletteko tilanneet kyseisestä liikkeestä jotakin? Ja oletteko olleet tyytyväisiä ja ovatko tilatut tuotteet tullee ajoissa?
Itse olisin tilaamassa kyseisestä liikkeestä, joten tämä kyseleminen on vain tällainen varotoimenpide, että onko liike luotettava Myös kokemuksia "huijariliikkeistä" olisi mukava kuulla.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 11.04.2007 17:13
On luotettava. Pulju on pyörittänyt nettikauppaa vuosikausia. Tavarat on kohdallani toimitettu aina erittäin nopeasti + postituskulut pienissä tuotteissa on erittäin halvat (pienet kirjeenä kulkevat tavarat saattavat mennä postimerkin hinnalla).
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.04.2007 17:39
Komppaan Kuopassa-setää. Ei mennyt monta päivää tilauksen saapumiseen minullakaan.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.04.2007 22:42
jep, positiivinen fiilis minullakin tuosta kaupasta
Kirjoittanut: Trismagia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.04.2007 00:23
Hoo&pee on mitä loistavin koru yms kauppa. Oon hommannut melkeen kaikki Luis Royn liput sieltä ja kaikki alchemy korut on sieltä. Nopea toimitus,hinnat kohdallaan ja palautus mahdollinen. Toimii.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.04.2007 18:04
Minäkin olen tuolta tilaillut, eikä mitään moittimista löydy.
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.04.2007 18:27
Olen tilannut tuolta reilusti yli kymmenen kertaa ja ongelmia ei ole ollut ikinä. Tuotteet tulevat parissa päivässä.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.04.2007 12:05
Positiivista vaan...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.04.2007 17:03
Jep, ja Alchemyn korut ovat sitä paitsi yleensä vähän halvempia kuin muualla. Esim. totesin onnekseni ostaneeni eräänkin korun Hoo&Peestä, kun esim. Stuntmanilla samaisella korulla oli hintaa 10€ enemmän.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.05.2007 20:20
käyttänyt sinne olen parisen sataa euroa enkä yhtään kadu sitä todellakin luotettava yritys vuosien mittaisella kokemuksella +++
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit