Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Flamespirit

Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.04.2007 15:35
Sain viime viikolla Flamespiritiltä tilaamani hameen ja paidan.

Toimitus oli nopea ja luotettava ja työnjälki erinomaista, varmasti tulen jatkossa tilaamaan lisää. Suosittelen muillekin!
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.04.2007 15:56
okei, pittääpäs kokeilla kun sittn joskus tulevaisuudes sattuu sen verran rahaa olemaan..
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.04.2007 17:21
Onko jollakin muuten kokemusta kyseisen liikkeen korseteista?
Kirjoittanut: mayfair (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.04.2007 11:35
minäkin olen ihaillut paria vaatekappaletta siellä.. hintaluokka on aika kova mun kukkarolle
  • Lähetetty: 16.04.2007 16:16
Tilasin sieltä sen ihanan vyötärökorsetin jota olen katsellut jo puolisen vuotta. Toivottavasti kannattaa... Vaan on se kyllä kaunis.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.08.2007 18:54

Lainaus: BronzeRain

Kysyisin samaa?
  • Lähetetty: 11.08.2007 02:44

Lainaus: Metallitar

Lainaus: BronzeRain

Kysyisin samaa?

Niinkuin sanoin jo aiemmin, tilasin joskus aiajt sitten sieltä vyötärökorsetin, tuli ajallaan, luvatun kuukauden sisään, ja laatu on ollut hyvä. Helposti on lähtenyt luvattu 15cm. Ainoa mistä ehkä voisi valittaa jos viitsisi niuhottaa on se, että luunkujat on ommeltu kiinni vähän huonosti, jotkut luut tulevat vähän ulos kujistaan kanttauksen sisään, mutta se on helposti korjattu kun itse vahvistaa ompeleet kerran. Olen tykännyt.

Olisin vain halunnut kuulla muidenkin kokemuksia.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.10.2007 13:43
Niillä on vaa 3 mallia korsetteja, joista 2 on overbusteja.. haluan nimenomaan overbustin, mutta tuolla ei ole silmääni miellyttävää mallia.. Hinnatki hurjan kalliit.
  • Lähetetty: 18.10.2007 17:43

Lainaus: FrozenCorpse

Niillä on vaa 3 mallia korsetteja, joista 2 on overbusteja.. haluan nimenomaan overbustin, mutta tuolla ei ole silmääni miellyttävää mallia.. Hinnatki hurjan kalliit.

Ei ne hinnat loppujen lopuksi ole sen kalliimpia kuin esimerkiksi old ravenillakaan. Mutta ei aina voi kaikesta tykätä.
Kirjoittanut: Swanheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.10.2007 19:08
Minusta noi flamespiritin korsetit ei oo kalliita,... Maksaahan ne muuallakin,... hevavenlyllä ei taida saada minkäänlaista alle 150e. Bellellä ne vasta arvokkaat korsetit on. Tämä siis on suhteellista,.. jokainen ostaa korsettinsa mistä tykkää ja sellaiseen hintaan mikä sopii kukkarolle. Itse ainakin maksan korsetista enemmän eli maksan laadusta kuin siitä että joudun ostamaan useamman huonon.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit