Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lontoossa käyneiltä vinkkejä?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.05.2007 14:33
Itse kuljeskelen suurimmaksi osaksi itsekseni, eika ongelmia ole tullut vastaan. Kuitenkin ehka siina viimeistaan yhdeksan-kymmenen aikoihin kannattaa kulkea jo porukassa. Oli aika mika hyvansa, niin aina kannattaa olla valppaana ja huolehtia siita, missa kasilaukut tms seikkailevat. Itse en suosittelisi reppua tai vetoketjutonta laukkua varsinkaan ruuhkaisilla paikoilla ( Camden viikonloppuna, Oxford Street, turistirysat...) Metrot lakkaavat kulkemasta siina puolenyon tietamissa, joten bussit ovat myohaiskulkijan vaihtoehto.

Nyrkkisaantona siis, etta kannattaa kulkea porukassa iltaisin/oisin, pitaa omaisuudestaan huolta ja valttaa epamaaraisia valaistuksettomia sivukatuja. Jengit taitavat listia lahinna toisiaan, mutta enpa silti menisi aukomaan vaaralle tyypille...
Kirjoittanut: saidai (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.05.2007 14:48

Lainaus: Melia

mutta juurikin tuolta lolikaupasta ostin itse kaksi tyllihametta 20 punnalla mikä minusta oli halpaa...

Mitä lolikauppaa muuten siis tarkoitat? Tyllihameita olisi tarkoitus rahdata jos vaan löytyy, pitkään olen haaveillut sellaisista, omatekemät on aina aika onnettomia =D

Laukkupolitiikkaa olen miettinyt, lähinnä kai tarkoitus tunkea vaatteiden alle jotain kaulalompakkoja mihin rahat ja känny ynnä muu sellainen ja käsilaukkuun vaan meikit yms. Vaan en kyllä tiedä mitä teen jos joku meikit varastaa, se on aikamoinen maailmanloppu sekin :P

Poikakaveri ********* hillittömästi kun matkallakin on niin iso juttu että miltä näyttää enkä loppujen lopuksi malta kuitenkaan elää vain kahdella vaatekerralla koko viikkoa.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.05.2007 19:13

Lainaus: Piiskansiima

muistaakseni Devonshire Armsiin ei edes paase taviksennakoiset tyypit (heh heh!).

Tuntuu vaihtelevan ihan hirveesti, välillä siellä tuntuu istuvan ihan tavallista väkeä farkuissa ja välillä kuulemma saa selittää ihan tosissaan jos meinaa saada jonkun vaaleissa housuissa hengaavan toverinsa sisään

Vaikka onpa tätä muuallakin, Slimelightin edessäkin hengasi oikeen parvi ihmisiä, jotka toivoivat että joku olis jeesannut ne sisään... tuo on muutenkin hassu paikka, omat viinat saa ottaa mukaan ja transvestiitteja näin yhden illan aikana enemmän kuin koko elämässäni.

Ja onpa siellä varmasti kaikkia huumeveikkosia ja muita vaarallisia kavereita, itse olen onneksi saanut välteltyä. Liikun aina bussilla kun se on niin paljon halvempi...
  • Lähetetty: 03.05.2007 14:00
Camden Towniin ei sitten kannata lahtea korkkareilla! Markkina-alueiden pohjat ovat sellaista perunapeltoa, etta kymmenen metria sujuu mukavasti ja sitten sattuuuuuuuu!
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.05.2007 17:59
Isosiskoni on nyt kaksi kertaa ollut lontoossa, mennyt miittaileen wow kavereitaan... Hänkin kertoi että kun lähtee sinne camden towniin niin maihareia hän matkasi. Mokoma lähtee muten maanantaina vaihto-oppilaaksi viikoksi lontooseen

Olisi tarkoitus lähteä Lontooseen minunkin isosiskojeni kanssa mutta katsoo nyt ottavatko minua mukaan.
  • Lähetetty: 04.05.2007 13:28

Lainaus: saidai

Mitä lolikauppaa muuten siis tarkoitat? Tyllihameita olisi tarkoitus rahdata jos vaan löytyy, pitkään olen haaveillut sellaisista, omatekemät on aina aika onnettomia =D

Sitä mikä on siellä Canal marketin perällä... nimestä ei ole mitään tietoa, kamalasta purkkapoppijumputuksesta kuulee mihin päin mennä! En ollutkan kuullut Aquan "barbie girl" -biisiä ikuisuuteen...
  • Lähetetty: 04.05.2007 13:57
Melia tarkoittanee varmasti ihqpinkkia Angel Pretty -kauppaa.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.05.2007 15:46

Lainaus: Melia

Tuntuu vaihtelevan ihan hirveesti, välillä siellä tuntuu istuvan ihan tavallista väkeä farkuissa ja välillä kuulemma saa selittää ihan tosissaan jos meinaa saada jonkun vaaleissa housuissa hengaavan toverinsa sisään

heh, oltiin matkakumppanin kans menossa The London Stone-nimiseen baariin. Tyyppi kävi eka syömässä ja mä odottelin baarin ulkopuolella kylmästä täristen. Portsari todellakin _pyysi_ minut sisään, mutta kaverini soitti sitten ulkopuolelta että "Onko tää oikee paikka, portsari sanoo että tääl on yksityistilaisuus..."
ei vissiin pärstä miellyttäny. : )
Kirjoittanut: Libertina (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.05.2007 00:57
Lontoo... aivan mahtava kaupunki! Kerran olen käynyt visiitillä, upeaa oli. n. kuukauden päästä uudelleen.

Ihmiset, käykää Her Majesty's Theatressa katsomassa The Phantom Of the Opera -musikaali. Järjettömän upea. <3
  • Lähetetty: 05.05.2007 13:53

Lainaus: Libertina

Ihmiset, käykää Her Majesty's Theatressa katsomassa The Phantom Of the Opera -musikaali. Järjettömän upea. <3

Siis näitä musikaaleja ja teatterijuttujahan siellä on vaikka mitä, mutta se hinta ei ainakaan minun matkabudjettiini ihan mahdu... Taitaahan siellä edelleenkin mennä näytös, jossa voi nähdä Harry Potteria elokuvissa esittävän pojan hyppimässä munasillaan lavalla
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit