Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Korut päivittäin?

Kirjoittanut: Rawling (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 20.04.2008 00:11

Lainaus: Und3ad

Koruja ei oo pitkään aikaan tullu käytettyä ku on ollu kylmä ja ne on vähän epäkäytännöllisiä tuol koulus... koht kyl rupeen taas käyttää, käytän nyt kumminki kaulakorua.

Anteeksi, mutta mikä kylmyydessä estää korujen käyttämisen?

Minä (uutena jäsenenä, iiks) ilmoittaudun korumaanikoksi! Vakiona ranteista löytyy kelttirengas, nahkaremmi, niittipanta (lolz) ja kolme sormusta (kaksi tinaista perus, ja yksi punaisella kivellä). Kaulassa kelttiriimusormus, vaihdellen hopeisen kukkaketjun ja avaimen (koriste, en käytä asuntoni oveen) kanssa. Juuri vähän aikaa sitten lähti Ankh tilaukseen, ja sitä nyt odottelen. Mikähän ankhissa on muuten olevinaan niin guuttia? Itse tilasin koska pidän riipuksen sisältämästä merkityksestä (elämän symboli), toki on kivaa saada samalla vähän skenepisteitä... :p
Ennen en tykännyt käyttää koruja, mutta nykyään en voisi olla ilman. Onhan se vähän vaikeaa, mutta en minä kotona tietenkään kulje täysin "varustettuna". Ja toisinaan tyydyn ihan pelkistettyyn linjaan - vain kaulakoru, rengas ja sormukset.

Ylläpito muokkasi: Lainaus kuntoon
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.04.2008 09:49
Onpa surullista, tällä hetkellä ei ole mitään ;_____;
Kirjoittanut: Nymfoma (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.04.2008 17:04
Lävistykseni ovat minun kestokoruja
Joskus sormeen eksyyn jos muistan laittaa kaksi sormustam kaulassa harvoin mitään ellei juhlia lasketa, omistan hävettävän vähän koruja. Enemmänkin kelpaisi mutta kaikki mikä silmää miellyttää on liian kallista.
Kirjoittanut: blackraven (Jäsen)
  • • Muokkasi: blackraven
  • Lähetetty: 20.04.2008 17:24
uaargh, olen taas laiminlyönyt korujani viime aikoina. kaapissa varmasti miljoonia goottikoruja rensseleitä ja vastaavia. mutta silti en ole niitä (öh) kerennyt/jaksanut pitää ja kiukuttelen siitä muille
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.04.2008 00:20

Lainaus: Rawling

Anteeksi, mutta mikä kylmyydessä estää korujen käyttämisen?

Itselleni ainakin iskee mieleen se kylmyys ? Hmmhmm, ring any bells fer ya ? Lävistyskoruihinkin suositellaan vaihtamaan puusta, luusta tai sarvesta tehtyjä koruja juuri sen paleltumisvaaran takia. Totta kai siinä on heti suurempi paleltumisen vaara kun korvanlehdessä on yli sentin kokoienen ontto metallinen reikä. survival 101.
Ja riipukset sattuvat olevaan hiukan kylmiä jos/kun koskettavat ihoa jos ovat olleet irrallaan. Sen terveen maalaisjärjen käyttö on sallittua!

Lainaus: Rawling

Mikähän ankhissa on muuten olevinaan niin guuttia? Itse tilasin koska pidän riipuksen sisältämästä merkityksestä (elämän symboli)

Vastasitkin tuossa juuri omaan kysymykseesi.

nii, ja alkoholi on muuten kiva juttu.
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.04.2008 08:13

Lainaus: Chrystalis

Lävistyskoruihinkin suositellaan vaihtamaan puusta, luusta tai sarvesta tehtyjä koruja juuri sen paleltumisvaaran takia.

Olisinpa muistanut tuon talvella Industrial metallikorulla ei ole mikään maailman mukavin 20 asteen pakkasilla.

Tänään voisi kerrankin yrittää laittaa jotain kaulakorua kouluun. Laiminlyön koruvarastoani >.<
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Morningstar_
  • Lähetetty: 04.05.2008 13:55
ketju kaulassa, kaks 1 rivistä pyramidiniittiranneketta, 1rivinen rottaranneke pyramidien välissä, joskus poizenin buckle arms- irtohihat. feikki lävärit alahuulessa natsi äitini takia.(ei anna ottaa sankebitesejä ) ja luokkasormus peukalossa ja aion ostaa nivelsormuksen.
Kirjoittanut: The Evil Fairy (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.05.2008 15:00
^se on snakebites ja kyllä, olen pikkutarkka.

Mulla on jokapäiväisessä käytössä kaksi sormusta, jotka ovat äitini tekemiä. Molemmat ovat hopeasormuksia, toinen on vaan perus rinkula, ilman mitään koristeita ja toisessa on keskellä musta kivi. Kaulassani roikkuu sydän hopeakoru, jonka sain kummiltani silloin kun päääsin ripille. Muut käytössä olevat koruni ovatkin sitten lävistyskoruja.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.05.2008 16:02
Minulla on nyt toisessa ranteessa mustarannekkeinen kello ja toisessa musta helmirannekoru, vasemmassa nimettömässä kihlasormus, korvissa hopeiset nappikorvakorut ja kaulassa musta samettinen choker.
Kirjoittanut: Beast of Blood (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.05.2008 18:01
Joka päivä kaulassa hopeanvärinen koristeellinen risti jossa normiristi mustana keskellä (olen hyvä selittämään), ystävältä saatu hyvin rakas koru. Toinen jokapäiväinen "kaunistus" on Moi dix Mois -nimisen bändin fanituote, jossa bändin logo, eräänlainen decagrammi jossa bändin nimi ja keskellä kelttiristi.
Muita koruja en käytä päivittäisesti. Sormuksiakin on tällä hetkellä käytettäviä vain 2, toinen hopeinen ruusulla (+ saman sarjan rannekoru), toinen luokkasormus (jossa kelttiristi ja jotain härpäkettä).
Reikiä korvissa on sellainen tavallinen 2 kappaletta (1 kummassakin) ja jonkinlaiset tähti/koristeltu halpisroikkukorvakorut messinkiin vivahtavaa sävyä. Käytän myös joskus ihan tavallisia pieniä hopeanvärisiä nappeja. Omistan myös GLITTERISTÄ (!) ostetut nappikorvikset, ristinmalliset (hopeaväri kulunut punaiseksi) joissa keskellä pienempi musta risti.

Kadottanut olen muut kauniit korut joita käyttäisin. Pitäisi ostaa lisää, kun hukassa on enemmän kuin tallessa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit