Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Laukut

Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.04.2008 14:56
Minulla ei ole kuin muutama laukku. Neljä tai viisi niitä taisi olla, joista kaksi koululaukkuja. Kyllä olisi käyttöä uudelle laukulle, mutta harvemmin löydän itseä miellyttäviä laukkuja.
Kirjoittanut: Kryptonice (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.04.2008 23:14
Mulla on yks mukava tumman harmaa olkalaukku sairaan pitkällä hihnalla se on lemppari se on ihan joka paikassa mukana, mut siihen on kulunu reikkä ja pitäs ostaa uus
Ärsyttää se et semmoset sopivan hintaset olkalaukuista on semmosesta muovisen tuntusesta kankaast joka on ärsyttävvä ainakin siinä hihnassa, varsinki ku on tottunnu semmoseen mukavaan leveeseen kangashihnaan.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.06.2008 19:42
Ensi vuodeksi saan kouluun uuden laukun. Jee, mulla on rahaa
Ajattelin jotain ihan yksinkertaista mustaa. Voi sitten kiinnittää siihen kaikkia kivoja merkkejä ja jotain..
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.06.2008 20:00
Mä ostin just Varustelekasta mustan olkalaukun. Kun mulla on aina hirveesti kamaa takin taskuissa, mutta kesällä ei jaksa pitää takkia, niin kamat voi kantaa laukussa
Kirjoittanut: Kamalatar (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.06.2008 20:35
Mä tykkään laukuista, vaikka niitä tosi vähän onkin 8)
Europehousesta mulla on ketjullinen NBC-laukku, musta, jack skellingtonin naama siinä ja kaikkee tekstii. Tosin ketju siitä irtos eikä uudelleen ompelemalla pysy,ainakaan omilla yrityksillä :/
Europehousesta taas pääkallokuvioinen isohko laukku, mustaa ja valkosta vähän, ketju, kaikkia pinssejä ja kuvia siinä.
Perusruudullinen cybershopin reppu, koulukäyttöön, turhan lörppä mutta kiva :>
Muita ei sitten ole, mutta haaveilen cybertyylisestä sinisestä laukusta...
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.06.2008 21:25
Miulla on joku seppälän perus musta olkalaukku, joka hajosi muutaman käyttökerran jälkeen. Hihna on kiinne pelkillä hakaneuloilla Hakkaa polvitaipeita ja siin roikkuu paljo tilpehööriä. Löytyy joku kymmenkunta pinssiä, hakaneuloja ja käsirauvat. Et jos jossain kilisee laukku ni seolen vaan minä!
Onkin muuten ainut laukku minkä omistan ja kulkee aina mukana...koulureppu tietysti erikseen. Ja kyllä. mulla on ihan oikea reppu :'D
Kirjoittanut: Kamalatar (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.06.2008 21:38
Mulla on just siinä mun repussa toinen hihna kiinni pelkällä pikkiriikkisellä hakaneulalla, kiireessä laitoin kun hajos ja hyvin pitänyt on Taattua cybershop-laatua.
Kirjoittanut: mystinjection (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.09.2008 21:14
Ainoa laukkuni tällä hetkellä on misfitsin musta olkalaukku,jossa on muutama hihamerkki. En ole oiken ikinä ollu laukkuihmisiä,joten tämä saa riittää
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.09.2008 09:53
Minä omistan vaan kaksi laukkua. Yleisimmin (oikeastaan aina) käytetty on kanssa tuollainen musta ns. olkalaukku. Jostain liikkeestä sen ostin Oulussa käydessäni, kun ei täältä meiltäpäin ihan peruslaukkuja muka löytynyt. Siinä vaan muutama pinssi koristeena. Ja hyvin on kestänyt hihnakin ainakin vielä
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.09.2008 11:47
Mulla on yks kunnon reppu, sitte on yks tuliaisiks mieheltä saatu pääkallokassi, sitte on Sinisterin pitsilaukku ja nyt on tulossa Joyfactorylta pikkulaukki kovempaa käyttöön.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit