Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitkä ovat lempimateriaalinne vaatteissa?

Kirjoittanut: Saarros (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.01.2008 16:29
Pvc, puuvilla, keinokuitu (esim. kauluspaidoissa), mokkanahka, villa, satiini. Samettia en kestä.
Kirjoittanut: Swanheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Swanheart
  • Lähetetty: 12.01.2008 19:08
Puuvilla- ja polyesterikangastuotteet,.... ja silkki juhlavaatteissa. Omistan muutaman silkkikorsetin.
Kirjoittanut: Bullyboys (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.02.2008 15:32
Pvc ja tekonahka ovat yleisimmät. Ja sitten sellainen "kahiseva", ulkokangas, mikä sen virallinen nimi nyt on? Mutta sitä minulla on hameissa ja korseteissa myös aika paljon.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2008 22:06
Sametti, Satiini, puuvilla ja tylli sitten hameissa.
Kirjoittanut: nahkasaapas (Jäsen)
  • • Muokkasi: nahkasaapas
  • Lähetetty: 05.02.2008 15:17
Nahka,satiini,puuvilla,tylli ja pitsi
Kirjoittanut: _De4dPl4stic_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.04.2008 11:54
Ehdottomasti pvc,keinokuitu sekä puuvilla.Ja kyllä jotain samettivaatetustakin löytyy,tosin todella vähän...
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.04.2008 12:00

Lainaus: pikkumyy

Pvc:kin on hienoa ja tykkään katsella sitä muiden vaatteissa, muttei tunnu omalta muuta kuin pieninä yksityiskohtina.

Nykyään tuntuu omalta, yksi pvc-vaate on ja tahtoo lisää.
Kirjoittanut: Vulpecula (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.04.2008 12:11
Sametti on aina miellyttänyt minua.
Kirjoittanut: ivana (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.04.2008 14:06
puuvilla, sametti, pitsi, satiini
Kirjoittanut: Black Tears (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 13.05.2008 20:19
Eipä myöskään minun makuni taida erota aiemmista; eli PVC on tämän hetken ehdoton ykkönen, mutta myös sametti, pitsit, tekonahka, silkki ja satiini miellyttää. Toisaalta minulle sillä materiaalilla ei ole niin paljon merkitystä kunhan vaate vaan päällä näyttää hyvältä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!