Gootti.net

Mitä päälle kun juhlimaan?

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.06.2007 08:59
Joa joku vois ees antaa jotain näkökulmaa asiaa ni ois kiva. En siis osaa päättää mitä laitan päälleni tän iltasii bileisii jossa on paljon hevareita ja gootteja, osa ihan tuntemattomiaki.. laitanko siis: Hieman viktoriaanistyylistä mekkoani, jossa on seittipitsiä, lilaa satiinia ja mustaa samettia + niiden kanssa verkkosukkikset, vai mun mustanlila satiini-kukkakuviohame ja joku paita tai mun bondage housut ja joku paita. Pelkän esiintyä tossa mekossa, koska oon niin tottumaton.. Toisaalta ois kiva olla naisellien ja näyttäähän se kivaltakin.. IIk, en osaa ite sanoa ollenkaa mikä ois paras?
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.06.2007 11:26
Laita jotain sellaista,mikä on kaunista/nättiä/tai jtn, mutta mukavaa. Tai siis, et laita jtn sellasta mikä on mukavaa päällä ja tunnet olosi itsevarmaksi siinä, eikä tarvitse miettiä,et miltähän tää näyttää tai jtn.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.06.2007 11:46
kaverilla on tänään lakkiaiset ja laitan sinne päälleni mustan topin , mustan pitkän hameen ja mustan "vekko"paitajakun. tietysti kengät myös on mustat. siis avokkaat. koruja tietysti on. sen sitten näkee miten kokomustaan pukeutumiseeni suhtaudutaan.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.06.2007 14:20
En tiedä, millaiset juhlat on kyseessä, mutta mene vaan niinku itsenäsi - jos se suinkin on mahdollista. Mä olin eilen häissä ja mulla oli keesi pystyssä + naamalla meikkiä, jalassa hämähäkinseittimaiharit, pikkutakki täynnä hakaneuloja, rintamerkkejä, pari hihamerkkiä ja selässä iso No Gods, No Masters -kuva, jossa miehen raato köllöttelee puhelinpylväässä.

Morsiamen mutsi tuli oitis juttelemaan mulle! No mut juu, ei ollu ihan mitkään perinteiset häät. Ravintola varattuna ja The Heartburns soitti pari settiä punk rokkia...
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.06.2007 14:30
oli tänää kevät juhlat, oli musta paitapusero ja sitte vielä slayerin paita
Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.06.2007 15:05
Aattelin tänään pukeutua illalla poikkeuksellisesti johonkin muuhbun kuin mustaan. Vihreään todennäköisesti koska ostin eilen eurolla vihreet verkkopolvisukat ja haluan käyttää niitä uusien 3/4 housujeni kanssa. :> Paidasta en vielä tiiä. Ehkä vihree toppi tai jtn.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.06.2007 20:57
Pukeudu aivan niin kuin itseltäsi hyvältä tuntuu. Tietysti voi vähän katsoa millaiseen tilaisuuteen on menossa, mutta ei kannata liikaa miettiä, mitä muut sinusta ajattelevat. Rohkeasti vaan upea mekko päälle, itseluottamusta ja tiettyä arvokkuutta peliin, niin taatusti et jää huomaamatta!
Kirjoittanut: HNC (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.07.2012 20:36
Onko ihmisillä jotain hienoja ideoita miten voi pienesti ja tyylikkäästi personoida miesten "tumma puku"-pukeutumisen? Yleensä kenkinä tulee käytettyä maihareita, mutta siihen se sitten jääkin. Eli päällä normaaliin tyyliin kraka Ag-pidikkeineen, musta puku, valkoinen paita, Ti-kello ja Ag-ranneketju.
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.07.2012 22:03
Itse olen mukauttanut omaa pukuani melko roimasti. Takissani on punainen sävy, joten käytän mustaa paitaa. Krakatarjontaakin kannattaa tutkia. Olen löytänyt muutaman ihan tyylikkään, mutta genretyyppisen. Nykyään niitä tosin joutunee etsimään jonkinverran genrefirmojen ulkopuolelta sillä listoilla on lähinnä superyksityiskohtaisia ihmetyksiä ja kaikenmaailman D-renkaita ja nahkaa, joita ei ihan joka paikkaan voi laittaa enkä itse edes halua. Tuon lisäksi minulla on yksinkertainen, hopeinen solmioneula. Suorat housut voi epävirallisemmissa juhlissa helposti korvata mustilla farkuilla.

Myös kalvosinnappeja löytyy jos jonkinlaisia ja niiden tarjontaa kannattaa tutkia.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.07.2012 14:33
Tissit vaan esiin, mitä isommat, sen parempi .

Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit