Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Erotiikkaliikkeet?

Kirjoittanut: Swanheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.11.2007 23:14
Kannatetaan,... teettämällä saa passelin korsetin eikä samanlaista tule vastaan jos kankaat ja mallin itse saa päättää
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.11.2007 14:33
mahtaisikohan jostakin löytyä kunnollisia nahkapipoja?
siis vetoketju suun edessä ja nauhat takana... ei ole törmännyt sellaisiin paikallisissa, eikä jostain syystä all-mighty nettikään suomesta löydä?
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.11.2007 15:43
mlrd
Siis mitää?? vetoketju suun edessä ja nauhat takana mitäköhän tarkoitat?
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.11.2007 17:17

Lainaus: Valkyria

Siis mitää?? vetoketju suun edessä ja nauhat takana mitäköhän tarkoitat?

Taitaa tarkoittaa sellaista päähän puettavaa huppua, jossa tosiaan on vetskari suun edessä. Koetapa Sex Shop Finlandista, jos on vielä pystyssä
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.11.2007 18:08
^Tulee mieleen se yks Russ Meyerin elokuva, en muista mikä niistä Vixen-leffoista...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.11.2007 18:25
Mikäs nyt Sex Shop Finlandin kaataisi... Sieltä pitäisi löytyä, jossain kuvastossa mitä selailin oli ainakin, tosin siitä on jo pari vuotta.
  • Lähetetty: 01.12.2007 16:25
koetetaanpa etsiä sieltä, kiitos neuvonnasta...(spank you very many)
  • Lähetetty: 12.01.2008 16:10

Lainaus: Deadboy

Tulee mieleen se yks Russ Meyerin elokuva

jep..juuri sellainen. nyt se löytyi sattumalta kuopion tarvikemyymälästä.

*zip* -narttu! *zip*
Kirjoittanut: IHMEELLINEN HUONE (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.01.2008 21:43
Kehoitan vilkaisemaan täältä: http://www.ihmeellinenhuone.fi/

Jos jotain puuttuu niin koitetaan tilata.
Kirjoittanut: Xelia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.04.2008 10:59
Joo on tuttu. En kyllä itse omista sieltä vaatteita mutta äiti omistaa ja niitä minulle kaupittelee... Se on järkkyä se kun oma äiti tulee kysymään:
- Minulla olisi tässä nyt pieneksi jääneet stringit ja "se mikä lie sukkanaha puku" haluasitko??

Hyi... o_O
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit