Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Irtorastat ja rastojen laittajat !

Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.08.2008 22:42

Lainaus: neo_shaman

Tarkoitatko dreadfallsseja? Itselläni ei ole ollut sellaisia, mutta uskoisin että ne ovat hiusystävällisemmät, kun ne saa irti ja kiinni helpommin.

Just noita tarkoitin.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.08.2008 12:51

Lainaus: neo_shaman

Tarkoitatko dreadfallsseja? Itselläni ei ole ollut sellaisia, mutta uskoisin että ne ovat hiusystävällisemmät,

Käytin fallsseja joskus, mutta ei niitä koko päivää jaksanut pitää. Sen verran ne painaa, et tuntuu päänahassa. Autsauts. Kun letittää rastat hiuksiin niin niiden paino on tasasesti jokapuolella eikä keskity vain pariin kohtaan.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.08.2008 20:38
meigä värjäs lettinsä ja tuli lopputulokseen: en jaksa letittää kokopäähän joten teen emot ja laitan omien hiusteni sekaan mustia rastoja ja sitten hiukset kivasti kiinni, että näyttää järkevältä.
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.09.2008 20:17

Lainaus: Faith Black

Ei siihen kiinnittämiseen mene kuin max.20 min, ja kun siihen harjaantuu, niin hyvinkin nopeat ne on kiinnittää. Ainoa aikaa vievä osa irtolisäkkeiden kiinnittämisessä on oikeastaan omien hiusten laitto saparoille (nopeampi vaihtoehto on ponnari, mutta saparoissa pysyy paremmin).

juurinäin. itselläni oli kesällä useaan otteeseen päässä cyberloxlisäkkeitä(näinkin kauniita :
URL
) juuri tuolla kahdella saparolla tekniikalla sain ne laitettua about 10 minuutissa päähän aamulla... tosin illalla joskus kymmenen aikaan rupesi hieman päässä tuntumaan ja etenkin kun parilla keikalla kävin nuo päässä ja siellä hypin niiden kanssa niin sen jälkeen pää ja päänahka oli aika tajuttoman ihanan kipeä 8))
ja juuri tuon takia on loxien käyttö jääny vähemmälle nyt koulun alussa 8(
Kirjoittanut: Orlok (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.09.2008 10:41
Kuinka paksuja rastoja saa mahd. edullisesti valmiiksi tehtynä suomen sisältä?

Mitä olen Cybershopin antiin tutustunut, näyttävät olevan kaukana siitä vähän yli peukalonpaksuisesta pötköstä mitä meikäläinen kaipaisi - mustana tietysti.
  • Lähetetty: 06.09.2008 12:45

Lainaus: Orlok

Kuinka paksuja rastoja saa mahd. edullisesti valmiiksi tehtynä suomen sisältä?

Mitä olen Cybershopin antiin tutustunut, näyttävät olevan kaukana siitä vähän yli peukalonpaksuisesta pötköstä mitä meikäläinen kaipaisi - mustana tietysti

Valmiina.... Siis mä nyt en tiedä ymmärsinkö oikein, mutta sinun pitänee pyytää siis jotakin tekemään nämä sinulle? tähän liittyen totean, että olen kuullut ihmisten ottavan hintaa n.2,3€/rasta. Kysymällähän siitä selviää? Veikkaisin, että dreadviolet voi tehdä rastoja (hinnoista en tiedä) mutta googleta tolla ja eti kauppa ja heitä kysymys sille niin sillä se selviää. Tai osta cybershopista mustaa kuitua ja pähkäile itsellesi kiva tukka...

Ja joo noi cybershopin rastat on jotain lyijykynän paksusia, joten niitä on turha
haikailla, jos paksua rastaa haluaa. Tosin ite oon niin paljon käyttänynnä näitä, että tulin tulokseen: entisöinpä nämä. Pyörittelin auki, tupeerasin, pyörittelin kiinni ja tiivistin. nyt näyttää paremmalta, jeij. (ja tää meni ohi aiheen taas)

Muoks: Pakko heittää vielä "pirkkaniksi" jos ostaa cyberistä valmiita rastoja niitä saa muokattua hyvin, kun pyörittellöö rastan auki puolivälistä, ottaa toisen rastan kimppaan ja pyörittellöö senkin aiki ja lyöttää nää yhteen. (tein just kaksvärisiä rastoja näin jiippii) Eli jos ei hotsita alkaa alusta asti vääntään rastaa niin pieni ideointi on sallittua sodassa ja rakkaudessa.
Kirjoittanut: Morfoula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.09.2008 19:53
Nyt on sitten 24 kpl kirkkaanpunaisia ja mustia kuiturastoja päässä. kaverilta pyysin apua laitossa ja yllättävän kätevästi ne päähän saatiin. ei mennyt kuin ehkä tunti. rastojen paino kyllä vaatii totuttelua ja selällään nukkuminen on vähän epämukavaa. mutta ehdottomasti kannatti laitattaa!
  • Lähetetty: 11.09.2008 20:47

Lainaus: Morfoula

selällään nukkuminen on vähän epämukavaa

Ite en nuku IKINÄ selälläni (ainakaan tietoisesti) ja siitä päätellenkin että aamula on kyljessä hirveet painautumajäljet \,,/
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.10.2008 02:37
Tilailin tuossa Camden Dreadlocks - rastoja muutamakymmen kappaletta, (10 kpl/ 12e) mustapunaisia ovat. Lisäksi muutama puntti punaisia rastakuituja, mitä nyt hintavertailuja tein, Hairiumin valikoima vaikutti edullisimmalta. Laadusta en vielä tiedä, mutta huomenissa haen postista ja katsoo sitten.

Jotakin tahdon päähäni viritellä, sillä olen totaalisen kyllästynyt näyttämään typerältä ja tavalliselta nykyisellä tukalla.
Hiuspidennyksistä olen unelmoinut siitä saakka kun menin typeränä leikkaamaan lyhyeksi, mutta hiukan liian kallista meininkiä. Jospa sitä sitten virittäisi jotain itse, kerrankin.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 09.10.2008 22:04

Lainaus: Mystification

Hairiumin valikoima vaikutti edullisimmalta. Laadusta en vielä tiedä, mutta huomenissa haen postista ja katsoo sitten.

mää oon tilaillut Hairiumista nyt kaks kertaa, koska sieltä tulee ainakin mulle halvimmaksi kun en uskalla ainakaan vielä tilata ulkomailta. Värivalikoima kuiduissa on aika onneton, mut no, musta on mustaa ja oranssi oli oranssia. Toimituskin on nopee, ihan luotettava mesta.
Se ärsytti, että minimitilaus on 30 euroa...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit