Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Irtorastat ja rastojen laittajat !

Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.12.2009 00:52

Lainaus: Usurier

Onko kuidun ja raudan välissä jokin, esim. rätti?

En ole näissä mikään ekspertti, mutta:

Lainaus: Layil

silitysrauta (väliin vaan kostea pyyhe etc.)
Kirjoittanut: Usurier (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.12.2009 19:01
ohoh, jäi lukematta tuo kohta ilmeisesti :'D
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.12.2009 23:17

Lainaus: Usurier

Kuinka kuumalla pidät silitysrautaa? Onko kuidun ja raudan välissä jokin, esim. rätti?

En oo hirveesti kattellu raudan lämpötilaa.. välillä kuumimmalla ja joskus jotai väliltä. Pidän kostutettua pyyhettä välissä.
Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.12.2009 22:37
Itselläni on hyvin herkkä päänahka ja välillä pitää ottaa pidemmäksi aikaa rastat pois. Tällä hetkelä inte rasta ) : Uudenvuoden jälkeen ostan puntit ja teen uudet.
Suosittelen tekemään suoristusraudalla. Ensin kevyesti takutetun rastan päälle pyyhe ja vähän vettä. Sitten painetaan silitysraudalla koko rasta osittain. Tiivistyy hyvin ja pysyy pitkään
Letitän yleensä itse rastat päähän ja kavereidenkin rastat.
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.12.2009 23:06
Suoristusraudan ongelma taitaa olla se ettei lämpö oikein riitä ja tosi hidasta sen takia.

itse olen tässä kyllä aivan eri mieltä, kun rastoja tullut tehtyä suoristusraudala niin aivan mainio keino silloin jos laittaa märän pyyhkeen väliin, eikä ollenkaan hidasta
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.01.2010 19:44

Lainaus: pimeyden_hehku

itse olen tässä kyllä aivan eri mieltä, kun rastoja tullut tehtyä suoristusraudala niin aivan mainio keino silloin jos laittaa märän pyyhkeen väliin, eikä ollenkaan hidasta

Saattaa olla vaan huono suoristusrauta vaan mulla sitten
Kirjoittanut: Sasetar (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 02.01.2010 19:28
Hei osaisikos joku kertoa mistä pystyisi ostamaan vaikka metritavarana putkiloita?
Nähnyt kyseisiä puikuloita vain valmiissa rastaponnareissa. Näitä olisi kiva itse yhdistellä omiin juttuihin.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.01.2010 20:07
Rastojen irroittamisen jälkeen paljastui että etuhiuksista on kadonnut sellainen 10-15cm pituutta, ovat ilmeisesti kuluneet jotenkin poikki. Nyt sitten elellään komean takatukan kanssa ainakin kesään asti Kuidut eivät taida muutenkaan sopia hiuslaadulleni, omat hiukset ryhtyvät heti huopaantumaan ja nyt 2kk rastailun jälkeen nuo olivat siinä kunnossa että lupasin emännälle ettei niitä tarvitse enää ikuna minun päähän sovitella. Hieman tuo tuppaa harmittamaan, sillä pidän noista pökäleistä huomattavasti enemmän kuin tästä luirutukasta
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.01.2010 20:59
Kriisi!! Joudun mitä luultavammin luopumaan kuiduistani Ärsyttää, kun olen niin mielettömän rakastunut näihin mutta kun ei varmastikkaan tule tuo kypärä (potkunyrkkeilyssä...) mahtumaan päähäni niin minkäs teet.. On kyllä pakko käydä liikkeessä sovittamassa että eikö tätä rastapehkoa muka millään saisi mitenkään fiksusti sen kypärän kanssa.. Mutta katsoo nyt. Pitäisi tässä väsäillä pari puntillista mustia rastoja kun luvannut kaverille tehdä ja laittaa päähän
Kirjoittanut: Usurier (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.01.2010 04:03

Lainaus: Tyhjäpää

Pitäisi tässä väsäillä pari puntillista mustia rastoja kun luvannut kaverille tehdä ja laittaa päähän

Heh, väsäile minullekkin samalla ;D On se kumma, kun haaveilee koko ajan uudesta rastapehkosta, mutta ei saa aikaiseksi aloittaa mokomien pötyköiden tekoa. Mustia minulla tosin on jo jonkun verran, pitäisi vain liilaa kuitua hankkia kaveriksi. Se afrocare-sivusto oli aika lupaava, oli niin halvat hinnat. En vain uskalla tilata, kun se on ulkomainen :S Voiko siinä käydä jotain ikävää .. ?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit