Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Täytyykö gootin olla kaunis?

Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lilith
  • Lähetetty: 15.02.2008 07:15
Entä onko kaunis jos ei omaa erinäisiä sisäisiä ulottuvuuksia? (huumoria)
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.02.2008 13:50

Lainaus: Blacksmith

Ovatko ympäripyöreät gootit kauniita...?

Ei ainakaan jos ne on puettu pvc-vaatteisiin. Tätä ilmiötä kutsutaan Imperiuminetin laudalla goottivalaaksi!
Kirjoittanut: Isnaard (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.02.2008 16:30

Lainaus: Piiskansiima

. Tätä ilmiötä kutsutaan Imperiuminetin laudalla goottivalaaksi!

Tämä on ihan yleinen termi sellaistenkin ihmisten keskuudessa, jotka arvostavat hyvää musiikkia.

Huvittaa kommentit siitä, kuinka kauneus on (täysin) suhteellista. Mielipiteitä ulkonäöstä voi olla monenlaisia, mutta voidaan antaa esimerkkejä sellaisista ihmisistä, joista on ainakin hyvin vaikea väittää ettei henkilö ole hyvännäköinen (ja päinvastoin).

IMO: Kaunis gootti on luonnollisesti parempi gootti. Silmä lepää jne., paitsi jos kohde ei omaa tyylitajua tai on meikannut itsensä harakan tavaran näköiseksi. Melkoisen yleistä myös Suomessa, btw. Nämä pätevät tietysti molemman sukupuolen edustajiin.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 15.02.2008 16:59

Lainaus: Isnaard

Huvittaa kommentit siitä, kuinka kauneus on (täysin) suhteellista.

Olen samaa mieltä. Tiettynä aikana tietyssä kulttuurissa on poikkeuksetta tiettyjä piirteitä jotka viehättävät ihmisiä. Huomionarvoista on kuitenkin, että vaikka pitäisi jotakuta ihan sairaan hyvännäköisenä, se ei kuitenkaan takaa kemioita tai sitä että tähän henkilöön automaattisesti tuntisi vetoa. Kemia on hassu juttu, ja aviopuolisoilla on samankokoinen haima.
Kirjoittanut: BlackEyesGirl (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 15.02.2008 21:11

Lainaus: DeathMask

Mutta missä on ne ei-langanlaihat?

Itse en kyllä ole mikään langan laiha vaan aika tukeva, mutta tykkään silti tosi paljon korseteista ja hameista yms. Olen itsekkin saanut sellaisen kuvan gootista että hän on hyvin kaunis ja tosi laiha. Mutta kyllä meitä tukeviakin löytyy
  • Lähetetty: 16.02.2008 13:08

meikannut itsensä harakan tavaran näköiseksi.

Wau, vuoden kielikuva!! Harakan tavara rimmaa oikein mainiosti.

Huvittaa kommentit siitä, kuinka kauneus on (täysin) suhteellista.

Periaatteessa joo, tämä sisäinen kauneus ja jokaisesssa on jotain kaunista -huttu on kyllä vähän sellaista vähemmän kauniiden ihmisten hyvällä mielellä pitämistä.

Toisaalta taas ketjun aloituskysymyksessähän pyöritään aika pitkälti siinä teemassa, onko hoikka ja muodokas ainut tapa olla kaunis. Voiko hoikka ja muodoton olla kaunis, tai muodokas ja vähemmän hoikka?
Kirjoittanut: CipeTheLucifer (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.02.2008 19:11
Täytyykö gootin olla kaunis? Itse mielestäni asenne on tärkein asia, nimenomaan persoona. Kauneus ei todellakaan ole mielestäni tärkein asia gotismissa.
Kirjoittanut: Isnaard (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.02.2008 22:57

Periaatteessa joo, tämä sisäinen kauneus ja jokaisesssa on jotain kaunista -huttu on kyllä vähän sellaista vähemmän kauniiden ihmisten hyvällä mielellä pitämistä.

Totta kai. Minua v*t*ttaa silti periaatteesta lukea vääriä mielipiteitä huonoin perusteluin.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.02.2008 02:31

Damn! Sit kaikki ihmeiset on varmaankin vähemmän kauniita! Koska itse en ole vielä törmännyt ihmiseen jossa ei olisi _mitään_ mistä voisi pitää tai mitään featurea mitä ei voisi jopa rakastaa. Mutta mä olenkin ehkä hiukan erikoinen, ja tää on näitä alkoholin & väsymyksen siivin kirjoitettujua. >.<
  • Lähetetty: 19.02.2008 11:07
No joo joo mutta jos katsotaan yksisilmäisesti pelkkiä esteettisiä ominaisuuksia niin kyllä niitä rumiakin ihmisiä löytyy vaikkakin erittäin moni varsinkin naispuoleinen henkilö voi eri tavoin huijaamalla korostaa hyviä ominaisuuksiaan ja näin näyttää paremmalta. (Uskokaa pois, olen huijaamisen mestari! )

Aiheesen liittyen, luin eilen aivan mahtavan kommentin jonka Susanna Sievinen on lohkaissut. Hänen mielestään rumat ihmiset tottuvat raskaana oloon helpommin koska he ovat tottuneet rumuuteen jo valmiiksi, sen sijaan kauniilla ihmisilla yhtäkkinen rumentuminen tulee hirveänä shokkina koska he eivät ole siihen tottuneet. (BTW, Sieviskä ON ruma! )
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit