Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kierrätysideat ja tee-itse niksit

Kirjoittanut: Pristine (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 30.09.2009 22:07
No mites sitten, uskaltaako verkkosukkiksista yrittää väsätä itelleen paitaa? ..Semmosista pienireikäisistä.
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.09.2009 23:16
Näin parin kuukauden viiveellä kiitokset sukkisneuvoista BronzeRainille Jotenkin huomasin vastauksesi vasta hetki sitten kun Pristine nosti ketjua.Täytyykin koettaa tuota pesukoneessa pyörittelyä

Verkkosukkispaita täälläkin mielessä,muttei vielä toteutuksessa kun sopiva tuunauskohde puuttuu.Pitäisi ostaa parit uudet verkkosukkahousut projektia varten.
Kirjoittanut: Scarlet Widow (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.10.2009 13:55
Minä olen pienestä pitäen tuunaillut vaikka mitä. Joskus olin ihan ohjatussa ompeluharrastuksessakin ja jäihän sieltä jotain mieleen. Olen tehnyt paljon erilaisia laukkuja ja joitain paitatuunauksiakin. Joskus 15v likkana tein omia printtipaitoja maalailemalla ja kirjoittamalla kangasväreillä paitoihin. Joskus myös vetäisin sivusaumat auki ja tein nyörit...

Nykyään tykkäilen tehdä kaikkea pientä. Tekisin toki isomaakin, jos ompelukone toimisi. Siinä on joku ikuisuusvika jota edes mummoni ei ole osannut korjata. Eikä ole varaa ostaa uutta. =( Mutta tosiaan nykyään tuunailen koruja ja isonnan/pienennän vaatteita käsin. Joskus keksin jotain luovemaakin, esim. viime joulukuussa tein kaverilleni pienen nuken. Olen myös tehnyt tyllihihat yhteen korsettimaiseen toppiini ja saksinut pieneksi jääneitä t-paitoja esim. halterneck-topeiksi.

Molemmat isoäidit ovat aina sanoneet, että mitään ei saa heittää pois. Siispä lähes kaikkia vanhoja tavaroitani odottaa jossain jonkinlainen uusi elämä.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.05.2011 13:28
Nostellaanpa tätäkin ketjua pitkästä aikaa.

Hurahdin uudestaan burleskiin, jostain syystä. Tänään olenkin sitten tuunaillut ja tehnyt kaikenlaista kimaltavaa ja säihkyvää tuunailua vanhoille kamppeille (mm. liimaillut naarmuisiin korkkareihin strasseja ja vanhoihin rintsikoihin myös), ja näpräillyt kivan läjän tasseleita, ihan huvin vuoksi.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.05.2011 14:04
Kerään leipäpussien sulkijat talteen. Laitan kissalle sian sydäntä annospusseena litran pakastuspusseissa pakkaseen. Kun pussiin saan mahtumaan kolme annosta, niin sulkijalla saa kätevästi pakastuspussin kiinni.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.05.2011 21:53
Täällä on näköjään ollut tuosta kankaanpainosta paljon keskustelua. Jos ei noita SyllaBorealin aiemmin mainitsemia kunnon kankaanpainovälineitä saa mistään käsiinsä tai jaksa alkaa tekemään niin täältä löytyisi yksi vinkki.

Minä oon viime aikoina tehny kankaanpainoa varten sablunat kontaktimuovista leikkaamalla. Liimapinnan vuoksi ne pysyvät mukavasti paikoillaan väriä levittäessä ja kuvioiden reunoista tulee siistit :3
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.05.2011 09:12
Voi täällähän on todella ihania ideoita! Näitä lukiessa alkoi tehdä mieli ruveta väsäämään jotain kivaa jostain! Ensimmäisenä ehkä löytyisi noita pulloja, joita ei pullonpalautukseen voi viedä. Joku kaveri joskus joi täällä jotain erityisihmekaljaa, ja ne pullot on aika matalia, joten niistä varmasti saisi nätit kynttilänjalat! Kiitos kaikille mahtavista vinkeistä!

Itse olen saanut Hello Kitty -suklaamunista niitä pieniä hello kittyjä kakennäköisinä, ja suunnittelin tekeväni niihin reiät jollain, että saisin niistä kaulakoruja! Vielä en ole ehtinyt toteuttaa ideaa, mutta nyt kun on enemmän aikaa, voisi alkaa väsäämään niistä kivoja koruja. Tätä ideaa voi tietysti toteuttaa muihinkin suklaamunayllätyksiin, jos joskus sattuu saamaan jonkun kivan yllätyksen
Suunnitteilla on mulla ollut kyllä kaikennäköistä mutta ikinä ei paljoa ole tullut toteutettua! Esim. vanhoista paidoista jotka ovat kivaa kangasta mutta eivät näytä enää hyviltä päällä tai ovat liian lyhyitä, niistä voi tehdä shrugeja tai ottaa käyttöön pelkät hihat ja tehdä niihin koristeita ja vaikka aukko peukalolle jos tahtoo. Joistain polvisukista olen joskus tehnyt hihat!
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.05.2011 18:39
Itse rakastan käsitöiden tekoa! Ostan Eurokankaasta kankaita ja niistä väsään jotain, vanhoista vaatteistakin teen kaikkea jännää, tuunaan vaatteita, myös neulon ja virkkaan kaikennäköistä Tällä hetkellä työn alla on valkoiset virkatut kämmenikkäät (tai jotkut sen tapaiset) ja sitten vielä pitäisi tehdä kevätjuhla paidalle jotain, näyttää tylsältä kun on pelkkä musta toppi ja sen päällä vaaleansininen toppi. Osaisko joku keksiä jotain jännää siihen? Voin käyttää 12 D-rengasta, mustaa ohutta ja vähän paksumpaa satiini nauhaa, punaista ja liilaa satiininauhaa ja sellaisia jänniä juttuja. Itselläni ei nyt inspiraatio toimi niin harmittaa pirusti
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • • Muokkasi: Verity
  • Lähetetty: 31.07.2011 20:01

Lainaus: Anyxia

Itse olen saanut Hello Kitty -suklaamunista niitä pieniä hello kittyjä kakennäköisinä, ja suunnittelin tekeväni niihin reiät jollain, että saisin niistä kaulakoruja!

Jokos olet kerenny toteuttamaan tuon? Itse tein noista Hello Kittyistä vähän aikaa sitten jääkaappimagneetteja. Vähän viilasin niskasta tasaisemmaksi ja liimasin kontaktiliimalla pienet pyöreät magneetit. Niistä tuli ihan söpöjä :3

Tänään sain myös valmiiksi koristetyynyn, jossa käytin rikki menneen The Nightmare Before Christmas -sateenvarjoni teemakangasta. Kangasta oli sen verran vähän, että tein tyynyn tilkuista. Toisena kankaana käytin mustaa lakanakangasta. Tässä kuva.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.08.2011 15:18

Lainaus: Verity

Jokos olet kerenny toteuttamaan tuon?

en vieläkään aina kun muistan koko asian niin olen juuri jossain muualla tai on muuten vain kiire! Niinkuin kaikkien muidenkin asioiden kanssa tuppaa menemään... Mutta hyvä idea tuo magneettijuttukin! Voisi sitäkin kokeilla (jos joskus muistan!). Ehkä kirjoiusten jälkeen olisi aikaa taas väkerrellä kaikkea.

En tiedä oonko tätä täällä vielä maininnu mutta aloitin tuossa kesälomalla tekemään sellaista viktoriaanistyylistä taloa jonnekin hyllylle Kiitokset jollekin vinkistä tuolta monia sivuja takaperin! Tätä rakentaessa käytin vain tyhjiä kaljalaatikoita, vessapaperirullia, maitotölkkejä, piilolinssilaatikoita ynnämuutasellaista turhaa ja tarpeellista roskaa Pääsin samalla eroon niistä roskiin menevistä tavaroista! Olen saanut muotoiltua kaikki talon osat, mutta maalausvaihe on vielä kesken. Maalauksen jälkeen saakin jo alkaa liimata taloa kasaan Tähän mennessä olen käyttänyt taloon 5 snt rahaa joka sekin meni siihen kun halusin ikkunoita varten kalvoa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit