Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottityyli liian erikoista kouluun?

Kirjoittanut: Karpaasi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.02.2008 17:43

Lainaus: Rautaneito

Olen itse valinnut tämän tyylin, ja minun on itseni siis kestettävä kommentteja itsestäni.

Periaatteessa kenenkääm ei tarvitsisi kuunnella ********* oman tyylinsä vuoksi, se on ihan oma asia miten kaikki pukeutuu. Ihan normi kommentointi ei olisi pahasta, mutta kun kukaan ei osaa tehdä sitä asiallisesti tulee yleensä tyyliin "***** SÄÄ OOT RUMA!!!". Mulle ei ol viel noin sanottu, myt hyvi yleine täälläpäi.
Kirjoittanut: Thrillence (Jäsen)
  • • Muokkasi: Thrillence
  • Lähetetty: 11.02.2008 22:22
Paljonpa minullekkin on kommentteja lohkeillut mm. maatalaahaavasta korsettiyläosallisesta mortician hameesta, jossa ei oltu säästelty tyllissä. Aika moni kehui nätiksi, mutta toiset sitten tuijottivat kuin lehmä uutta aitaa Jotain selvästi korvilleni tarkoitettuja ilkeämielisiä mutinoita kyllä kuului, mutta mitäpä tuosta. Heillä ei ole parempaa tekemistä kuin pyrkiä lyttäämään kaikki erilaisuus, ja se on kamalaa. En tee mitään sellaisten ihmisten kommenteilla. Minulla oli hyvä, kaunis olo, ja ystäväni sanoivat, että kuuluisin jonkin synkän linnan käytäville kuljeskelemaan kynttelikkö kädessäni ja musta rotta olkapäälläni
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.02.2008 09:40
Ei minulle ole kertaakaan tullut negatiivista kommenttia ulkonäöstäni, ei ainakaan suoraan. Toisaalta, tässä koulussa on aikas suuri populaatio gootahtavaa porukkaa, joten täällä on varmaan jo niin totuttuja tämmöisiin. Paitsi että olen ensimmäinen korsetin käyttäjä täällä.
Goottityyli voi olla liian erikoista kouluun, jos joku nyt on niin turhamainen että menee kouluun täydessä tällingissä. Kaikki rivoimmat korsetit ja pvc-minihameet kannattaa jättää kotiin, eikä irtoripsetkään välttämättä ole tarpeellinen osa arkimeikkiä.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.02.2008 13:44

Lainaus: Blacksmith

mutta onko goottityyli liian erikoista töihin? Entäpä miten luulette käyvän goottiasusteissa työhaastatteluun menevälle henkilölle, vaikuttaako goottivaatetus positiivisesti vai negatiivisesti?

Kyllä tästä minusta voidaan puhua täälläkin vallan hyvin, vaikka siitä olisin toisella laudalla keskusteltu. Tai ehkä voisimme luoda oman "gootin työvaatteet" -keskustelun, mikäli väki tahtoo aiheesta keskustella... en tosin osaa yhtään sanoa, kuinka paljon täällä on työikäistä porukkaa?

Riippunee varmasti hyvin paljon työpaikasta. Mikäli haet esim. alan vaateliikkeeseen töihin, niin ehdottomasti! Muuten melkein suosittelisin rajoittamaan... Ja jos on yhtään vaaraa siitä, että pyödän takana istuu vanha käpy tumma puku päällä, niin itse ainakin vetäisisin jotain hyvin normaalia päälle.

Mikäänhän ei estä myöhemmin testaamasta työtovereiden ilmeitä, kun pamauttaa paikalle jotain erikoisempaa päällään. Ei tosin ehkä tällöinkään ehkä kannata täräyttää lookkia ihan kertaheitolla uusiksi... Ja riippuuhan tuo asustus aika paljon työtehtävistäkin. Jos on vaarana jäädä vaarallisiin koneisiin kiinni housujensa remmeistä ja ketjuista, on ehkä aiheellista tinkiä hieman tyylistään. Saatika jos työ on jotain hyvin, hyvin sotkevaa...

Itselläkin on tässä työhaastatteluja lähiaikoina tiedossa paljonkin, ja olen miettinyt tätä pukeutumisasiaa ihan tosissaan. Ei tosin sillä, että olisin lähdössä sinne missään korsetissa ja pvc-hameessa, mutta kuitenkin. Metsäalaa vanhoillisempaa saa kyllä tosissaan hakea, että mitään kovin erikoista ei kannata edes yrittää. Pitäisi näyttää siistiltä, mutta kuitenkin siltä että tarpeen vaatiessa sinne metsään lähtee vaikka alijäätynyttä räntää tulisi vaakatasossa...
Kirjoittanut: Orlok (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.02.2008 17:23
Pariin otteeseen on tipahtanut kavereilla enemmän tai vähemmän leuka lattiaan, mutta noussut takaisin arvostelevan katseen saattelemana. Sanoja edemmäs ei kukaan uskalla, koska osaan vastata takaisin tarpeeksi terävästi.
Kirjoittanut: Luciferina (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2008 12:29
Minun ylä-aste ajoilta muistan kyllä sen kun minua kiusattiin. Ihmiset huutelivat perään ja katsoivat oudosti. En kyllä ollut sillon ainoa ylä-asteella joka pukeutui mustaan ja piti olla niin synkkis.
Minulla se kiusaaminen johtu lähinnä siitä, että olin aina niin hiljainen, kuljeskelin itsekseni ja olin omissa maailmoissa ja vieläpä todella kiltti. Ja mustiin pukeutuminen
johtui siitä, että minua kiusailtiin koko ala-aste ajan. En sitten tiedä mikä ihmisiin oli mennyt.

En hyväksy koulukiusaamista en!
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.02.2008 19:18
meidän koulussa on vain muuta goottia minun lisäksi,toinen on räppärien silmätikku ja on saanut pilkka nimen "joulukuusi" tulee varmaan himmelien määrästä
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.02.2008 18:31
Itse en ole kertaakaan mennyt täydessä varustuksessa kouluun, että aikalailla se on sitä hillittyä mustat vaatteet linjaa. Ei minulla kyllä etes pahemmin ole sellaisia vaatteita joilla muita shokeerataan
Kirjoittanut: Creepy (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.02.2008 14:38
Kaikki voipi miun mielestä käyttää just sellasia vaatteita kun iteesä kiinnostaa. Mulle on pari kertaa koulussa jotkut pissikset tullu valittamaan mun pukeutumisesta ja kutsuneet *******, mut enpä oo hirveemmin välittäny.
Minäkin aloitin tänä vuonna yläasteen ja siirryin siten uuteen ja isompaan kouluun. Gootteja siellä on minun lisäks ehkä tasan kaks.
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.02.2008 15:22
Minä olen päättänyt etten koulussa käytä huulipunaa Se kuuluu vapaa-aikaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit