Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottityyli liian erikoista kouluun?

Kirjoittanut: Ms. Cyanide (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.02.2009 10:05
noh...helppoa on yleistää enkä nyt lähtisi sanomaan että tässä jotenkin olisin elämässä helpolla päässyt tai se olisi ruusuilla tanssimista ollut, itseasiassa se on ollut kaikkea muuta kuin sitä. Olen kokeillut tuota joukkoon sulautumista, koska KYLLÄ, joskus on helpompaa mennä virran mukana, en todellakaan sitä kiellä! mutta silloin huomasin, etten ollut kovin onnellinen eli otin mieluummin riskin olla mitä olen. Pikku kaupungista olen kotoisin, jossa kouluni kävin, joten se ei ainakaan paikan puolesta ollut sellainen ilmapiiriltään et olisi tosi helppoa olla mitä on. Ehkä oli "tuuria" tai sitten vain olen sellainen persoona että vaikka ulkonäkö olisi muuta kuin muilla, kykenen silti "olemaan laumassa"..en nyt oikein osaa asiaa paremmin ilmaista ja tästä voi taas vetää vääriä johtopäätöksiä.
Olen nähnyt ja joskus nuorena osani saanut tästä lasten / nuorten julmuudesta eli en ole pullossa kasvanut, ei minua ole kiusattu sillä tavalla kuin monia muita enkä missään nimessä vähättele sitä, koska kiusaaminen sattuu aina vaikka se olisi kuinka "pientä", mutta ehkä sekin on itsestään kiinni miten asian käsittelee, murskautuuko vai ottaako voimaa siitä..mutta en halua enempää asiaa yrittää selittää, koska tiedän että kaikki todella koulukiusatut voivat luulla, että syytän heitä kiusatuksi joutumisesta tai heikoiksi väitän tms. ja se ei ole todellakaan tarkoitukseni! Halusin lähinnä kannustaa keskustelun aloittajaa, ettei aina kannata kuunnella mitä muut etukäteen sanoo yläasteesta, muistan että meillekin kerrottiin kauhutarinoita ekasta päivästä seiskalla ja olin ihan pissisukassa kun sinne mentiin ( isolla porukalla vielä,ettei vaan yksin pihalle tarvinut mennä...) ja sitten todettiin, että jaa...kai noi vanhemmat vähä yrittää jotai mut eipä tässä kyllä mitään pelättävää ollut. Näin minulla, kannustuksena tähänkin halusin kommentoida!
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.02.2009 10:45
Aattelin tehä tästä artikkelista jutun koulun lehteen. Kysyn vaan, että onko ylläpidolla jotain sitä vastaan, että käytän tuota otsikkoa? Samalla kysyisin, että olisiko jollakin innostusta tulla haastateltavaksi, vaikka sitten näin koneen välityksellä, kun täälläpäin ei ole ketään aihepiiriin sopivaa haastateltavaa.
Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.02.2009 20:08

Lainaus: warheart

Samalla kysyisin, että olisiko jollakin innostusta tulla haastateltavaksi, vaikka sitten näin koneen välityksellä, kun täälläpäin ei ole ketään aihepiiriin sopivaa haastateltavaa.

Mua vois haastatella Mulla on nimittäin muutama nokkela mielipide tähän aiheeseen
Kirjoittanut: Chap (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.02.2009 20:49

Lainaus: warheart

Aattelin tehä tästä artikkelista jutun koulun lehteen. Kysyn vaan, että onko ylläpidolla jotain sitä vastaan, että käytän tuota otsikkoa? Samalla kysyisin, että olisiko jollakin innostusta tulla haastateltavaksi, vaikka sitten näin koneen välityksellä, kun täälläpäin ei ole ketään aihepiiriin sopivaa haastateltavaa.

Jos tota "Goottityyli liian erikoista kouluun?" -otsaketta tarkotat, niin ainakin mun puolesta käy Ja mua vois kyllä haastatellakin
  • Lähetetty: 20.02.2009 13:03
Tossa ens viikolla aattelin haastatella. Lisäilen messengerin niitä ketä kiinostaa
Kirjoittanut: momo (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.02.2009 13:54
Mulle olis varmaan joku selittänyt jotain koulussa, mutta kuljin aina kuullokkeet päässä niin ihan turhaan aukoivat päätään, kun en kuitenkaan mitään kuullu Mättö vaan soimaan ja menoks!

Nykyään yliopistolla ei ketään tietenkään mitään arvostele, kun siellä on aika paljon mitä ihmeellisemmän näkösiä tyyppejä.
  • Lähetetty: 05.03.2009 10:43
Ne ketä kiinostaisi kertoa omista kouluajoistaan nimettömätänä, tai nimen kanssa, voisivat lähetellä minulle mese-osoitteitaan yksityisvietillä. ennen ensi torstaita aattelin tehdä tämä
  • Lähetetty: 11.03.2009 23:37
Kiitokset kaikille ketkä tähän mun pienehköön kyselyyn osallistuivat=) Teistä oli tosi paljon apua mulle
Kirjoittanut: Bella (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 11.10.2009 12:33
Ei sun kannataa alkaa tyyliäs muuttaa.
Ole vaan oma ittes nii kyllä se siitä, ja ainaki meijän koulussa olevien goottien tyyliä ihaillaan, koska uskaltaa poiketa massasta
Kirjoittanut: Kaysa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.07.2010 21:26
Mie oon nyt syksyllä menossa yliopistoon. Noh, tossa ihan pari päivää sitten iskä varotteli, ettei kannata pukeutua pelkkään mustaan. Mie sanoin siihen etten aiokaan. Sitten se sano, että ei kannata säikäyttää muita pukeutumisella. Todennäkösesti tuleva opiskelupaikkani on Turku, eiköhän ne sielä oo vähän kaikkea nähny. Miun tyyli kun ei ihan maailman hätkähdyttävin ole.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit